Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilde: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=369367

Det var da slutten av mai. Etterpå hadde jeg treningsfri lenge, og begynte på nytt igjen nå etter ferien. Så føler liksom ikke jeg er så mye lenger enn den gang. (Men jeg ser forskjell på de to bildene).

Endret: Svar til Ozelot

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal starte sånn dærre dærre treningslogg jeg også altså..

Om jeg gidder. :p

Edit: Jeg fikk forresten min pakke stevia fra iherb idag. Benyttet meg av den $5 rabattkoden fra juliess så det var jo bortimot gratis. Og tror dere ikke jeg og fikk rabattkode å gi bort? Fortsetter vi sånn her kan man jo forsyne hele forumet med "gratis" stevia.. :wee:

Rabattkode: DAG195

Endret av phax
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vekten viste 99,8 i morges. Digg at den går oppover, litt bittert at jeg ikke bikket 100. Kommer vel der veldig snart. Så er det bare å fortsette og se hvor jeg ender opp!

Er målet ditt å bli (mer) lubben, eller er du en "liten" muskelbunt? ;)

Jeg er jævlig høy. Så jeg er fremdeles tynn/slank selv om jeg bikker 100.

Vekten viste 99,8 i morges. Digg at den går oppover, litt bittert at jeg ikke bikket 100. Kommer vel der veldig snart. Så er det bare å fortsette og se hvor jeg ender opp!

Du er nærmere enn meg, sjekka vekta i gå. 97,6 med trenings sko, men er fornøyd med og ikke gå opp for fort denne gang. 20kg på 4-5mnd resulterte i litt "ekstra" kan du si ;) Lykke til videre!

Haha, drøyt! Her er det vel snakk om ca 18 kg på ca 10 mnd. Sier seg selv det er en del fett, men det gjør ingenting da jeg absolutt trengte det. Jeg får uansett ta det vonde med det gode.

Lenke til kommentar

Hva tar dere i BENPRESS?

Pressa 300,5 kg i sted...

Jeg velger å tro at det var mye inntil noen sier noe annet :p

Tja spørs hvor mange ganger du tok det? Hvis du brukte det som treningssett er det jo nice! Min personlige rekord er 200kg x5 (kun en gang, da).

3x5 :dribble:

Lenke til kommentar

Satt å tenkte på det før i dag.. For en mann.

Jeg tenkte faktisk... MILF! hvis man ser bort i fra det faktum at hun sikkert klarer å ta MEG i benken!

Ja, tror jeg hadde følt meg ganske tilbakestående hvis jeg skulle knadd på noen som var mer muskuløse enn meg.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Bra jobba, Sno! Knebøy :love:

Er det mange av dere som har fått kommentarer etter dere begynte å trene/bry dere mer om kostholdet? :)

Fikk faktisk kommentar fra en jeg jobber med nå på lørdag :) Og kostholdet er alfa omega. Hadde jeg ikke klart å holde et noe lunde bra kosthold hadde jeg ikke tatt meg bryet med å trene!

Lenke til kommentar

Ja, tror jeg hadde følt meg ganske tilbakestående hvis jeg skulle knadd på noen som var mer muskuløse enn meg.

Se for deg at du ligger på sofaen med Bjørgen før hun sier "nå tar vi oss en tur i køya", tar tak i deg og bærer deg inn på soverommet. Det er noe veldig unaturlig ved det, men samtidig pirrende :p

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...