TheNarsissist Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ingen som har testet Mutant Mass? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Dårlig protein + blande i melk = enda dårligere da Dårlig protein + blande i vann og bra protein + blande i melk = det samme, men man får mer proteiner, mineraler og bedre smak på kjøpet ved sistnevnte? Ingen som har testet Mutant Mass? Haawy har... Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Blande med melk blir jo det samme som å ødelegge kvaliteten til proteinet. Da kan man heller kjøpe et billigere protein og blande i vann. Her betaler man i dyre dommer for isolatrensing, så tilsetter man alt man har renset ut. Ekstra kcal og ekstra protein får man jo også ved å bruke mindre renset protein. Nå blander jeg i melk selv, bare reflekterer. Haha, fikk nesten helt panikk her. Altså, jeg kjøper jo ikke proteinpulver fordi jeg synes det er så mye i tillegg til proteinet i melken som jeg ikke vil ha med på kjøpet. Det er jo pga prisen. Ellers kjøper jeg prozyme/myoprotein pga det er best på smak og har den beste blandingen av myse/kasein, ikke egentlig pga det er så lite fett og karbo (dog prosenten protein er jo også størst i disse pulverne). Er jo på bulk, alle kcal er gode kcal Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Lagt ut en liten markløft video i treningsloggen, fint om dere gidder ta en titt og slakte teknikken min! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ingen som har testet Mutant Mass? Joda! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Og? er det bra eller? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ja, jeg syntes det funker greit. Det er jo ikke noen mirakelkur, men jeg øker litt fortere i vekt enn det jeg ellers har gjort. Og det smaker veldig godt, selv om man kan bli litt lei i lengden. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ok, da blir det den. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Offf.. Presterer alltid å lage for mye smoothie. Nettopp slukt over 1 liter. Toalettet kaller.. Endret 16. november 2010 av 2bb1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hva er det billigste proteinpulveret jeg kan få tak i som ikke smaker brekningsmiddel? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Da ble det en bestilling fra X-life, tar ikke sjangsen på å bestille fra PF når jeg ikke vet hvordan det smaker (skal se om jeg kan få smaksprøver først. 1 x Eiselt Crea FX 500g 1 x Myrevolution M-factor 4kg - Velg Smak: Dark Chocolate 1 x Fettmåler - AccuMeasure Fitness 3000 1 x Frenzy Fat Loss - 120 kapsler Har ikke tro på disse Frenzy Fat Loss, men morsomt å ha prøvd det og! Skal også bli gøy å faktisk finne ut fettprosenten min, er lei av synsingen.. Vil også hjelpe til på kostholdet.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ingen som har forslag til billig proteinpulver ? Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) M-factor 4kg til 600,- er vel noe av de billigste, og skal visstnok ikke være så ille kvalitet. Smaken må noen andre svare på. Lurer på om jeg skal teste denne selv nå. Begynner bli tomt for prozyme hjemme, og dennne koster jo tross alt bare halvparten.. Men så var det dette med smaken da. Endret 16. november 2010 av phax Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Og hvor selges dette da? Vurderte å teste pulver med sjokoladesmak nå. Sånn i forhold til vanilja Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Selges hos myrevolution, som du hadde sett hvis du hadde lest posten til biskopen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Da får Bisk0p være prøvekanin da! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 M-factor er helt greit blandet med melk (har ikke prøvd vann enda), men litt kanel pleier jeg å ha... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tror du bør prøve med vann . Jeg pleier ikke direkte å ha med meg en halvliter melk på hver trening Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Whey 80 fra GG med jordbærsmak funker helt greit for min del. 569 for 4 kg med bonusprodukter akkurat nå på gymgrossisten. Ellers smaker Optimum Nutrition 100% Whey Gold Double Rich Chocolate sinnsykt godt, men er litt dyr. 2,2kg for 498 kr. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Huff Jordbærsmak . Det er noe jeg seriøst ikke takler. No offense. Tror jeg skal satse på sjokolade. Viser det seg at den M-factoren ikke smaker så ille er jo det knall da. Nå skal jo alt shottes så smaken er vel heller minimal vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå