storken Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) HB? Hjemmebrent, Hvite Blodlegemer. Trodde ikke Vit B12 verdiene kunne være for høye... Edit: Vitamin B12 has extremely low toxicity and even taking it in enormous doses appears not to be harmful to healthy individuals. Endret 23. november 2010 av storken Lenke til kommentar
discostu Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 HB? Hjemmebrent, Hvite Blodlegemer. Trodde ikke Vit B12 verdiene kunne være for høye... Edit: Vitamin B12 has extremely low toxicity and even taking it in enormous doses appears not to be harmful to healthy individuals. Ifølge det jeg googla meg frem til skulle det MYE til for å få overdose av b12' date=' men de har vel en grense hos legen da som ikke nødvendigvis betyr overdoseringer. HB Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ok. 2 Vitaminbjørner (60 MG) og 1 pille (200MG) c-vitaminer hver dag burde ikke forårsake overdose av c-vitaminer vel ? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ok. 2 Vitaminbjørner (60 MG) og 1 pille (200MG) c-vitaminer hver dag burde ikke forårsake overdose av c-vitaminer vel ? Nei Lenke til kommentar
storken Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Jeg aner en dæsj ironi Edit: Nei, tok feil derja. Endret 23. november 2010 av storken Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ok, for jeg brukte å ta to piller c vitamin og to bjørner her en liten periode og da ble ejg voldtatt i magen ... Hva er dagsinntaket med c-vitamin for en som er over middels aktiv? Lenke til kommentar
storken Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Vit C er vannløselig, så det du ikke bruker pisser du bare ut. Jeg tok selv 1g (1000 mg) når jeg var på keto. Trenger ikke være vit-c som gjør deg løs i magen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jo mest sannsynlig. F.eks i fjor hadde jeg nesten orgie med appelsiner hver dag. Sånn 3-4 appelsiner hver eneste dag. Og da var det ofte jeg fikk rennaræv. Nå merket jeg det først etter å ha tatt 2+2. Og ja, jeg VET det er vannløselig. hvorfor skulle jeg ellers ha proppa i meg opptil 500 MG vit c hver dag om jeg ikke visste det ? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Du blir løen i børsa av for mye C-Vitaminer ja. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Blir det vettu. I allefall jeg merker det Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg merka hvertfall det etter 2000 mg på rappen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hehe. Jeg har begynt å fylle på med vitaminer nå i vinterhalvåret. Var flink til det før og da holdt jeg meg som regel ganske frisk. En og annen forkjølelse men ikke noe seriøst. I fjor kan jeg ramse opp følgende: Influensa, sterk luftveisinfeksjon, Magasjau og 2 runder med forkjølelse og da ikke noe ekstra tillsetting av vitaminer. Skal se om det ikke endrer seg i år. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg blir nærmest aldri syk, og jeg tar ikke noe ekstra tilskudd av C-vitaminer. Kan ha med kostholdet å gjøre. Tar du tran? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Jeg ramla i en gryte med biovit som barn, så blir aldri syk! Endret 23. november 2010 av bIsk0p 1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg ramla i en gryte med biovit som barn, så blir aldri syk! Samme her. Var syk i sommer for første gang siden barneskolen. Feide det riktignok vekk, dro på svinefylla men tilslutt måtte jeg kaste inn håndkledet og dro til legen. Hadde vist halsbetennelse og feber! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg tar ikke tran nå nei. Aldri gjort det før heller. Skal nevnes at forrige vinter var første gang jeg har vært dårlig på sånn 4-5 år. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg har hatt en dag sykefravær (pluss 1 dag skade) på 5 år i arbeid. Hadde vel kun skulking på videregående, ungdomskolen var det vel ingenting.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg derimot er sjuk og hjemme nå. Så hysj på dere! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg derimot er sjuk og hjemme nå. Så hysj på dere! Daaaakar matsemann *kaste appelsin på* Føler du deg bedre nao ? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Igjen har jeg et spørsmål om fettforbrenning. Vil virkelig ha frem den six-packen nå! Fant denne videoen på nettet: http://www.youtube.com/watch?v=WKL5Gy5BRFQ&feature=channel Sjekk hva han sier på 1:40. Hva er det egentlig han babler om? For meg høres det ut som han er helt på jordet Ikke kjøre kondisjonstrening? Hva faen er det for noe? Kroppen tærer vel først på fettet så musklene, ikke sant? Og 4x4 intervaltrening er fortsatt den beste metoden for å brenne fett/øke kondison ikke sant? Scooby sa nemlig at man måtte kjøre kondisjonstrening for å få frem packen. Stoler mer på han for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå