Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Haha :new_woot: Det er greit når den ene på trening kan trene rygg mens den andre trener bryst!

Bevegelsen på den siste videoen der minner jo til forveksling om øvelsen "Luxembourg-press".

Lenke til kommentar

@linken til biskopen:

Danske forskere har konkludert: Vil du gå ned i vekt, du holde deg unna matvarer som ris og hvitt brød og spise proteinrik mat i stedet.

(..)

Hvis du ønsker å gå ned i vekt, bør du spise proteinrik mat, magert kjøtt og meieriprodukter med lite fett og skjære ned på de fint raffinerte stivelseskaloriene som for eksempel finnes i hvitt brød og polert ris,

Uff, jeg merker hatet mitt for tabloidene bare vokser og vokser.

Lenke til kommentar

Du mener at bør og må skal byttes om?

Nei, jeg mener at ingressen som inneholder "må" er idiotisk og bommer fullstendig. Man ikke kutte ut ris for å gå ned i vekt, ei heller hvitt brød. At det er gunstig å kutte ut tomme kalorier som man får fra for eksempel loff er heller ikke noe som er nytt og revolusjonerende.

Mikkel: har du erstattet kaloriene fra proteinpulveret, eller er det bare kuttet ut?

Lenke til kommentar

Hvis man da bytter ut MÅ og BØR, så kommer man med

Danske forskere har konkludert: Vil du gå ned i vekt, bør du holde deg unna matvarer som ris og hvitt brød og spise proteinrik mat i stedet.

(..)

Hvis du ønsker å gå ned i vekt, du spise proteinrik mat, magert kjøtt og meieriprodukter med lite fett og skjære ned på de fint raffinerte stivelseskaloriene som for eksempel finnes i hvitt brød og polert ris,

Blir ikke det mye bedre? :)

Lenke til kommentar

Det ble bare kuttet ut. Jeg har ikke råd til å kjøpe pulver nå. Merker det ekstremt rundt magen. Muskellinjene er nesten usynlig og jeg hadde mye mer pump i armene etter trening og kraftigere utredelse av blodårer osv. som syntes. Etter jul derimot har jeg antagligvis råd til protein så da skal jeg kjøpe meg en 4-kilos.

Lenke til kommentar

Blir ikke det mye bedre? :)

Det står fortsatt at man må spise proteinrik mat, magert kjøtt og meieriprodukter med lite fett for å gå ned i vekt. Mener du dette er eneste måten man kan gå ned i vekt på?

Poenget er at med et slikt kosthold vil de fleste spise mindre pga. en metthetsfølelse som varer lenger. Det er fortsatt energibalansen som er nøkkelordet.

Mikkel: kan grunnen være at du ved å kutte ut proteinpulver får i deg færre kalorier og derved får du ikke i deg mer energi enn du bruker?

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...