Dufen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Skal forbedrer restitusjon og søvnkvaliteten bl.a.. Det kan jeg skrive under på med verdens største kulepenn... Etter at jeg begynte å bruke ZMA så har jeg sovet så tungt og godt som aldri før. Kan faktisk ikke huske å noen gang ha sovet så godt som etter at jeg begynte med det. LOL at det står skrevet "play with nature" rundt pillene som Proteinfabrikken selger Lenke til kommentar
discostu Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg spontanmeldte meg på birken igår. Har ikke hatt ski på beina på 10 år. Kan bli spennende! 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Noe som er enda mer LOL er alle som går forbi bakrgrunnen og ikke er imponert i det HELE tatt Ikke så rart, er jo ikke lov til å se på andre mens man trener.. Ref. tråden "Hva irriterer deg når du trener" Lenke til kommentar
displacement Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Herlig med svar i denne tråden. Raskt spørsmål; hva er overhead press på norsk? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Vil anta militærpress? 1 Lenke til kommentar
storken Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Skulderpress, millitærpress? 1 Lenke til kommentar
displacement Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Militærpress er vel "military press"? Jeg tenkte også skulderpress, men er usikker. Når jeg prøvde å søke det opp kom det bare "press". Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Er vel bare å søke opp øvelsen på YT og gjøre som der, uten å bry seg med hva den faktisk heter.. @deolm The difference with the Military Press is it is done with the feet together, heels touching. This reduces the base of support and make it slightly more difficult to lift heavier weight. Endret 5. november 2010 av Matsemann 1 Lenke til kommentar
displacement Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Jeg vet hvordan jeg skal utføre den, men vil vite hva jeg skal kalle den på norsk. Går bare for "Overhead Press", jeg. Gjør sikkert ikke noe om treningsloggen min er en liten blanding av norsk og englesk. Takk alle sammen! Endret 5. november 2010 av displacement Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Skulderpress? Uansett, om jeg skal måle biceps, skal den være stram eller slapp? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Stram. Og hvordan måler du biceps? Jeg pleier måle omkretsen på armen. Edit: Øker fort i markløft. Har ikke trent det lenge, heller ikke bra. 120kg gikk fint på siste settet. Håper jeg har god økning fremover Endret 5. november 2010 av McBitch Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Stikker inn en sprøytespiss til jeg treffer beinet og så måler jeg hvor langt inn jeg kom seff 2 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Biceps måler man vel i høyden! Altså loddrett, fra bunn til topp jeg har 32cm. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har du smak på genmanupulert hestefor nå igjen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Vi har hest.. men du trenger ikke fortelle det til alle! Dessuten er det brodern og kompisene hans som tror de får noe ut av å spise heste- og kaninpellets, ikke jeg! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Er det noen her som faktisk fórer seg med hestefór? Vet jo at det finnes noen som gjør det, men antar det ikke er så veldig utbredt Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 En jeg kjenner gikk på FK butikken og kjøpte samme pulver som griser ble foret på. Skulle vist ikke smake noe særlig, men hadde veldig gode verdier og kostet MYE mindre enn proteinpulver. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kalvegodt er bedre enn noen som helst slags gainer, bare det at det smaker gjær... http://fk-landbruk.no/Sider/Pluss_melkeerstatning%20til%20kalv.aspx Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva er næringsinnholdet i slikt da? Jeg leste om det for en tid tilbake, om jeg så ville brukt det, så hadde jeg ikke kunnet, da såvidt jeg husker, det inneholder mye laktose. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Husker jeg likte kalvegodtpulver da jeg var liten. Var ofte en fing ned i sekken da jeg gikk forbi den i kjelleren Hendte også jeg smakte på kraftforet til sauene. Alle gårdsbarn har vel smakt dyrefôr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå