munky Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Sport sux0r, e-sport r0x0r. Basketball er gøy da... Lenke til kommentar
War Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg fikk høre av en fysioterapaut-kompis av meg at jeg har liten nakkemuskelatur iforhold til biceps og bryst ...... hvilken skala brukte han? lol, om jeg trener masse biceps og bryst nå og ikke noe nakke så går ikke mine ledd ut av stilling, - selv om nakkemusklene er mindre enn biceps Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 *frustrasjonspost* helvete heller, fikk beskjed på legevakta inatt at jeg ikke skal trene på 5dager.. noen som vet om det bare er å gi faen og trene på? Kraftig vondt i nakken men, så burde kanskje ikke trene nakke/skuldre imorgen iallefall.. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Sport sux0r, e-sport r0x0r. Basketball er gøy da... 1337-sp33k sux0r Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hva har skjedd med deg, lperik? Jeg får pokker meg aldri begynt å trene.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hva har skjedd med deg, lperik? Jeg får pokker meg aldri begynt å trene.. Stupte i ett baseng på 1,5m og gikk rett i bunn.. legen mente det var rart jeg ikke fikk brist/brakk nakken.. hell i uhell kanskje. Vondt er det iallefall. Lyst å trene, blir gal om jeg ikke kan trene før torsdag. hvorfor får du ikke begynt å trene? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Stupte i ett baseng på 1,5m og gikk rett i bunn.. legen mente det var rart jeg ikke fikk brist/brakk nakken.. hell i uhell kanskje. Vondt er det iallefall. Lyst å trene, blir gal om jeg ikke kan trene før torsdag. hvorfor får du ikke begynt å trene? Auda! Dakal liten. Jeg er for lat. Jeg finner alltid på andre ting å gjøre, men det er det slutt på nå. For nå skal jeg sykle! Ooog, 50 situps.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Auda! Dakal liten. Jeg er for lat. Jeg finner alltid på andre ting å gjøre, men det er det slutt på nå. For nå skal jeg sykle! Ooog, 50 situps.. hehe! ble advart om at jeg ikke skulle stupe på forhånd, men hørte jeg på det.. neida Iogmed det ikke er hjernerystelse må det jo kunne gå ann å trene lett? Bare å sette igang ja, med en gang man har kommet igang og trent fast en liten stund kjenner man jo hvor mye mer energi man får og at man føler seg bedre Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 løfte en stang på xxx kg , holde den og trekke skuldrene opp. samt arnoldpress. Den arnold pressen, det er en skulderøvelse, ikkesant? Da virker det snodig å anbefale det for en som tydeligvis har et dårlig styrkeforhold mellom bryst og nakke\øvre rygg. Forside skuldre jobber mye sammen med bryst og vil vel være med på å gjøre ubalansen større? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Iperik: jeg ville hørt på legen. Ta deg noen fridager. Hvis ikke kan det jo hende at det varer over lengre tid. Jeg får heller ikke trent noe særlig for tiden. SOmmerjobben min er nattarbeid. Men det er fysisk arbeid. Jeg jobber hardt i varmt lokale (bakeri) og svetter nesten hele arbeidstiden som forøvrig er på 6-8 timer natten. Løfter fra gulvet og stabler i høyden. Løfter vel ca 5- 10 kg om gangen hele natten. I tillegg er det endel gåing for å hente ting. Er helt utmattet og sover mesteparten av dagen. Jobber også 6 netter i uken og skal holde på i tre uker til. Jeg har bestemt meg for å spise MealTech til luch når jeg jobber da det er umulig å lage noen sunn lunch om natten der oppe. (De har boller og brus som er ganske vanskelig å motstå når det er rykende ferskt.. ) Så til spørsmålet mitt: Er dette god trening? I går (eneste fridagen min) løp jeg en tur og tok situos, hangups, dips og pushups. Endret 10. juli 2005 av Kenny000 Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 snakker ikke om 1000 kg da. hva med å begynne på 3 Hvorfor akkuratt en så "komplisert" øvelse som arnoldpress uansett. Gutten skal jo bare bli sterk i nakken Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 jeg er enig. Ta litt roing med smalt eller bredt grep. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Takk for tips, men har ikke tilgang på romaskin Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Iogmed det ikke er hjernerystelse må det jo kunne gå ann å trene lett? Jeg ser seriøst ikke problemet.... man har godt av litt treningsfri inniblant uansett, og nå har du jo en gylden anledning Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Kom på noe når jeg leste et innlegg her. Jeg har ikke trent på et har uker. Men!, på jobben (posten) gjør jeg en del tungt arbeid og svetter. Sorterer pakker, de kan være ganske tunge.. men allikevel, jeg må få trent igjen snart.. Endret 10. juli 2005 av andesam Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Iogmed det ikke er hjernerystelse må det jo kunne gå ann å trene lett? Jeg ser seriøst ikke problemet.... man har godt av litt treningsfri inniblant uansett, og nå har du jo en gylden anledning Treningsnarkoman. Blir dårlig humør og får nedsatt selvtilitt av å ikke trene om det så bare er for 1-2dager. Funnet en løsning på det, tenkte å gå ned til treninga, gå på gåmaskinen i 30min og gå hjem igjen. Da har jeg iallefall vært innom der iløpet av dagen. Forbrenner jo en del av å gjøre det og, kjipt å ikke få løfta vekter bare.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Treningsnarkoman. Blir dårlig humør og får nedsatt selvtilitt av å ikke trene om det så bare er for 1-2dager. Kjenner meg igjen der, hvis jeg tar meg en fyll har jeg dårlig samvittighet i flere dager etterpå... Poste et lite bilde, nei jeg har ikke ujevnhet i brystet er lyset og min elendige poserings teknikk som har skylden. Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jøss, er det bare vekter folk trener her? Ingenting er som en god gammeldags løpetur! Beste treningen, trener hver eneste muskel i kroppen, og gir kjempegod forbrenning. Løp opp mot 150km i uken før, man har trappet veldig ned nå, og kjenner at kroppen er full av energi dagen etter en 45mins løpetur. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Takk for tips, men har ikke tilgang på romaskin romaskin er ikke det du er ute etter. derimot STANGroing og shrugs <-- øvelser Lenke til kommentar
War Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Takk for tips, men har ikke tilgang på romaskin ro sånn da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå