jahas Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen som har et par gode tips til hvordan jeg kan ta fler Chins/hangups. Jeg klarer 6 stykker på en god dag, problemet er at jeg ikke har hatt noe særlig progresjon på lang tid. Tren 4stk med vekter, og så øker du vektene hver uke. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen som har et par gode tips til hvordan jeg kan ta fler Chins/hangups. Jeg klarer 6 stykker på en god dag, problemet er at jeg ikke har hatt noe særlig progresjon på lang tid. Jeg vil anbefale å bytte på å trene chins og pull ups. Altså, chins håndflatene mot deg, mens pull ups er det motsatte og også tyngre. Når det gjelder sett å reps vil jeg si at 3xF er det beste når det kommer til pull ups/chin ups. Thats my opinion though Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tren negative chins. Altså du hjelper deg litt opp og senker deg saaakte og kontrollert ned igjen. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 En liten teori jeg har. Hva hvis en kun har et gitt, ukjent, antall hjerteslag før hjertet slutter å virke. Vil de ekstra hjerteslagene en "bruker opp" på trening oppveies av lavere hvilepuls ellers? Og på den måten implikere at det tar lenger tid før hjertet bruker opp sine slag? Har tenkt på det samme selv, og konkludert med at den lavere hvilepulsen vil gi betydelig lenger levealder. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Folk på jobb trekker seg unna meg når jeg åpner tunfiskboksen under lunsjen 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Skriver en detaljert deff for 1. februar - 31. mai... Blir rimelig detaljert og blir å inneholde hvert eneste lille triks i "Doofens black book of losing fat" PM meg om noen vil ha en kopi når den er ferdig 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Skriver en detaljert deff for 1. februar - 31. mai... Blir rimelig detaljert og blir å inneholde hvert eneste lille triks i "Doofens black book of losing fat" PM meg om noen vil ha en kopi når den er ferdig Hørtes lurt ut. Er det kommende februar, eller februar som var? Med andre ord, har du starta slanking? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Kommende februar. Jeg har tidligere i år hatt suksess med det jeg har gjort og tenkte å dele oppskrifta med andre. Hvorfor ikke hjelpe andre til å bli sexy? Jeg er per i dag i kcaloverskudd og trener med SL5x5 for å bygge muskelmasse. Jeg har jo seff ansett kcal-overskudd som en unnskyldning til å spise hva som helst de 2 siste månedene. Det straffet seg og kostholdet er nå sunt igjen. Det har dog resultert i noe FETT rundt magen som må bort igjen Endret 9. november 2010 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Spiser du mye brødmat Doof? Altså, ikke for å være en skikkelig raring her. Men jeg ANER ikke hvordan jeg kunne ha levd uten brødmåltid. Jeg aner rett og slett ikke hva som er ett supplement for brød som metter like mye Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Spiser du mye brødmat Doof? Altså, ikke for å være en skikkelig raring her. Men jeg ANER ikke hvordan jeg kunne ha levd uten brødmåltid. Jeg aner rett og slett ikke hva som er ett supplement for brød som metter like mye Jeg spiser havregryn med nøtter og rosiner hver annen morgen, det blir litt kjedelig ja men man har så mye mer igjen for det. Og hver andre morgen spiser jeg en skive SPELT-brød med 2 kokte egg på og litt kaviar for å tone ned eggene litt. Speltbrød har 10%(ish) proteiner og myyye lavere GI enn brød med hvete i. Hveteprodukter spiser jeg KUN på søndager så langt det lar seg gjøre... Men ja brød er godt, kan ikke motstå mammas nybakte med enten HAPÅ eller salami på og en liter melk til Endret 9. november 2010 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kommende februar. Jeg har tidligere i år hatt suksess med det jeg har gjort og tenkte å dele oppskrifta med andre. Hvorfor ikke hjelpe andre til å bli sexy? Jeg er per i dag i kcaloverskudd og trener med SL5x5 for å bygge muskelmasse. Jeg har jo seff ansett kcal-overskudd som en unnskyldning til å spise hva som helst de 2 siste månedene. Det straffet seg og kostholdet er nå sunt igjen. Det har dog resultert i noe FETT rundt magen som må bort igjen Hvordan har det straffet seg? Kan ikke se for meg at 500kcal overskudd med havregryn skal gi noe forskjell fra 500kcal fra potetgull? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Altså frokost er greit. Men hva med lunsj da? Skal jeg farte rundt å steke kylling, koke pasta mekke salat, ete rå tunfisk og peise i meg andre kjappe ting da eller? Enn kveldsmat? Mat før trening? Sånn som jeg har det så har det vært, frokost - Yoghurt med 4-korn, Lunsj - Brødmat, Mat før trening - Ett par skiver / 100G havregryn med melk og banan, Middag - mat?, Kveldsmat - Brød Ser du fellesneveneren? Brød, brød og brød über alles. Jeg husker jeg var i italia på ferie en gang. Der serverte de ikke brød til frokosten bare croissant og appelsinjuice. Jeg trodde jeg skulle dø den dagen... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kommende februar. Jeg har tidligere i år hatt suksess med det jeg har gjort og tenkte å dele oppskrifta med andre. Hvorfor ikke hjelpe andre til å bli sexy? Jeg er per i dag i kcaloverskudd og trener med SL5x5 for å bygge muskelmasse. Jeg har jo seff ansett kcal-overskudd som en unnskyldning til å spise hva som helst de 2 siste månedene. Det straffet seg og kostholdet er nå sunt igjen. Det har dog resultert i noe FETT rundt magen som må bort igjen Hvordan har det straffet seg? Kan ikke se for meg at 500kcal overskudd med havregryn skal gi noe forskjell fra 500kcal fra potetgull? Prøv en kombinasjon av de to så skal du se Jeg har f**n spist masse gosteri i det siste Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Altså frokost er greit. Men hva med lunsj da? Skal jeg farte rundt å steke kylling, koke pasta mekke salat, ete rå tunfisk og peise i meg andre kjappe ting da eller? Enn kveldsmat? Mat før trening? Sånn som jeg har det så har det vært, frokost - Yoghurt med 4-korn, Lunsj - Brødmat, Mat før trening - Ett par skiver / 100G havregryn med melk og banan, Middag - mat?, Kveldsmat - Brød Ser du fellesneveneren? Brød, brød og brød über alles. Jeg husker jeg var i italia på ferie en gang. Der serverte de ikke brød til frokosten bare croissant og appelsinjuice. Jeg trodde jeg skulle dø den dagen... Oi du inntar LITE proteiner :o Jeg for min del spiser enten en SKYR med 2 Fiberrik til lunch eller en boks cottagecheese med syltetøy i. Og så en shake med proteiner og karbo en time før trening. Kveldsmat kan enten være en omelett med mye grønt, krydder og annen godis i... I går lagde jeg f.eks. eggerøre med pølsebiter i Nammenamm Endret 9. november 2010 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Spiser du mye brødmat Doof? Altså, ikke for å være en skikkelig raring her. Men jeg ANER ikke hvordan jeg kunne ha levd uten brødmåltid. Jeg aner rett og slett ikke hva som er ett supplement for brød som metter like mye Problemet med brød er jo nettopp at det metter lite mener nå jeg. Selv spiser jeg nær sagt aldri brød forutenom lunsj på jobben og det er det eneste man får servert der. Jeg vil når som helst velge 500kcal med kyllingfilet, litt ris og grønnsaker forran 500kcal med brød og pålegg. Problemet er jo at det krever mer arbeid, planlegging og penger. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Men så kommer vi over til nummer 2. Jeg vil jo ikke ruinere meg med matbudsjett fra helvette heller da . Kan jo ikke være billig å spise kyllingfillet hver eneste dag Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det er nok sånn at proteinrik mat koster en del ja. En boks Cottage cheese koster ca 20 kroner og en SKYR koster 15 kroner. En pakke kyllingfilet koster 50 spenn (2 fileter à 150 gram) Sånn at hver dag kan det fort koste 100 kroner å spise om man tar med resten av dagen og ikke bare middag og lunch. Man må enten betale eller lide for skjønnheten. Jeg gjør begge Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg spiser kjøtt hver eneste dag, men det blir til middag. Har litt det samme som Mikkel; er mye greiere med brød til frokost/lunsj. Det er lett og billig (fattig student). Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Vel det GÅR jo an å være på utkikk etter tilbud og da. Men ja, jeg kommer nok mest sannsynlig til å holde meg til brød. Mesa no made of cash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå