Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvorfor takket du nei?

 

Og hva studerer du forresten?

Jeg er straks ferdig med en bachelor i økonomi, har i tillegg en god del medieutdanning og erfaring. Takket nei fordi jeg ønsker å komme inn i litt mer strukturerte rammer i den første jobben, f.eks. et regnskapskontor eller en medierelatert jobb.

Lenke til kommentar

Og så et klassisk/typisk spørsmål. Hvordan brenner jeg fett raskest? Prøver å holde et kaloriunderskudd. Er ganske så nøye på hva jeg putter i meg og holder meg unna unødvendige ting som brus og godteri, men spiser kanskje litt mer middag enn jeg vanligvis vil (er vant til å bare trøkke innpå).

 

Forslag, insspill? :)

Lenke til kommentar

Hvordan du brenner fett raskest? Om du holder deg i underskudd brenner du fett så fort som mulig. Om du i tillegg legger til HIIT (High Intensity Interval Training) vil du jo i tillegg havne ytterlige i underskudd. Det vil du også om du jogger, men HIIT er mer effektivt i forhold til tid, og på en måte kan en jo da si at en forbrenner fett raskere (dvs. fler kalorier på samme tid som f.eks jogging).

 

Edit:

Rotete ble det.

Kjør intervalltrening ved siden av. Der bruker du godt med kcal på relativt kort tid.

Endret av wingeer
Lenke til kommentar

Hvordan du brenner fett raskest? Om du holder deg i underskudd brenner du fett så fort som mulig. Om du i tillegg legger til HIIT (High Intensity Interval Training) vil du jo i tillegg havne ytterlige i underskudd. Det vil du også om du jogger, men HIIT er mer effektivt i forhold til tid, og på en måte kan en jo da si at en forbrenner fett raskere (dvs. fler kalorier på samme tid som f.eks jogging).

 

Edit:

Rotete ble det.

Kjør intervalltrening ved siden av. Der bruker du godt med kcal på relativt kort tid.

 

Har tenkt på det, men vet ikke om jeg orker akkurat nå. Er en stund til "bikini-sessongen" så :p Skulle bare se hvordan jeg klarte meg.

Lenke til kommentar

Hvordan du brenner fett raskest? Om du holder deg i underskudd brenner du fett så fort som mulig. Om du i tillegg legger til HIIT (High Intensity Interval Training) vil du jo i tillegg havne ytterlige i underskudd. Det vil du også om du jogger, men HIIT er mer effektivt i forhold til tid, og på en måte kan en jo da si at en forbrenner fett raskere (dvs. fler kalorier på samme tid som f.eks jogging).

 

Edit:

Rotete ble det.

Kjør intervalltrening ved siden av. Der bruker du godt med kcal på relativt kort tid.

 

Har tenkt på det, men vet ikke om jeg orker akkurat nå. Er en stund til "bikini-sessongen" så :p Skulle bare se hvordan jeg klarte meg.

Med mindre du har over 20% kropsfett eller må ned i fettprosent for et fotooppdrag har en deff ingenting for seg nå...

Vent til 1. februar og gi full gass derfra. 4 måneder er mer enn nok om det gjøres riktig... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...