bIsk0p Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Gå over på kylling lår, det har jeg gjort! Grillet kyllinglår koster ~50-60kr/kg, eventuelt kan du kjøpe frosset som ligger på ~30,- men disse er det mindre proteiner pga de er sprøytet med vann. 23g/100g i vanlig og tror det var 18-19g/100g i frosset. Går veldig bra! Er ikke værre enn smøre en ildfast form med litt olje (slik at det ikke brenner seg fast), legge lårene på, hive inn i ovnen og la dem stå til de ser ferdige ut. La dem bli kalde, så river du dem opp til "salat kylling" og blander i salat eller på polar styrke med litt ketchup på! Works every time! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nettopp, tar tid når man er sulten, evt. må man forberede seg på forhånd. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ventnålitt. Går ikke ketchup inn under fy fy siden det er så mye sukker i den? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kjøp den sukkerfrie da Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hø hø. Men igjen, det å steke mat som smaker godt kaldt kan være en mulighet . Jeg lurte på om jeg ikke skulle GIDDE å kjøpe vitamintilskudd for alt det vannløselige nå i vinter. I fjor ble jeg forkjøla en gang og siden jeg trente så hardt så ble jeg aldri frisk igjen før sommern . gikk og var snørrete hele forbanna vinteren. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg sitter også fast i brødfella. Føler jeg løser det på en ok måte ved å ha proteinrikt pålegg på, f.eks ett egg på hver skive eller dobbelt opp med skinke og ost. I tillegg er jeg ekstremt glad i kjøtt og spiser som oftest 300-400 gram til middag. Hender også jeg lager meg en god omelett til kvelds, men alltid med brød i tillegg. Spiser for det meste Naturlig Sunt Havre med drøyt 10% proteininnhold. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg spiser MYE havre. Nesten opp mot en kilo havregryn i uka . Går mye i havregrynsgrøt om kveldene. Er og VELDIG glad i brunost .Kanskje ikke sunt men det inneholder proteiner så why not. Går og på over litern med melk om dagen. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Melk er helt latterlig godt, èn liter om dagen er minimum. Ligger vel som oftest opp mot to liter. Dessverre er det også latterlig dyrt. Skulle hatt en egen ku. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Akkurat det sa fattern og! Og gjett hva? Han kjøpte seg 2 melkekuer og sparte 15.000 i året på melk . Det skal og sies at han alene drikker 3 liter pr.dag da. 2 liter hjemme og 1 liter på jobb samt at bruttern og dama hans drikker godt oppmot 1-2 liter pr. dag. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Koster 150kr for 2kilo frossne kyllingbryst fra firstprice. Tunfisk fra Firstprice er også billig, Eldorado sin er heller ikke værst. Bacongull fra kims(?) inneholder 60% protein (og 30% fett) skal dog sies at det er hardt arbeid å presse ned en hel pose, og man går å raper gris hele resten av dagen Selv spiser jeg 4 skiver Prokorn brød (15% prot) med 4 store egg (omelett) og 2 skiver FP bacon til frokost og samma til kvelds. Middagen varier litt, av og til gryterett(mexikansk) og 400g kjøttdeig, og noen gange en pose cheeze doodles Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Spiser du mye brødmat Doof? Altså, ikke for å være en skikkelig raring her. Men jeg ANER ikke hvordan jeg kunne ha levd uten brødmåltid. Jeg aner rett og slett ikke hva som er ett supplement for brød som metter like mye Du trenger ikke være redd brød. Sunt brød, ikke loff, og proteinrikt pålegg. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Spiser du mye brødmat Doof? Altså, ikke for å være en skikkelig raring her. Men jeg ANER ikke hvordan jeg kunne ha levd uten brødmåltid. Jeg aner rett og slett ikke hva som er ett supplement for brød som metter like mye Du trenger ikke være redd brød. Sunt brød, ikke loff, og proteinrikt pålegg. Inneholder brødet hvete så er det bare å rive det i småbiter å hive til endene i dammen. Det gir deg mer enn å spise det... Hvete har visstnok høyest GI av alle matvarer... Lenke til kommentar
discostu Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Koster 150kr for 2kilo frossne kyllingbryst fra firstprice. Tunfisk fra Firstprice er også billig, Eldorado sin er heller ikke værst. Bacongull fra kims(?) inneholder 60% protein (og 30% fett) skal dog sies at det er hardt arbeid å presse ned en hel pose, og man går å raper gris hele resten av dagen Selv spiser jeg 4 skiver Prokorn brød (15% prot) med 4 store egg (omelett) og 2 skiver FP bacon til frokost og samma til kvelds. Middagen varier litt, av og til gryterett(mexikansk) og 400g kjøttdeig, og noen gange en pose cheeze doodles Kvaliteten på proteinet i bacongull er så dårlig at det nesten ikke teller engang. Selv spiser jeg par skiver brød om dagen, men per skive brød spiser jeg godt med proteiner. Varierer mellom disse alternativene PER skive brød. 3egg, 1boks makrell i tomat, 100g kokt skinke eller 1 boks cottagecheese. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Inneholder brødet hvete så er det bare å rive det i småbiter å hive til endene i dammen. Det gir deg mer enn å spise det... Hvete har visstnok høyest GI av alle matvarer... Jeg bryr meg ærlig talt ikke så veldig.. Spiser okey sunt, men gidder ikke overanalysere maten. Lenke til kommentar
storken Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Akkurat det sa fattern og! Og gjett hva? Han kjøpte seg 2 melkekuer og sparte 15.000 i året på melk . Det skal og sies at han alene drikker 3 liter pr.dag da. 2 liter hjemme og 1 liter på jobb samt at bruttern og dama hans drikker godt oppmot 1-2 liter pr. dag. Koster ikke ei melkeku sånn 40-50k da? Så skal du jo fore kua og xD Går minst 2 liter melk pr dag her og, vanligvis av sorten h-melk. Vurderer om det kanskje er en melkebonde i nærheten jeg kunne kjøpt det ferskt fra... Lenke til kommentar
jahas Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Jeg spiser MYE havre. Nesten opp mot en kilo havregryn i uka . Går mye i havregrynsgrøt om kveldene. Er og VELDIG glad i brunost .Kanskje ikke sunt men det inneholder proteiner så why not. Går og på over litern med melk om dagen. Hehe, jeg eter 100gram havregryn om morgenen og 100gram om kvelden Koster 150kr for 2kilo frossne kyllingbryst fra firstprice. Tunfisk fra Firstprice er også billig, Eldorado sin er heller ikke værst. Bacongull fra kims(?) inneholder 60% protein (og 30% fett) skal dog sies at det er hardt arbeid å presse ned en hel pose, og man går å raper gris hele resten av dagen Selv spiser jeg 4 skiver Prokorn brød (15% prot) med 4 store egg (omelett) og 2 skiver FP bacon til frokost og samma til kvelds. Middagen varier litt, av og til gryterett(mexikansk) og 400g kjøttdeig, og noen gange en pose cheeze doodles På Bunnpris koster 2kg fra FP 150, og på Kiwi koster den 120! Spare der man kan Endret 9. november 2010 av jj_89 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Jeg drikker MELK!!!!!!!! 2 ukers forbruk Endret 9. november 2010 av Doofenschmitz 4 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 o.o Massivt. Men ser eg lett-melk? Ein må jo ha skikkelig melk! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Spiser du mye brødmat Doof? Altså, ikke for å være en skikkelig raring her. Men jeg ANER ikke hvordan jeg kunne ha levd uten brødmåltid. Jeg aner rett og slett ikke hva som er ett supplement for brød som metter like mye Du trenger ikke være redd brød. Sunt brød, ikke loff, og proteinrikt pålegg. Inneholder brødet hvete så er det bare å rive det i småbiter å hive til endene i dammen. Det gir deg mer enn å spise det... Hvete har visstnok høyest GI av alle matvarer... Haha, sånt piss skremmer ikke meg. Kjøper grovt brød. Om det er LITT hvete har det så latterlig lite å si at tankene rundt det har mer negativ effekt enn hveten selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå