2bb1 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Autoregulering er genialt. Lineær progresjon kan suge meg i ræva etter jeg er blitt vant til å trene etter dagsformen. Jeg opplever faktisk å presse meg til grenser jeg ikke trodde jeg kunne klare enkelte ganger. Love it! Jeg noterer etter hver trening (ja, jeg husker hvor mye jeg tok i hvert sett på hver øvelse ). MEN, musikk er alfa omega for meg. Må ha gomusikk som lurer frem litt adrenalin. Endret 3. november 2010 av 2bb1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Andre dagen på SL ikveld. Merker det er latterlig lette vekter og blir knapt svett, men det er vel meningen? Startet forøvrig på null, altså tomme olympiastanger med unntak av markløft (40kg). Tror ikke teknikken på markløft er noe å skryte av, må terpes. Skal snart begynna med det sjølv, men må først læra meg dei forskjellige teknikkane. :!: Lenke til kommentar
LasH Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hva hører dere på når dere trener egentlig? Jeg tror kanskje jeg har den rareste knebøy sangen, men, Queen - Another One Bites The Dust . Roy Jones Jr - Can't be touched hører jeg også mye på. Om noen skulle intressere seg for boksing: Roy Jones Jr. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg hører ikke på musikk når jeg trener styrke. Når jeg løper, derimot. Liker noe med litt futt i. Har gått mye i Pendulum og The Prodigy i det siste. Ellers er det jo mye av det som ligger her, da. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Går vel nesten i Mutter-albummet til Rammstein hver gang. Evt. sanger av Muse med litt fart i, Metallica, Epica eller lignende. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Vocal house electro, mange (og raske) rytmer, BOOM BOOM. Vorspiel i hodet mitt Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hva hører dere på når dere trener egentlig? Min ultimate motivasjonslåt om morgenen. You can't hide from yourself. When you look in the mirror, what do you see? Do you see a friend or a foe? http://www.youtube.com/watch?v=BLMht8VqcBg Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Skal fikse converter fra tuben til mp3 og ha på øret når jeg løfter... Løfter man ikke da løfter man ALDRI Edit: 1:02 er bare helt konge... Endret 3. november 2010 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
War Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Skal dere filme øvelsen og kjøre den i fortfilm så er det denne man må trene til. http://www.youtube.com/watch?v=Gpc5_3B5xdk 2 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hva hører dere på når dere trener egentlig? Min ultimate motivasjonslåt om morgenen. You can't hide from yourself. When you look in the mirror, what do you see? Do you see a friend or a foe? Helt rått! Liker det. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Du veit du er kul når du har stanga på ryggen og den bøyer seg ned på hver side! Lenke til kommentar
War Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg skal lage min egen hul stang som bøyer seg på 40 kg. Så skal jeg lage alu-skiver med samme gummitrekk som veier 60% mindre pr skive. Da snakker vi om fine youtubevideoer. Da mangler det bare noen til å riste på kameraet når jeg slipper stanga i bakken. 9 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Fytti. Så nettopp hele klippet. Når du tar 360kg i knebøy, da er du kongen. Jeg skal lage min egen hul stang som bøyer seg på 40 kg. Så skal jeg lage alu-skiver med samme gummitrekk som veier 60% mindre pr skive. Da snakker vi om fine youtubevideoer. Da mangler det bare noen til å riste på kameraet når jeg slipper stanga i bakken. Haha! Bra plan! Jeg venter spent. Endret 3. november 2010 av wingeer Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg skal lage min egen hul stang som bøyer seg på 40 kg. Så skal jeg lage alu-skiver med samme gummitrekk som veier 60% mindre pr skive. Da snakker vi om fine youtubevideoer. Da mangler det bare noen til å riste på kameraet når jeg slipper stanga i bakken. Med på den! Skulle filma meg selv når jeg tar benkpress og stanga bouncer opp og ned når jeg presser opp. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Roy Jones Jr - Can't be touched er vanvittig god pumpe sang, jeg føler meg litt tøffere og løfter derfor mer når den er på! Søker man på youtube på workout song, finner man masse gode samlinger! Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Klarer ikke ha lyd på ørene når jeg skal løfte tungt hvertfall, da vil jeg bare ha stillhet, konsentrasjon og ingen plagsomme kabler. 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Kabel tar du på ryggen eller under klærne, ikke noe problem! Skal jeg løfte skikkelig tungt er det greit å ha mye lyd, så slipper jeg å høre på meg selv stønne og rope Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 The Benny Hill Show kjenningsmelodien må jo bare være soundtracket til Juliess! 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Tenkte det samme. Hehe. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Har dette noe for seg eller er det bare tull som 90% av det PF prøver å selge? Endret 4. november 2010 av bIsk0p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå