storken Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har som mål å kunne gjøre slike armhevinger uten å ha føttene neddi en gang. Gi meg 2-3 år, så skal vi se Syk syk fyr, helt sinnsyk overkropp, men jeg kan ikke unnlate å tenke på hvordan beina hans ser ut, jeg synes jeg ser antydning til chicken legs Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Noen som har noen forslag til forbedringer eller innvendinger til dette programmet? Fronthev med hantler kjører jeg pga en skulderskade jeg pådro meg for en stund tilbake. Rest-time er ikke gjeldene! Pull-ups kjøres med 7,5kg mellom bena, da som regel 8 + 7 + 6 + 5. Det er to forskjellige økter som kjøres 3-4 ganger i uka + svømming Endret 17. november 2010 av Chris_lox Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ser igrunn veldig greit ut, spør du meg. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Noen som har oppskrift på hjemmelaget Gainer? Venter på Mutant Mass nå, men vil ha noe i mellomtiden, pluss at det vil bli litt dyrt å ta det mange ganger om dagen. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Noen som har oppskrift på hjemmelaget Gainer? Venter på Mutant Mass nå, men vil ha noe i mellomtiden, pluss at det vil bli litt dyrt å ta det mange ganger om dagen. bare og drikke mye h-melk det = ) Endret 17. november 2010 av joakimz Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Joa, men jeg takler ikke smaken på ren H melk. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 En halv liter H-melk med 3 bananer most i en blender av noe slag. Evt. kan du drikke kokosmelk. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 1ss olje til alle måltid så er du på 500kcal i + uten å bli mett. Husk at du trenger 200kcal i pluss for å bygge, mer en det gir bare økt fettlagring + deff så totalen går i minus. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen som har forslag til godt kosthold når man skal makse? Ser ut til at Mandag-Onsdag blir trenings frie, tenkte derfor å kjøre maks på markløft (kanskje benkpress hvis jeg får med meg noen) Lurer derfor på om det noe man burde styre unna eller få i seg..? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen som har oppskrift på hjemmelaget Gainer? Venter på Mutant Mass nå, men vil ha noe i mellomtiden, pluss at det vil bli litt dyrt å ta det mange ganger om dagen. H-melk med oboy + litt olje og havregryn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen som har forslag til godt kosthold når man skal makse? Ser ut til at Mandag-Onsdag blir trenings frie, tenkte derfor å kjøre maks på markløft (kanskje benkpress hvis jeg får med meg noen) Lurer derfor på om det noe man burde styre unna eller få i seg..? Mye mat. Det viktigste er egentlig først og fremst hva man spiser dagen før, det er i hvertfall min erfaring. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen som har forslag til godt kosthold når man skal makse? Ser ut til at Mandag-Onsdag blir trenings frie, tenkte derfor å kjøre maks på markløft (kanskje benkpress hvis jeg får med meg noen) Lurer derfor på om det noe man burde styre unna eller få i seg..? Mye mat. Det viktigste er egentlig først og fremst hva man spiser dagen før, det er i hvertfall min erfaring. Huff, og fredagene som er min offisielle gi-faen dag.. :/ Får se hva man får til! =) Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Noen som har oppskrift på hjemmelaget Gainer? Venter på Mutant Mass nå, men vil ha noe i mellomtiden, pluss at det vil bli litt dyrt å ta det mange ganger om dagen. Jeg spiser nu 1 boks cottage cheese med 20 hasselnøtter, 20 mandler, noen rosiner, litt honning, en banan og en halvannen desiliter kokosmasse. Ligger på rundt 1100kcal. Om du øker mengden kokosmasse til 2dl, og nøttene til 25 av hver er du oppe i 1250kcal. Om dette ikke skulle være nok kan du jo alltids slenge oppi havregryn i tillegg. Endret 18. november 2010 av wingeer Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Djæsken, råvaretoll er dyrt! Vinninga gikk opp i spinninga på import fra US omtrent Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kjører 5/3/1 nå og vurderer ved neste syklus og slenge inn autoregulering på støtteøvelsene. Slik støtteøvelsene er nå kjører jeg 10 reps og 5 sett. Feks dips: bw x 10/10/10/10/10 Hvordan gjør jeg dette om til autoregulering for å få tilnærmet like god treningsmengde? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg vet dette er litt kjapt og alt. Men allerede etter 2 uker med ekstra stor senk på skråbenken for å få mer fokus på brystmusklene begynner jeg å se resultater Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Djæsken, råvaretoll er dyrt! Vinninga gikk opp i spinninga på import fra US omtrent Total prisen på hva ble? Jeg vet dette er litt kjapt og alt. Men allerede etter 2 uker med ekstra stor senk på skråbenken for å få mer fokus på brystmusklene begynner jeg å se resultater senk betyr mer skrå, dvs større vinkel? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ja mer ja ... Har heva ryggen ca 20-30 cm opp fra flat benk nå. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Burde ikke gå lengre enn 45-50 grader opp fra flat, da begynner skuldrene i økende grad gjøre løftet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå