Matsemann Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Iform sitt nivå svinger heftig fra artikkel til artikkel. Med forskjellige skribenter som gjør at en artikkel motsier den neste osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Jeg blir dårlig av "tipset" om at man skal velge den løftebanen som er tyngst, for da er skaderisikoen minst (!!) Han mener jo sikkert at man ikke skal "jukse" i løftene, men det er ikke til å komme bort fra at bedre teknikk = mer effektiv løftebane = "lettere" løft, men da legger man jo på flere kg i stedet! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Ingen kroppsbyggere er vel urene?? What!! Hehe... kjøpte et sånt amerikansk treningsmagasin for litt siden, og der stod det i lederartikkelen at redaktøren syntes det var så synd at bodybuilding hadde blitt til at jo større jo garantert bedre, og at det var ikke så stor fokus på symmetri og en kropp som var bra sammensatt lenger. Var ganske bra leder. Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Dagens motivasjon: http://www.youtube.com/watch?v=1t-ini-Ru4w 3 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Greit sterk han der ja! Skuffa over at han ikke tok noen pullups med en hånd da... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 3:25... Steeeeerk... Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Dagens motivasjon: Det der var bare helt rått. Liker forresten signaturen din. Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Liker forresten signaturen din. Takker Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Evt. er det definisjonen på kropsbygger som er feil? At det Børge mener er en som trener styrkeløft, typisk de folkene som er store og skal makse benk/bøy, mens det vi tenker på som kropsbygger er lav fettprosent og markerte muskler. Kroppsbygger er jo de som driver med å få flott kropp og vil derfor "aldri" har over 15% fett på kroppen. Styrkeløftere/strongman driver med å få tyngst mulig løft og er ikke så veldig interessert i hvordan kroppen ser ut, men hvordan den virker og hvor mye den løfter. Fettprosenten vil derfor varierer veldig! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Etter denne runden med Ekstrem Muskelvekst skal jeg fokusere på å trene brystmusklatur tror jeg . Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Kan forresten oppdatere og si at det var kreatinet som gjorde M-factor så umåtelig vond! Drakk i dag uten kreatin og det gikk veldig bra! Kanskje jeg ikke trenger å ødelegge leveren min med kanel 2 Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Etter denne runden med Ekstrem Muskelvekst skal jeg fokusere på å trene brystmusklatur tror jeg . Work those titties! Du løfter ganske lite på bryst i forhold til f.eks knebøy ser jeg så kan nok med hell fokusere litt ekstra på puppene ja. Kan forresten oppdatere og si at det var kreatinet som gjorde M-factor så umåtelig vond! Drakk i dag uten kreatin og det gikk veldig bra! Kanskje jeg ikke trenger å ødelegge leveren min med kanel Hvilket kreatin er det du drikker? Har aldri lagt merke til at kreatin smaker noe som helst egentlig. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Daddy needs bigger boobs edit: Jeg skal begynne med noe spennende nå. Styrketrening 1 time om mårran og kondistrening 1 time etter det de dagene jeg har fri. Når skiføret kommer skal jeg minimum gå 3 mil ski hver dag . Gud som jeg gleder meg! Endret 2. november 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
discostu Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Daddy needs bigger boobs edit: Jeg skal begynne med noe spennende nå. Styrketrening 1 time om mårran og kondistrening 1 time etter det de dagene jeg har fri. Når skiføret kommer skal jeg minimum gå 3 mil ski hver dag . Gud som jeg gleder meg! 3 mil hver dag? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 3 Mil på ski er jo plankekjøring da Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 I militæret er det bokstavelig talt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Javel Vi har ei fjell-løype her som er på ca 25 kilometer. Den pluss en runde i lengste lysløypa på 5 kilometer Det er lett og koselig. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jaja....lykke til, Mikkel Hva kjører man etter RYP EM egentlig? EM igjen eller? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Vet ikke. Tenkte kanskje ett splittprogramm. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Vet ikke. Tenkte kanskje ett splittprogramm. TN mente splitprogram ikke var spesielt bra fordi proteinsyntesen (eller noe sånt) var på topp etter 48 timer av forrige treningsøkt. Dersom du trener split kan det ta lang tid før du trener samme muskelen igjen og det er jo ikke noe pro Noen som kan forklare hva Dogcrap og Deffing egentlig er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå