Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vekten viste 99,8 i morges. Digg at den går oppover, litt bittert at jeg ikke bikket 100. Kommer vel der veldig snart. Så er det bare å fortsette og se hvor jeg ender opp!

Er målet ditt å bli (mer) lubben, eller er du en "liten" muskelbunt? ;)

Lenke til kommentar

Hvordan er dette med restitusjon. Hvis du har tilgang paa vektrom, kan du kjoere ben ene dagen, overkropp og rygg andre dagen, og holde det gaaende mandag til fredag? Eller blir det for intentst?

Hver muskel bør ha 48 timer restitusjon etter hver økt. Hvor mye du kan trene på en dag er avhengig av energinivået ditt. KLarer du ikke pushe deg til musklene skriker på alle øvelsene har du for mange.

Så ja, du kan gjøre bein og overkropp annenhver dag:)

Lenke til kommentar

o.o

Massivt.

Men ser eg lett-melk? Ein må jo ha skikkelig melk!

Jeg kjører lett-melk pga de kommer i 1,5l kartonger og er billigere (samt tar mindre plass i kjøleskapet)

Vekten viste 99,8 i morges. Digg at den går oppover, litt bittert at jeg ikke bikket 100. Kommer vel der veldig snart. Så er det bare å fortsette og se hvor jeg ender opp!

Du er nærmere enn meg, sjekka vekta i gå. 97,6 med trenings sko, men er fornøyd med og ikke gå opp for fort denne gang. 20kg på 4-5mnd resulterte i litt "ekstra" kan du si ;) Lykke til videre!

Hvordan er dette med restitusjon. Hvis du har tilgang paa vektrom, kan du kjoere ben ene dagen, overkropp og rygg andre dagen, og holde det gaaende mandag til fredag? Eller blir det for intentst?

Jeg har delt treningen opp i 3 dager og trener styrke mandag-torsdag (noen ganger fredag eller lørdag) og har noen ganger innebandy fredag og/eller søndag. Deler opp i Bryst/biceps, Rygg/triceps og Bein/skuldre. Jeg føler at jeg har god ytelse hver trening, samt progresjonen vedvarer. Men skal sies at du burde ta fri uke/deloading etter 1,5/2mnd for å virkelig gi kroppen tid til å vokse..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...