Mikkel™ Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ja jeg og har gått opp 2-3 kilo men har ikke økt noe i fettprosent så har vel gått riktig vei. Selv om jeg savner none linjer her og der. Savner pulver ! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ja jeg og har gått opp 2-3 kilo men har ikke økt noe i fettprosent så har vel gått riktig vei. Selv om jeg savner none linjer her og der. Savner pulver ! Har du gått opp 2-3kg på 5 uker uten at fettprosenten har forandret seg (eller at den har gått ned) er jeg spent på hvilke resultater du får med bruk av proteinpulver =) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ja det er jeg og. WANT PULVER! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Blir ikke det mye bedre? Det står fortsatt at man må spise proteinrik mat, magert kjøtt og meieriprodukter med lite fett for å gå ned i vekt. Mener du dette er eneste måten man kan gå ned i vekt på? Poenget er at med et slikt kosthold vil de fleste spise mindre pga. en metthetsfølelse som varer lenger. Det er fortsatt energibalansen som er nøkkelordet. Det er ikke eneste, men den mest effektive måten uten tvil! Du må huske på at denne forskningen og VGnett er rettet mot folk som ikke har peiling, som ikke ønsker for mye kunnskap men søker etter bilde av hva de skal og ikke skal spise. Ja jeg og har gått opp 2-3 kilo men har ikke økt noe i fettprosent så har vel gått riktig vei. Selv om jeg savner none linjer her og der. Savner pulver ! Hvordan er kostholdet ditt ellers? 2-3 kilo uten tilskudd høres mye ut, spesielt på 5 uker uten økning i fettprosent.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg synes 2-3 kilo høres lite ut . Det KAN være upresist da. Jeg målte meg på 3T med klær og alt på og da endte jeg opp på 78 på den vekta. Tipper på at om jeg måler meg hjemme til jul nakehd så ender jeg vel opp på 75-75,5 eller der omkring. Og da er det ikke snakk om mer enn 1-1,5 kilo økning. Så hold hestene kostholdet mitt har blitt endret til mer rent kjøtt og mer egg. Mindre brød og mer havregryn og kornprodukter. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Det er ikke eneste, men den mest effektive måten uten tvil! Du må huske på at denne forskningen og VGnett er rettet mot folk som ikke har peiling, som ikke ønsker for mye kunnskap men søker etter bilde av hva de skal og ikke skal spise. Er det da riktig å villede og lyve for leserne? En artikkel som er så bombastisk som den det er snakk om er uansett ikke bra. Den fastslår at ved å holde seg til et slikt kosthold kan man "slutte å telle kalorier uten å gå opp i vekt". Slike kortfattede artikelr fører til et enda større karbohydrathysteri. Det er tross alt ikke noe problem å gå ned i vekt selv om man spiser poteter og pasta. 1-1,5 kilo økning 1-1,5kg på 5 uker vil si ca. 10-15kg på ett år, uten forandring i fettprosent. Jeg tror det er en del mulige feilkilder ute og går her, og jeg tror neppe det er mulig å få bedre resultater hvis man i tillegg benytter seg av et proteintilskudd. Endret 25. november 2010 av KjellV Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Klarer ikke å se at det villende. Kan kanskje være enig i at det er litt enkel måte å si det på, mangel på detaljer og forklaring. Men artikkelen handler om hvilke man man skal spise for å gå ned i vekt, akkurat det svarer den på. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har ikke lest gjennom hele siste siden, men i artikkelen med de danske forskerenee burde det uten tvil stått "bør" begge plassene. Å skrive at man "må" kutte ut ris (og det andre som sto der) for å gå ned i vekt er jo bare pisspreik, og det vet alle. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Det at det neppe er mer å hente fra tilskudd kan være så som så. Nå KAN det jo være det at proteintilskuddet har hjulpet meg med å brenne av fett igjen. Derav det at jeg har fått synligere blodårer og mer markerte linjer. Nå føler jeg meg mer som en strongman. Har jo klart å øke endel. F.eks fra 12 til 17.5 Kilo i arnold og fra 14 til 22.5 i skråbenk. Samt at jeg begynner å få dreisen på knebøyen skikkelig og. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 "Med en slik diett kan du spise deg mett og slutte å telle kalorier uten å gå opp i vekt, fastslår de." Jaså. Interessant. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Fikk forresten 3 brett med egg i går, 95,- Skal hive innpå med egg til helga! Kan også nevne at vekta stoppa på 96,6kg i går (med trenings klær uten sko) Slikt liker vi! Om du har motorsag og kommer over 100 så kan du kalle deg mann Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jupp, det er målet! Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ah...fikk akk pakken min med 4 Kg Whey-80, Omega 3 kapsler og vitaminpiller i posten Kjøpte med en smartshaker også, men den fungerte ikke så bra Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Skrudde du ikke lokket ordentlig på? Proteinshake over alt nå? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Skrudde du ikke lokket ordentlig på? Proteinshake over alt nå? Nei da, har ikke sølt noe Tok til og med en prøverunde med vann for å teste om den var tett. Etter min mening var den alt for liten. Selve væske-tanken inneholder bare 0,5 liter og den såkalte delen som skal holde pulveret for seg selv er bare en litne bunn som man skrur på bunnen av 0,5-flasken. Ristne som pulveret skal legges oppå/evt skille for store klumper sitter ikke ordentlig så den sklir nedover i flasken. Hva faen er dette for noe? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Skrudde du ikke lokket ordentlig på? Proteinshake over alt nå? Nei da, har ikke sølt noe Tok til og med en prøverunde med vann for å teste om den var tett. Etter min mening var den alt for liten. Selve væske-tanken inneholder bare 0,5 liter og den såkalte delen som skal holde pulveret for seg selv er bare en litne bunn som man skrur på bunnen av 0,5-flasken. Ristne som pulveret skal legges oppå/evt skille for store klumper sitter ikke ordentlig så den sklir nedover i flasken. Hva faen er dette for noe? Jeg bruker den daglig. Jeg er enig i at 0.5l blir litt lite, men shakeren hadde blitt utrolig stor med 0.7 (som er standard) + de to ekstra beholderne. Jeg sliter ikke med at risten forsvinner, synes også at beholderne er i passe størrelse (kan vel presse inn 5 scoops) Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Den rista gjør ikke noe om den er løs, den hjelper allikevel til med å få knust det som klumper seg Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Når jeg blander meg XL-1 så tar jeg knapt en desiliter med vann og så pulver. Mikser det sammen, og heller oppi de resterende 4 dl Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Egentlig slik det skal gjøres. I baren på jobben, i bakeoppskrifter osv. tar man alltid og blander ut litt, og så tilsetter resten av væsken. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Det at det neppe er mer å hente fra tilskudd kan være så som så. Nå KAN det jo være det at proteintilskuddet har hjulpet meg med å brenne av fett igjen. Derav det at jeg har fått synligere blodårer og mer markerte linjer. Nå føler jeg meg mer som en strongman. Har jo klart å øke endel. F.eks fra 12 til 17.5 Kilo i arnold og fra 14 til 22.5 i skråbenk. Samt at jeg begynner å få dreisen på knebøyen skikkelig og. Jeg Lol'a meget hardt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå