Mikkel™ Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kabel tar du på ryggen eller under klærne, ikke noe problem! Skal jeg løfte skikkelig tungt er det greit å ha mye lyd, så slipper jeg å høre på meg selv stønne og rope Kabel er noe som går i kloakken det . Trodde da du viste det Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kabel tar du på ryggen eller under klærne, ikke noe problem! Skal jeg løfte skikkelig tungt er det greit å ha mye lyd, så slipper jeg å høre på meg selv stønne og rope Kabel er noe som går i kloakken det . Trodde da du viste det Beklager min upresise betegnelse av gjenstanden i fokus. Headsett ledningen var det selvsagt jeg refererte til.. 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Beklager min upresise betegnelse av gjenstanden i fokus. Headsett ledningen var det selvsagt jeg refererte til.. Makan. Du burde skamme deg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Vel, Kabel, stønne og rope hører vel og sammen Gråsten ... 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Vel, Kabel, stønne og rope hører vel og sammen Gråsten ... Sjeldent jeg roper når jeg prøver å kvitte meg med en kabel (heldigvis ikke opplevd behovet enda..) Stønning har vel skjedd, men heller sjeldent. Jeg har veldig god pusteteknikk Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Vel, jeg merker bastant nedgang i roping etter at jeg kutta ned på Husmann knekkebrød. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tar jeg mark med iPod så har jeg en tendens til å drive å sette sangen på pause eller skifte sang når jeg holder stanga inntil kroppen/lomma der iPoden er. Det er irriterende, så foretrekker heller å trene uten Er uansett alltid musikk på senteret, så gidder ikke å overdøve den hele tiden. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Husker en økt som ble totalt ødelagt. De begynte å spille Kellys family midt i økta mi... Det hele endte med at jeg og sikkert fire fem andre bare ga opp den økta i forbannelse... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Der jeg trener, styrer jeg stort sett musikken selv. Dessverre har jeg ikke mp3 filer hjemme lengre, så får ikke brent ny CD. 170sanger er ikke nok når man trener 5-6 timer i uka.. :/ Lenke til kommentar
War Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Training Pack® 30 Dager er selvforklarende, de prøver å selge dagspakker med piller sammen med noe man ikke ville ha brukt pengene på ellers. Den lønner seg kun dersom du allerede tar disse produktene og mengden er lik og prisen er lavere. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Dagens motivasjon http://www.youtube.com/watch?v=pKOlibD2GJo&feature=rec-LGOUT-exp_stronger_r2-2r-18-HM 3 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg skjønner meg ikke på folk som bare må ha musikk i øret når de er ute løper og klager på egens stønning\pusting. Hva om en er med dama og har seg? "Vent litt kjære, skal bare hente headset og noen gode låter så kommer jeg " Jeg liker å høre på de lydene vi har utenfor jeg Lenke til kommentar
War Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 7:28 var spesiell. Trur jeg hadde klart den på månen. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Noe som er enda mer LOL er alle som går forbi bakrgrunnen og ikke er imponert i det HELE tatt "tssss, det der gjør jeg jo når jeg kjeder meg" tenker de Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 <--- er for sexy for politiet! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Training Pack® 30 Dager er selvforklarende, de prøver å selge dagspakker med piller sammen med noe man ikke ville ha brukt pengene på ellers. Den lønner seg kun dersom du allerede tar disse produktene og mengden er lik og prisen er lavere. Forstår hva det er, men er det "nødvendig". Har det noe effekt? Lenke til kommentar
War Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Multivitamin er ikke nødvendig om man spiser grønnsaker og frukt. Mineraldosene er små så det kan ikke erstatte ZMA. Omega3 , regner med at det ikke er kvalitetsolje, dette har man kanskje uansett og skal ikke inntaes på samme dag som fet fisk. D-Ribose er ikke verdt pengene. Grønn te bruker man på deff. Ikke noe jeg ville ha brukt pengene på. Halvgode verdier sammen med en del man ikke trenger. Ville heller ha kjøpt kvalitetsprodukt av de få man trenger. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Multivitamin er ikke nødvendig om man spiser grønnsaker og frukt.Mineraldosene er små så det kan ikke erstatte ZMA. Jeg tenker sånn at det er greit og ta en multivitamin sånn for sikkerhetskyld. så får mann heller pisse ut det overflødige. visste ikkke hva ZMA var så jeg googlet, fikk opp et produkt. er det noe som funker? 33% økt testosteron bør merkes ganske godt http://www.zma.no/ Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Haha, 33% økt testoronivå og 20% økt styrke! :!: Vel.. tror du kan ta det med en spade salt. ZMA gir i beste fall marginal effekt. Skal forbedrer restitusjon og søvnkvaliteten bl.a.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå