storken Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Gjett hvem som er i Martin Berkhan sin twitter? Angående gjenstridig magefett: Denne artikkelen oppklarer veldig bra. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Nice! Er dere liksom kompiser nå da? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Igjen har jeg et spørsmål om fettforbrenning. Vil virkelig ha frem den six-packen nå! Fant denne videoen på nettet: http://www.youtube.com/watch?v=WKL5Gy5BRFQ&feature=channel Sjekk hva han sier på 1:40. Hva er det egentlig han babler om? For meg høres det ut som han er helt på jordet Ikke kjøre kondisjonstrening? Hva faen er det for noe? Kroppen tærer vel først på fettet så musklene, ikke sant? Og 4x4 intervaltrening er fortsatt den beste metoden for å brenne fett/øke kondison ikke sant? Scooby sa nemlig at man måtte kjøre kondisjonstrening for å få frem packen. Stoler mer på han for å si det sånn. Du trenger ikke no kardio i det heletatt for å få sixpack. kalori inn og ut som teller. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Jeg har herved blitt en del av treningstråden. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Og da har treningstråden også blitt en del av deg! Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Igjen har jeg et spørsmål om fettforbrenning. Vil virkelig ha frem den six-packen nå! Fant denne videoen på nettet: http://www.youtube.com/watch?v=WKL5Gy5BRFQ&feature=channel Sjekk hva han sier på 1:40. Hva er det egentlig han babler om? For meg høres det ut som han er helt på jordet Ikke kjøre kondisjonstrening? Hva faen er det for noe? Kroppen tærer vel først på fettet så musklene, ikke sant? Og 4x4 intervaltrening er fortsatt den beste metoden for å brenne fett/øke kondison ikke sant? Scooby sa nemlig at man måtte kjøre kondisjonstrening for å få frem packen. Stoler mer på han for å si det sånn. Du trenger ikke no kardio i det heletatt for å få sixpack. kalori inn og ut som teller. Jeg vet det, men er jo så rasskjedelig å vente så lenge. Jeg vil ha resultater nå! Ok, det siste var ironi, men var ellers seriøs om resten. Jeg vet at ting tar tid, men det kan da umulig skade å løpe kondisjonstrening? EDIT: Også lurer jeg på om det egentlig er noe vits å koste på seg noen produkter som "Brenn"? Skal vist være bra for fettforbrenningen, men er litt skeptisk til enda et tilskudd. Bruker tran, proteinpulver og kreatin. Tenkte ved kreatinenen at "dette får være det siste". Men har det noe for seg? Fettbrenningsprodukter altså? Endret 23. november 2010 av Hestekølle Lenke til kommentar
storken Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Igjen har jeg et spørsmål om fettforbrenning. Vil virkelig ha frem den six-packen nå! Fant denne videoen på nettet: http://www.youtube.com/watch?v=WKL5Gy5BRFQ&feature=channel Sjekk hva han sier på 1:40. Hva er det egentlig han babler om? For meg høres det ut som han er helt på jordet Ikke kjøre kondisjonstrening? Hva faen er det for noe? Kroppen tærer vel først på fettet så musklene, ikke sant? Og 4x4 intervaltrening er fortsatt den beste metoden for å brenne fett/øke kondison ikke sant? Scooby sa nemlig at man måtte kjøre kondisjonstrening for å få frem packen. Stoler mer på han for å si det sånn. Du trenger ikke no kardio i det heletatt for å få sixpack. kalori inn og ut som teller. Jeg vet det, men er jo så rasskjedelig å vente så lenge. Jeg vil ha resultater nå! Ok, det siste var ironi, men var ellers seriøs om resten. Jeg vet at ting tar tid, men det kan da umulig skade å løpe kondisjonstrening? EDIT: Også lurer jeg på om det egentlig er noe vits å koste på seg noen produkter som "Brenn"? Skal vist være bra for fettforbrenningen, men er litt skeptisk til enda et tilskudd. Bruker tran, proteinpulver og kreatin. Tenkte ved kreatinenen at "dette får være det siste". Men har det noe for seg? Fettbrenningsprodukter altså? Hadde du lest linken min, så hadde du lest om alfa og beta reseptorer. Alfareseptorer frigir lett fett til forbrenning, betareseptorer ikke så enkelt. I mageregionen hos menn og lår-rumpe regionen til kvinner er det større tetthet av betareseptorer i forhold til alfareseptorer. Driver du med kondisjonstrening klarer ikke betareseptorene å henge med og du får gjenstridig fett. Kardio som gåing er en annen sak, og skal visstnok være like fordelaktig. Sikkert en nabo i gata di som hadde satt pris på om du lufta hunden hans et par ganger i uka Betalt kan du ta også, ellers så kommer god karma din vei. Skrevet helt ut fra hukommelsen, men forklaringen er noe ala dette Sir Andy: Totally! Eller kanskje ikke. (men joda, vi har snakket endel sammen på facebook - grei fyr) Endret 23. november 2010 av storken Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 lol, man MÅ ikke trene kardio for å droppe i fettprosent. Trening er trening! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hei, fikk pakke fra gymgrossisten idag. 6,8Kg Mutant Mass og 2Kg Kreatin. Har et par spm. 1. Det står at jeg skal bruke 2 måleskjeer, men det fulgte ikke med. Er alle disse måleskjeene man får med i kosttilskudd like store? Har nemlig en fra før av som jeg fikk i proteinpulveret. 2. Ca hvor mange ekstra kalorier får jeg ved å blande den i melk? Kan jeg blande kreatin sammen med det? Takk:D Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Har du gravd skikkelig i de ulike boksene/posene. Målebegeret ligger nok begravd et eller annet stede nede i pulveret. Antall kalorier ekstra ved blanding av melk avhenger av hvor mye melk du benytter og hvilken type. Les varedeklarasjonen, mål opp og regn ut. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Haha, joa får vel nesten begynne å lete da. Haha Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 EDIT: Også lurer jeg på om det egentlig er noe vits å koste på seg noen produkter som "Brenn"? Skal vist være bra for fettforbrenningen, men er litt skeptisk til enda et tilskudd. Bruker tran, proteinpulver og kreatin. Tenkte ved kreatinenen at "dette får være det siste". Men har det noe for seg? Fettbrenningsprodukter altså? Jeg vet om ETT produkt som funker... Sjekk ut Ripped freak... Det funker ikke fordi det er et supert tilskudd, men det inneholder ikke mindre enn 270mg!!!!!!!! KOFFEIN per kapsel... Det får du ikke over disk ellers som jeg vet om... Det inneholder grønn te ekstrakt og andre ekstrakter, men det har ikke jeg personlig noen voldsom tro på, har ingen god grunn, bare generell skepsis... Anbefales dog IKKE før du legger deg Hei, fikk pakke fra gymgrossisten idag. 6,8Kg Mutant Mass og 2Kg Kreatin. Har et par spm. 1. Det står at jeg skal bruke 2 måleskjeer, men det fulgte ikke med. Er alle disse måleskjeene man får med i kosttilskudd like store? Har nemlig en fra før av som jeg fikk i proteinpulveret. 2. Ca hvor mange ekstra kalorier får jeg ved å blande den i melk? Kan jeg blande kreatin sammen med det? Takk:D Stikk neven ned i pulveret som larsP skrev Kreatin må vel tas sammen med karbohydrater for at det skal tas opp? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Der fant jeg den ja, måtte bare lete litt mer. Men kan jeg blande kreatinet sammen med den? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Sjekk hva han sier på 1:40. Hva er det egentlig han babler om? For meg høres det ut som han er helt på jordet Ikke kjøre kondisjonstrening? Hva faen er det for noe? Scooby sa nemlig at man måtte kjøre kondisjonstrening for å få frem packen. Stoler mer på han for å si det sånn. Se nå videre i videoen da Han forklarer hva han mener fra 1:50 og ut Scooby er flink, men på effektiv fettforbrenning vil jeg heller stole på Vince. Han har sammen med Mike Geary, Joel Marion og en del andre satt sammen et par ekstremt bra programmer og ernæringsE-bøker... Og slapp av med 6packen, det tar TIIIID Kan jo motivere deg med at man KAN klare å gå fra 20% (ish) til under 10% på 14-16 uker... Men det har lite for seg å begynne nå, "pump opp" frem til jul og ta en pause frem til midten av januar for så å deffe da Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Og slapp av med 6packen, det tar TIIIID Kan jo motivere deg med at man KAN klare å gå fra 20% (ish) til under 10% på 14-16 uker... Så det tar såpass lang tid, altså? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Og slapp av med 6packen, det tar TIIIID Kan jo motivere deg med at man KAN klare å gå fra 20% (ish) til under 10% på 14-16 uker... Så det tar såpass lang tid, altså? Jeg har planlagt å bruke 4 måneder på å kome i sceneform... Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Sjekk hva han sier på 1:40. Hva er det egentlig han babler om? For meg høres det ut som han er helt på jordet Ikke kjøre kondisjonstrening? Hva faen er det for noe? Scooby sa nemlig at man måtte kjøre kondisjonstrening for å få frem packen. Stoler mer på han for å si det sånn. Se nå videre i videoen da Han forklarer hva han mener fra 1:50 og ut Scooby er flink, men på effektiv fettforbrenning vil jeg heller stole på Vince. Han har sammen med Mike Geary, Joel Marion og en del andre satt sammen et par ekstremt bra programmer og ernæringsE-bøker... Og slapp av med 6packen, det tar TIIIID Kan jo motivere deg med at man KAN klare å gå fra 20% (ish) til under 10% på 14-16 uker... Men det har lite for seg å begynne nå, "pump opp" frem til jul og ta en pause frem til midten av januar for så å deffe da Er ganske god i engelsk, men er så mange nye ord i næringsverdenen på engelsk at jeg ikke kan henge med. Derfor jeg ikke klarte å lese artikkelen din ordentlig, Storken. Jeg er langt i fra feit eller lubben. Snarere tvert i mot! Packen er ganske godt synlig nå, men bare om jeg strammer. Trenger liksom å gå ned litt til for at den skal bli ORDENTLIG deffinert! Så hva sier dere? Gi meg et slags sammendrag. Trene kondisjon, ja? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Så hva sier dere? Gi meg et slags sammendrag. Trene kondisjon, ja? Selvfølgelig kan du trene kondisjon... Det som vil gi best uttelling med tanke på etterforbrenning er som tidligere nevnt intervalltrening... Med rolig jogging forbrenner du kun der og da og forbrenningen "går tilbake til normalen" etter endt økt... Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg tror vi er i ca samme båt, Hestekølleh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Angående Ripped Freak er det en ting som er veldig viktig å huske på: Dette er ikke noe du må spise dersom du for eksempel er medlem av et idrettsforbund/styrkeløftklubb eller er i en annen situasjon der du kan bli dopingtestet (for eksempel om man går på idrettshøyskolen eller politihøyskolen). Selv om det er lov å selge over disk, inneholder det stoffer som WADA anser som ulovlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå