Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kanskje ett 5x5 program da Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Tenkte på det jeg også, men syns det ser avansert ut: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=69694.0 Liker RYP fordi det står hvor mye du skal ta til enhver tid Lenke til kommentar
War Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det finnes excel-ark hvor du legger inn 5rm og volla ferdig program. Jeg har samt 54 andre her inne. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Du tror ikke du kunne ha sendt meg det excel arket War? Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg har vært skadet i venstre legg nå i 1,5 år. Det var omtrent som en beinhinnebetennelse. (fasciotomi i fremre losje ve.legg) Opererte foten for 3 uker siden og har fått stingene fjernet. Merker stadig at jeg blir bedre, men skulle gjerne hatt et treningsprogram for raskere å blitt bedre. Har begynt med svømming 3 ganger i uken og vil øke på med sykling. Er det noen som har et godt treningsprogram for å øke styrken i foten. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Her er 2 utgaver. Desktop.rar Lenke til kommentar
jahas Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Etter denne runden med Ekstrem Muskelvekst skal jeg fokusere på å trene brystmusklatur tror jeg . Jeg fikk heller ikke noe bra brystmusklatur av RYP. Ryggen ble derimot meget bra. Tror nok alle reagerer forskjellig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Jeg har hatt god fremgang på bryst med 5x5 hvertfall. Hestekølle: Link til SL 5x5: http://stronglifts.com/files/stronglifts-5x5.zip http://stronglifts.com/files/stronglifts-5x5-advanced.zip Endret 2. november 2010 av phax Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Etter denne runden med Ekstrem Muskelvekst skal jeg fokusere på å trene brystmusklatur tror jeg . *kremt* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 I got titties like a woman. Er det dèt du er ute etter eller ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Fantastisk at hele artikkelen utelukkende er illustrert med damer med silikonpupper Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Du ville ha større pupper, artikkelen har forslag til hvordan slikt gjøres Fantastisk at hele artikkelen utelukkende er illustrert med damer med silikonpupper I know, men fant ut at jeg ikke skulle kverulere over det og heller nyte synet! Endret 2. november 2010 av bIsk0p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 "Hvordan få større pupper med trening" "Gå opp trappen til Nobel Clinic" Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 men da er det bare å gjøre det da ! Så slipper jeg å trene å bli såååå slitn lzzm Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Her er 2 utgaver. Takk War, skal se på dem igjen når jeg er ferdig med EM etter 5 ukers tid Men denne forteller også hvor mye du skal ta til enhver tid gjør den ikke? Akkurat som RYP på en måte? Da fikk jeg pluttselig litt mer troen på SL-programmet Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kan man få silikonpupper av å trene bryst Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kan man få silikonpupper av å trene bryst Du blir nok en god personlig trener 7 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ja Julie! Det er heeeelt sant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå