Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Leste et intervju med Rakich, er ikke imponert.

Fordi?

5 dagers splitt med høyt volum med veldig mange øvelser. Trening og kosthold virker som en besettelse for han. Bra fysikk på'n, men han fremmedgjør seg såppass fra "min hverdag" til at jeg blir motivert av han. Skal noen motivere meg må jeg kunne sammenligne meg selv med vedkommende, som for eksempel Martin Berkhan - han motiverer meg. Jeg er heller ikke spesielt lett å imponere, så det er sagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste et intervju med Rakich, er ikke imponert.

Fordi?

5 dagers splitt med høyt volum med veldig mange øvelser. Trening og kosthold virker som en besettelse for han. Bra fysikk på'n, men han fremmedgjør seg såppass fra "min hverdag" til at jeg blir motivert av han. Skal noen motivere meg må jeg kunne sammenligne meg selv med vedkommende, som for eksempel Martin Berkhan - han motiverer meg. Jeg er heller ikke spesielt lett å imponere, så det er sagt.

Enig i at det virker litt snodig med så mange sett, men men.. skulle ikke du få en gigapakke fra statene? Kommet gjennom tollen?

Ok, så når jeg da f.eks har ett droppsett på 120 i knebøy så starter jeg på 120 også jobber jeg meg ned til stanga da eller?

Finnes mange varianter. Du kan også ta av vekt slik at du bare har ca. 60% av opprinnelig vekt igjen, og så ta så mange reps du klarer.

Lenke til kommentar

Enig i at det virker litt snodig med så mange sett, men men.. skulle ikke du få en gigapakke fra statene? Kommet gjennom tollen?

Det ser jo ut til å fungere ganske greit hvertfall, og resultatet blir jo ikke mindre imponerende uansett hvordan han når det mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Ok, så når jeg da f.eks har ett droppsett på 120 i knebøy så starter jeg på 120 også jobber jeg meg ned til stanga da eller?

Du kan gjøre det ja, om du tar av 20kg for hvert drop så blir det funky å gå etter treninga :p

De fleste dropper helt til halvparten av maks.

Men ja du kan gjøre det på den måten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lenke til gamle ryp ligger på førstesiden i loggen min. Den forklarer det ganske greit. Mener å huske de også forklarer hvordan det skal gjøres i ryp3.

Lenke til kommentar

Du kan gjøre det ja, om du tar av 20kg for hvert drop så blir det funky å gå etter treninga :p

De fleste dropper helt til halvparten av maks.

Men ja du kan gjøre det på den måten.

Jeg har vært borti gelelår før :D Det er stas!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Hvorfor ikke? Det som står der stemmer jo, protein er viktig, men i ekstreme mengder så er det dyre kalorier. Proteininntak >2 g pr kilo har jo lite vitenskaplig støtte.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? Det som står der stemmer jo, protein er viktig, men i ekstreme mengder så er det dyre kalorier. Proteininntak >2 g pr kilo har jo lite vitenskaplig støtte.

Det er jo rett, tenkte mer på dette...

Selv verdens største og beste kroppsbygger har høyere fettprosent, sier trener og daglig leder for My Revolution, Børge Andre Fagerli, til Klikk.no.

Hvorfor skulle han si det? Over 15% er mye...

Tror artikkelforfatteren har enten hørt det han vil høre eller så er det rett å slett en skrivefeil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...