TheNarsissist Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hva betyr Squeezing the glutes? Står noe om det på stronglifts.com, men skjønner ikke hva det betyr. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Knip att rauva. Evt stram rumpeballene. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Klem sammen rumpeballene. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Etter ei uke med deloading synes jeg det virker som et slit å dra meg på trening igjen. Kan noen sparke meg i ræva? Tenkte jeg skulle ta meg en runde med RYP EM frem mot jul.. Hva tror dere forresten om å hive inn noen sett med markløft en gang i uka i tillegg? Endret 2. november 2010 av phax Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 *sparke ræva* Kommer til å føles bedre når du kommer tilbake. Du får mer igjen for å gidde å trene enn å sitte i stolen på ræva Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Æw.. Ja men da er jeg på vei. Blir å sjekke mine 10rm idag da. 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kjenner meg igjen der Phax. Er ikke allitid like lett å gå tilbake til trening og rutinene etter deloading. I tillegg så blir jeg av og til demotivert av at de lette vektene jeg starter på etter deload virker så tunge Litt usikker på hvordan det blir å legge inn mark i tillegg. Du får jo kjørt hele kroppen rimelig greit på RYP da.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Skulle jeg tatt mark på RYP ville jeg droppet knebøy samme dagen tenker jeg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Da var det unnagjort! Og fy så tungt det var.. Mine 10rm ble da seende noe slik ut: 85kg Knebøy (Skuffaaa..) 30kg Skråbenk, hantler 60kg Fremoverbøyd roing med stang 17kg Arnoldpress, hantler 14kg Bicepscurl, hantler 13kg Tricepspress, hantler Utrolig så puslete jeg er i di der armene mine.. Endret 2. november 2010 av phax Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Da var det unnagjort! Og fy så tungt det var.. Mine 10rm ble da seende noe slik ut: 85kg Knebøy (Skuffaaa..) 30kg Skråbenk, hantler 60kg Fremoverbøyd roing med stang 17kg Arnoldpress, hantler 14kg Bicepscurl, hantler 13kg Tricepspress, hantler Utrolig så puslete jeg er i di der armene mine.. :hrmf: Større enn meg i alle fall Men ikke med så veldig mye da, ser jeg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Bra mye aktivitet i logg-kategorien. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hm, kanskje jeg skulle opprettet meg en logg jeg og.. bli pisket litt til å være strukturert. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jepp. Og greit med innspill, er alltid motiverende med kommentarer etter en økt. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) TENK TEKNIKK NÅR DERE TRENER !!!!!!!!!!! Jeg har hatt litt vondt i skuldra/ryggen og skulle idag hjelpe fattern opp med båten for vinteren og fikk ekstra vondt i skuldra/ryggen. Dro til en veninne for å få massert ryggen skikkelig. Hun sa at ryggen føltes som en eneste stor muskel og hun klarte ikke å isolere musklene jeg hadde mest vondt i... Hørte jeg 2 uker treningsfri? Endret 2. november 2010 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hørte jeg 2 uker treningsfri? Hører jeg 2 uker med massasje fra ei jente? 3 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Da var det unnagjort! Og fy så tungt det var.. Mine 10rm ble da seende noe slik ut: 85kg Knebøy (Skuffaaa..) 30kg Skråbenk, hantler 60kg Fremoverbøyd roing med stang 17kg Arnoldpress, hantler 14kg Bicepscurl, hantler 13kg Tricepspress, hantler Utrolig så puslete jeg er i di der armene mine.. La spesielt merke til at du hadde bra knebøy og roing. 10 reps på 60 kg synes jeg er ganske bra, da jeg selv synes 62-64 er grisetungt på 5 reps De andre øvelsene har jeg ikke noe forhold til, så veit ikke hvor tunge eller lette de er Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg har spist aaaaltfor mye. Nu får jeg rulle meg i seng. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hehe, jeg òg! Stort matinntak siste halv-annen måned, og bra progresjon, men merker ikke noe på fettprosenten foreløpig. Herlig! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Om man trener obliques'a vil vel dette føre til brede hofter, og brede hofter er jo egentlig ikke noe bra? Har jeg misforstått noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå