bIsk0p Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 TENK TEKNIKK NÅR DERE TRENER !!!!!!!!!!! Jeg har hatt litt vondt i skuldra/ryggen og skulle idag hjelpe fattern opp med båten for vinteren og fikk ekstra vondt i skuldra/ryggen. Dro til en veninne for å få massert ryggen skikkelig. Hun sa at ryggen føltes som en eneste stor muskel og hun klarte ikke å isolere musklene jeg hadde mest vondt i... Hørte jeg 2 uker treningsfri? Gutter som trener skal være en eneste stor muskel, RAWR!!!! Men nei, ville ikke tatt 2 uker fri. Heller gått veldig lavt i vekt og økt repetisjoner. Kanskje til og med kun kjøre core øvelser, eller maskiner *grøss* Om man trener obliques'a vil vel dette føre til brede hofter, og brede hofter er jo egentlig ikke noe bra? Har jeg misforstått noe? nei, du har missforstått. Ta et raskt bildesøk på google ser du at en stor obliques ikke er noe negativt! Den bygger opp V-formen ned mot slikkepinnen, er nok ikke en muskel som noen gang vil bli noe ekstremt stor uansett.. Lenke til kommentar
displacement Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hvor mange chin-ups og pull-ups klarer dere? Jeg prøvde meg raskt i går, og klarer flaut som det er ingen pull-ups og bare rundt tre chin-ups. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Chin tror jeg ikke jeg har prøvd. Men tar vel minst 10 pull-ups hvis jeg konsenterer meg. Veier 95kg.. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Pull ups er da mye lettere enn chin-ups? Eller er det bare meg? Klarer 14 pull-ups, og 12 chin-ups. I det siste har jeg prøvd å trene det med vekter rundt magen for å klare å øke maks repitisjonene EDIT: Veier bare 63 kg da Endret 3. november 2010 av gromit190 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Pullups er med overhåndgrep og vil være tyngre for de fleste. Jeg har klart pullups med 8 reps på det meste, og da går jeg helt ned i bunn(dvs strake armer). Veier rundt 82-84 kg. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Pullups er med overhåndgrep og vil være tyngre for de fleste. Jeg har klart pullups med 8 reps på det meste, og da går jeg helt ned i bunn(dvs strake armer). Veier rundt 82-84 kg. Tar ca samme men med bredt grep. Veier 71 KG. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Etter jeg var i militæret tar jeg utelukkende med overhånds grep.. Når det nærmer seg jul blir det nok litt tester på slike ting. Skal komme tilbake med mer eksakte tall da! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Ja, artig spørsmål! Når dere tar pullups, går dere helt ned som Sir-Andy skriver, eller stopper dere før dere er i bunn? Selv går jeg helt ned, men har sett mange som stopper før der jeg trener. Synes nesten det kvalifiserer seg som juks. Endret 3. november 2010 av wingeer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Under trening: Skal man ha en liten bøy igjen, dette for at musklene ikke skal slappe av og holde spenningen. Under maksing: skal man helt til strake armer. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg skulle VIRKELIG ønske jeg hadde en vennekrets her som brydde seg om trening ... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg skulle VIRKELIG ønske jeg hadde en vennekrets her som brydde seg om trening ... Er ikke vi dine venner? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Joda, men dere er jo ikke med meg på trening om ettermiddagene og kan komme med inspill til ditt og datt der Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Joda, men dere er jo ikke med meg på trening om ettermiddagene og kan komme med inspill til ditt og datt der Er det ikke slikt vi har youtube og skype til? Sett opp live stream Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Tja, kanskje det Får sveise ett apparat til å henge kamera på da Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Joda, men dere er jo ikke med meg på trening om ettermiddagene og kan komme med inspill til ditt og datt der Du får begynne å trene på Stjørdal'n da vet du! Endret 3. november 2010 av wingeer Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hurr... Jeg gidder ikke kjøre 2 timer tur retur for å trene hver dag Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Klarte forresten å matche/slå min gamle rekord i markløft. 3x160kg Og det var etter 3 sett med 8x130kg. Gleder meg til å få testa hva som faktisk er maks! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Sterkt bIsk0p! Vekta viste 64 blank idag, hjalp vel å tappe ut en halvliter blod i går :!: 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Sterkt bIsk0p! Vekta viste 64 blank idag, hjalp vel å tappe ut en halvliter blod i går :!: Skal du opp eller ned? Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Joda, men dere er jo ikke med meg på trening om ettermiddagene og kan komme med inspill til ditt og datt der Du får begynne å trene på Stjørdal'n da vet du! Trener du på stjørdaln? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå