Mikkel™ Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg kan filme i mårra så får du se Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 20-30 cm kan bety mye og lite alt etter hvordan benken er... var bare sånn til info og for å øke postcount, akkurat som denne posten Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) 30 cm opp tilsvarer vel 35 grader ca, så Mikkel er nok safe der Edit: haha.. Endret 18. november 2010 av 2bb1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ja, kommer jo an på hvor langt inn man måler. ^^ Men som det ble diskutert i Mikkels treningslogg: Skråbenk i RYP er isteden for benk, og dermed skal man ha veldig liten skrå slik at den tar mest mulig på brystet. Dessuten kjører man jo arnold etterpå. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Mors mat er bestandig best 2:50... http://www.youtube.com/watch?v=emgsvlZVLz8&feature=related Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Djæsken, råvaretoll er dyrt! Vinninga gikk opp i spinninga på import fra US omtrent Total prisen på hva ble? Hundrelapp billigere pr bøtte enn om jeg skulle ha kjøpt det fra gymgrossisten. Lå ann til å bli mye billigere, menmen. 9000 kr Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 skråbenk vs benk, bygger skrå øvre del av brystmuskelen mer effektivt eller er dette bare en klassisk myte? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kjører 5/3/1 nå og vurderer ved neste syklus og slenge inn autoregulering på støtteøvelsene. Slik støtteøvelsene er nå kjører jeg 10 reps og 5 sett. Feks dips: bw x 10/10/10/10/10 Hvordan gjør jeg dette om til autoregulering for å få tilnærmet like god treningsmengde? Bare War som kjører autoregulering her? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 skråbenk vs benk, bygger skrå øvre del av brystmuskelen mer effektivt eller er dette bare en klassisk myte? Min erfaring er at det er fakta. Etter jeg begynte med skråbenk har jeg fått rundere brystmukler (bilde finnes i treningsloggen) Kjenner at det er på yttersiden under som mangler litt nå.. Djæsken, råvaretoll er dyrt! Vinninga gikk opp i spinninga på import fra US omtrent Total prisen på hva ble? Hundrelapp billigere pr bøtte enn om jeg skulle ha kjøpt det fra gymgrossisten. Lå ann til å bli mye billigere, menmen. 9000 kr Hvor mange kilo kjøpte du? Går ut i fra at du har en stund til den prisen! Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har jeg forstått 5/3/1 riktig? uke 1 - 3 sett med 5 rep, maks rep på siste settet uke 2 - 3 sett med 3 rep, maks rep på siste settet uke 3 - 3 sett med 5 rep, 3 rep og 1 rep, maks rep på siste settet uke 4 - 3 sett med 5 rep, deloading Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hva skal det å kjøre 1 rep være godt for? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen som har forslag til godt kosthold når man skal makse? Ser ut til at Mandag-Onsdag blir trenings frie, tenkte derfor å kjøre maks på markløft (kanskje benkpress hvis jeg får med meg noen) Lurer derfor på om det noe man burde styre unna eller få i seg..? Mye mat. Det viktigste er egentlig først og fremst hva man spiser dagen før, det er i hvertfall min erfaring. Huff, og fredagene som er min offisielle gi-faen dag.. :/ Får se hva man får til! =) Gi faen-dag er jo bare gull! Masse karbs og masse trykk til dagen etter Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ang. kosthold tror jeg at jeg tenker litt annerledes enn de fleste andre her. Ettersom jeg trener har jeg gi-faen-dag så ofte jeg vil, uten å bli feit. Yay! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hva skal det å kjøre 1 rep være godt for? 531 er et styrkeløftprogram der mål er å øke 1 RM. Da må man nøvdendigvis ha noen tunge løft iblant. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har jeg forstått 5/3/1 riktig? uke 1 - 3 sett med 5 rep, maks rep på siste settet uke 2 - 3 sett med 3 rep, maks rep på siste settet uke 3 - 3 sett med 5 rep, 3 rep og 1 rep, maks rep på siste settet uke 4 - 3 sett med 5 rep, deloading Det er korrekt, så er det støtteøvelser etter hovedøvelsen som gjerne ligger på en rundt 10rep. Er denne jeg ønsker å konvertere til autoregulering Lenke til kommentar
bowler84 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Strake markløft er en finfin øvelse for bakside lår Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ang. kosthold tror jeg at jeg tenker litt annerledes enn de fleste andre her. Ettersom jeg trener har jeg gi-faen-dag så ofte jeg vil, uten å bli feit. Yay! Jeg og Eller, jeg prøver å holde kaloriinntaket oppe, og da er potetgull og sjokkolade enkle og nomnom:D Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Djæsken, råvaretoll er dyrt! Vinninga gikk opp i spinninga på import fra US omtrent Total prisen på hva ble? Hundrelapp billigere pr bøtte enn om jeg skulle ha kjøpt det fra gymgrossisten. Lå ann til å bli mye billigere, menmen. 9000 kr Hvor mange kilo kjøpte du? Går ut i fra at du har en stund til den prisen! Ble tilsammen 2 kg Bcaa, rundt 12 kg whey og en 25 kilo kasein Alt Optimum Nutrition stuff. Skal legge ut sånn skrytebilde når det kommer hit Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Motivasjon, anyone? http://www.youtube.com/watch?v=6dRSsnbvfVY 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå