Ozelot Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det har vel noe med at du ser deg selv hver dag, og derfor ikke ser forskjell. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 hva er anbefalt som oppvarming for rygg, biceps og forarmer? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Bilde: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=369367 Det var da slutten av mai. Etterpå hadde jeg treningsfri lenge, og begynte på nytt igjen nå etter ferien. Så føler liksom ikke jeg er så mye lenger enn den gang. (Men jeg ser forskjell på de to bildene). Endret: Svar til Ozelot Endret 10. november 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Litt dårlig bilde det til venstre, men begynn å mål Enklere å se forskjell med målebånd enn to bilder. Endret 10. november 2010 av Ozelot Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Fikk en del kommentarer i perioden fra høstferien til jul/januar, etter å ha gått opp omtrent 15 kg. Ver en del forskjell det ja Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Lurer på om jeg skal starte sånn dærre dærre treningslogg jeg også altså.. Om jeg gidder. Edit: Jeg fikk forresten min pakke stevia fra iherb idag. Benyttet meg av den $5 rabattkoden fra juliess så det var jo bortimot gratis. Og tror dere ikke jeg og fikk rabattkode å gi bort? Fortsetter vi sånn her kan man jo forsyne hele forumet med "gratis" stevia.. Rabattkode: DAG195 Endret 10. november 2010 av phax 1 Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Sjukeste låra på Bjørgen... ikke rart hu tar 200 i knebøy! http://www.dagbladet.no/2010/11/10/sport/ski/langrenn/foto/morten_krogvold/14235573/ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Vekten viste 99,8 i morges. Digg at den går oppover, litt bittert at jeg ikke bikket 100. Kommer vel der veldig snart. Så er det bare å fortsette og se hvor jeg ender opp! Er målet ditt å bli (mer) lubben, eller er du en "liten" muskelbunt? Jeg er jævlig høy. Så jeg er fremdeles tynn/slank selv om jeg bikker 100. Vekten viste 99,8 i morges. Digg at den går oppover, litt bittert at jeg ikke bikket 100. Kommer vel der veldig snart. Så er det bare å fortsette og se hvor jeg ender opp! Du er nærmere enn meg, sjekka vekta i gå. 97,6 med trenings sko, men er fornøyd med og ikke gå opp for fort denne gang. 20kg på 4-5mnd resulterte i litt "ekstra" kan du si Lykke til videre! Haha, drøyt! Her er det vel snakk om ca 18 kg på ca 10 mnd. Sier seg selv det er en del fett, men det gjør ingenting da jeg absolutt trengte det. Jeg får uansett ta det vonde med det gode. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det er litt muskler der ja! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hun der er musclepower! Hun kunne nesten stått på scenen og utkonkurrert de fleste andre pumpe-snuppene Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Sjukeste låra på Bjørgen... ikke rart hu tar 200 i knebøy! http://www.dagbladet.no/2010/11/10/sport/ski/langrenn/foto/morten_krogvold/14235573/ Satt å tenkte på det før i dag.. For en mann. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 TRENINGSLOGG Nå må jeg bare huske å oppdatere skiten, huff.. for et ansvar. Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Satt å tenkte på det før i dag.. For en mann. Jeg tenkte faktisk... MILF! hvis man ser bort i fra det faktum at hun sikkert klarer å ta MEG i benken! Endret 10. november 2010 av Cauldron2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hva tar dere i BENPRESS? Pressa 300,5 kg i sted... Jeg velger å tro at det var mye inntil noen sier noe annet Tja spørs hvor mange ganger du tok det? Hvis du brukte det som treningssett er det jo nice! Min personlige rekord er 200kg x5 (kun en gang, da). 3x5 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Satt å tenkte på det før i dag.. For en mann. Jeg tenkte faktisk... MILF! hvis man ser bort i fra det faktum at hun sikkert klarer å ta MEG i benken! Ja, tror jeg hadde følt meg ganske tilbakestående hvis jeg skulle knadd på noen som var mer muskuløse enn meg. Endret 10. november 2010 av 2bb1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Bra jobba, Sno! Knebøy Er det mange av dere som har fått kommentarer etter dere begynte å trene/bry dere mer om kostholdet? Fikk faktisk kommentar fra en jeg jobber med nå på lørdag Og kostholdet er alfa omega. Hadde jeg ikke klart å holde et noe lunde bra kosthold hadde jeg ikke tatt meg bryet med å trene! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Fy faen @ Bjørgen Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ja, tror jeg hadde følt meg ganske tilbakestående hvis jeg skulle knadd på noen som var mer muskuløse enn meg. Se for deg at du ligger på sofaen med Bjørgen før hun sier "nå tar vi oss en tur i køya", tar tak i deg og bærer deg inn på soverommet. Det er noe veldig unaturlig ved det, men samtidig pirrende 4 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Selv om dama er sterk, tviler jeg på at hun slenger rundt på typen sin.. Samme som "vi" gutter ikke (alltid) gjør det med jentene våre Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg synes jeg fortjener en klapp på skuldra for å endelig ha klart knebøyen min helt ned til golvet med 60 kilo+ på ryggen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå