Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hvor bor du? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kiropraktor og behandling av skader off topic? Hva skal man diskutere i denne tråden? "Hadde dere det koselig på trening i dag?" Er enig med First Best, kiropraktorene har ikke dokumentasjonen på sin side etter hva jeg har lest. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Sterk kar http://www.youtube.com/watch?v=AzLYNY0pVI0&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=cfXRH9Kdogk&feature=related Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kiropraktorer FTW!!! Da guttungen var et halvt ca hadde han kolikk. Etter et besøk hos kiropraktor forsvant plagene så noe MÅ de nå kunne... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Han fyren der var jo supersterk! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hahaha! Jeg innser nå at jeg har trent benk feil altfor lenge! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Haha Det er greit når den ene på trening kan trene rygg mens den andre trener bryst! Bevegelsen på den siste videoen der minner jo til forveksling om øvelsen "Luxembourg-press". Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg skal på 3T på Byåsen idag . Vet ikke om jeg skal glede eller grue meg. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Jepp. Om den er til godkjent dybde, ville jeg absolutt anbefalt deg en tur innom din lokale styrkeløftklubb Hvorfor ta kontakt? Massiv skrivefeil. Da har du et talent innen styrkeløft og burde vurdere å tjene mange billioner av penger på å løfte tungt! EDIT: Banebrytende forskning folkens! Endret 25. november 2010 av bIsk0p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Haha! Man blir ikke mye rik av å løfte tungt, stort sett. Det er bare veldig moro. Men joda Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Haha! Man blir ikke mye rik av å løfte tungt, stort sett. Det er bare veldig moro. Men joda Var kanskje litt ironisk der Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 @linken til biskopen: Danske forskere har konkludert: Vil du gå ned i vekt, må du holde deg unna matvarer som ris og hvitt brød og spise proteinrik mat i stedet. (..) Hvis du ønsker å gå ned i vekt, bør du spise proteinrik mat, magert kjøtt og meieriprodukter med lite fett og skjære ned på de fint raffinerte stivelseskaloriene som for eksempel finnes i hvitt brød og polert ris, Uff, jeg merker hatet mitt for tabloidene bare vokser og vokser. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Du mener at bør og må skal byttes om? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg kan faktisk skrive under her på at Proteinpulver har virkning. Jeg merker nedgang i bygging av muskelmasse etter at jeg gikk tomt for 5 uekr siden Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Du mener at bør og må skal byttes om? Nei, jeg mener at ingressen som inneholder "må" er idiotisk og bommer fullstendig. Man må ikke kutte ut ris for å gå ned i vekt, ei heller hvitt brød. At det er gunstig å kutte ut tomme kalorier som man får fra for eksempel loff er heller ikke noe som er nytt og revolusjonerende. Mikkel: har du erstattet kaloriene fra proteinpulveret, eller er det bare kuttet ut? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hvis man da bytter ut MÅ og BØR, så kommer man med Danske forskere har konkludert: Vil du gå ned i vekt, bør du holde deg unna matvarer som ris og hvitt brød og spise proteinrik mat i stedet.(..) Hvis du ønsker å gå ned i vekt, må du spise proteinrik mat, magert kjøtt og meieriprodukter med lite fett og skjære ned på de fint raffinerte stivelseskaloriene som for eksempel finnes i hvitt brød og polert ris, Blir ikke det mye bedre? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Det ble bare kuttet ut. Jeg har ikke råd til å kjøpe pulver nå. Merker det ekstremt rundt magen. Muskellinjene er nesten usynlig og jeg hadde mye mer pump i armene etter trening og kraftigere utredelse av blodårer osv. som syntes. Etter jul derimot har jeg antagligvis råd til protein så da skal jeg kjøpe meg en 4-kilos. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Fikk forresten 3 brett med egg i går, 95,- Skal hive innpå med egg til helga! Kan også nevne at vekta stoppa på 96,6kg i går (med trenings klær uten sko) Slikt liker vi! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Blir ikke det mye bedre? Det står fortsatt at man må spise proteinrik mat, magert kjøtt og meieriprodukter med lite fett for å gå ned i vekt. Mener du dette er eneste måten man kan gå ned i vekt på? Poenget er at med et slikt kosthold vil de fleste spise mindre pga. en metthetsfølelse som varer lenger. Det er fortsatt energibalansen som er nøkkelordet. Mikkel: kan grunnen være at du ved å kutte ut proteinpulver får i deg færre kalorier og derved får du ikke i deg mer energi enn du bruker? Endret 25. november 2010 av KjellV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå