Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du opp eller ned? :ermm:

Down baby :thumbup:

Har satt meg et mål om sånn ca 61, fordi 60 høres jo helt sprøtt ut. Og håper å klare det før jeg drar til Thailand 7. januar. Regner med å gå opp igjen en del til i morgen da, i og med at jeg fikk stort væsketap i går. Men før idag så har jeg ligget stabilt på 65,5 i flere dager, så det går sakte men sikkert rett vei.

Lenke til kommentar

Hei, gutt på 20 her som gjennom mesteparten av livet har vært normal vekt, lite til intet overflødig fett og gjerne litt mage-muskler når jeg strammet :blush:

Har aldri hatt mye muskler, vil kalle meg selv normal, men ettersom jeg ble eldre og den fysiske aktiviteten sank så vokste magen, tingen er den at jeg blir ikke feit i den mening at det er fett overalt på kroppen, det er bare magen som eser ut.

Er en relativt lat fyr men liker og utøve fysisk aktivetet i form av lagsport. Det syntes jeg er gøy. Har vanvittig dårlig selv-kontroll og klarer ikke sette grenser for meg selv. Bare for og understreke det helt klart og tydelig 0 selvkontroll absolutt ingen når det kommer til mat ivertfall og søvn forsovet.

Men det jeg vil er og komme i form, har hatt veldig god utholdenhet før og var en av de beste på løpe laget til skolen jeg gikk på i hong kong.

er ikke no spessielt glad i sporten løping men bryr meg ikke når det kommer til lag-sport.

Kanskje noen her inne kan hjelpe meg med motivasjon, type trening, tips, forklaring på hvorfor magen vokser men ikke fettet andre steder dvs armer ben lår kinn osv. får foreksempel ikke bilringer :p er heller ikke interesert i og bli en muskelbunt men en 6 pack skader ingen. Har egentlig bare lyst på flat mage og være i form!

Tusen takk mvh gutt på 20

Endret av Benobi
Lenke til kommentar

Er en relativt lat fyr men liker og utøve fysisk aktivetet i form av lagsport. Det syntes jeg er gøy. Har vanvittig dårlig selv-kontroll og klarer ikke sette grenser for meg selv. Bare for og understreke det helt klart og tydelig 0 selvkontroll absolutt ingen når det kommer til mat ivertfall og søvn forsovet.

Tusen takk mvh gutt på 20

Alt det du vil bli handler om selvkontroll. For at du skal bli bedre form så kan må du ha mer selvkontroll, du kan fint drive med lag idretter og gå ned i vekt/få flatere mage, men da må du spise mindre.

Lenke til kommentar

Hei Sno! :)

Takk for svar! jo jeg er klar over at selvkontroll er nødvendig for og komme i form og spise mindre. Men si jeg hadde selvkontroll da, hva slaks svar kan dere gi meg? Så vil jeg jo prøve til min evne å møte diverse krav. Jeg har et ønske og så lenge et ønske eksisterer så er mulighetene der. Jeg kom bare hit for å samle kunnskap som allerede er etablert. Så min egen vei vil bli lettere (håper ikke det høres for egoistisk ut)

Lenke til kommentar

Dessverre har sno rett her. Uten selvkontroll vil du verken komme deg på trening eller spise bedre (to elementer som er viktig i jakten på flatere mage)

Med tanke på at aktiviteten har sunket, går jeg ut i fra at tilbudet om lag sport har blitt dårligere eller at du ikke prøver.. Derfor er det også stor sannsynlighet at dette ikke vil være den formen for trening som er lettes å oppnå. Derfor må du enten bite i det sure eple og komme deg på trenings studio eller slikke deg litt på magen og godta den som den er ;)

Lenke til kommentar

Ser i media at man må proppe i seg flere 1000mg med c-vitamin, for å forebygge influensa. Hva pokker er det vitsen med når kroppen bare tar opp 60mg om dagen? C-vitamin er vannløselig, så resten pisser man ut.

btw, så risikerer man en go flowpoop om man tar for mye c-vitamnin.

Lenke til kommentar

Hei Sno! :)

Takk for svar! jo jeg er klar over at selvkontroll er nødvendig for og komme i form og spise mindre. Men si jeg hadde selvkontroll da, hva slaks svar kan dere gi meg? Så vil jeg jo prøve til min evne å møte diverse krav. Jeg har et ønske og så lenge et ønske eksisterer så er mulighetene der. Jeg kom bare hit for å samle kunnskap som allerede er etablert. Så min egen vei vil bli lettere (håper ikke det høres for egoistisk ut)

Du har to valg, enten kan du trene mer og spise like mye som du gjør nå eller du kan spise mindre og trene like mye som du gjør nå. Kort fortalt så går det ikke ann å gå ned i vekt viss kroppen får mer enn det den forbruker om dagen. DVS, forbrenner du 2000 k.cal om dagen, så vil du gå opp i vekt viss du spiser 2200k.cal om dagen. Men, viss du spiser 1800 k.cal ( 200 k.cal er snakk om 2 brødskiver eller 2 glass melk) og trener for 300 k.cal ( en gåtur ca) så er du på 1500 k.cal om dagen. Da vil du gå ned ca 1 kg fett på 14 dager siden det er 7500 k.cal i kg fett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...