storken Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Leste et intervju med Rakich, er ikke imponert. Fordi? 5 dagers splitt med høyt volum med veldig mange øvelser. Trening og kosthold virker som en besettelse for han. Bra fysikk på'n, men han fremmedgjør seg såppass fra "min hverdag" til at jeg blir motivert av han. Skal noen motivere meg må jeg kunne sammenligne meg selv med vedkommende, som for eksempel Martin Berkhan - han motiverer meg. Jeg er heller ikke spesielt lett å imponere, så det er sagt. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er ikke tvil om at leangains fungerer, men se på bildene av vedkommende... Han ser jo syk ut. Huden henger på ham som på en gammel person, jeg synes det er skremmende... Endelig en artikkel med mening i media... http://www.dn.no/dnaktiv/article2008467.ece Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Gunnar Bråthen er kul! Har lest bloggen hans tidligere. Edit: Wæææh! Klokka går for fort, må kreke meg bort på Spenst før jobb nå! Endret 1. november 2010 av Juliess Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Vi venter fortsatt i spenning! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Noen som kan forklare hva Dropsett er? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Noen som kan forklare hva Dropsett er? Et dropset er når du eksempelvis tar benk og begynner på 80 kilo og tar 5 reps, så tar du 60 kg 5 reps og så 40kg 5 reps o.s.v... Alt i et sammenhengende sett. Brukes for å kjøre muskelgruppen helt ut. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ok, så når jeg da f.eks har ett droppsett på 120 i knebøy så starter jeg på 120 også jobber jeg meg ned til stanga da eller? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Leste et intervju med Rakich, er ikke imponert. Fordi? 5 dagers splitt med høyt volum med veldig mange øvelser. Trening og kosthold virker som en besettelse for han. Bra fysikk på'n, men han fremmedgjør seg såppass fra "min hverdag" til at jeg blir motivert av han. Skal noen motivere meg må jeg kunne sammenligne meg selv med vedkommende, som for eksempel Martin Berkhan - han motiverer meg. Jeg er heller ikke spesielt lett å imponere, så det er sagt. Enig i at det virker litt snodig med så mange sett, men men.. skulle ikke du få en gigapakke fra statene? Kommet gjennom tollen? Ok, så når jeg da f.eks har ett droppsett på 120 i knebøy så starter jeg på 120 også jobber jeg meg ned til stanga da eller? Finnes mange varianter. Du kan også ta av vekt slik at du bare har ca. 60% av opprinnelig vekt igjen, og så ta så mange reps du klarer. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Enig i at det virker litt snodig med så mange sett, men men.. skulle ikke du få en gigapakke fra statene? Kommet gjennom tollen? Det ser jo ut til å fungere ganske greit hvertfall, og resultatet blir jo ikke mindre imponerende uansett hvordan han når det mener nå jeg. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ok, så når jeg da f.eks har ett droppsett på 120 i knebøy så starter jeg på 120 også jobber jeg meg ned til stanga da eller? Du kan gjøre det ja, om du tar av 20kg for hvert drop så blir det funky å gå etter treninga De fleste dropper helt til halvparten av maks. Men ja du kan gjøre det på den måten. 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ok, så når jeg da f.eks har ett droppsett på 120 i knebøy så starter jeg på 120 også jobber jeg meg ned til stanga da eller? Lenke til gamle ryp ligger på førstesiden i loggen min. Den forklarer det ganske greit. Mener å huske de også forklarer hvordan det skal gjøres i ryp3. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ok, så når jeg da f.eks har ett droppsett på 120 i knebøy så starter jeg på 120 også jobber jeg meg ned til stanga da eller? Du kan gjøre det ja, om du tar av 20kg for hvert drop så blir det funky å gå etter treninga De fleste dropper helt til halvparten av maks. Men ja du kan gjøre det på den måten. Jeg har vært borti gelelår før Det er stas! Lenke til kommentar
storken Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 skulle ikke du få en gigapakke fra statene? Kommet gjennom tollen? Skipet kom torsdag mener jeg. Får forhåpentligvis ankomstmeldinga idag, slik at jeg kan fortolle den i morra. Da tar det vel noen dager - så har jeg pakken her, gleder meg! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Etter en uke med deload på 5/3/1 skal det bli digg med litt skikkelig hardkjør igjen. Deload er znork zzz... Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Haha, 15% kroppsfett du liksom! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Haha, 15% kroppsfett du liksom! DAGBLADET er så jææævla FAIL... De kan jo umulig ha sitert Fagerli rett på noe som helst... Har de kanskje bare brukt navnet hans for å legitiimere artikkelen? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Fikk 2 billetter til Rosenborg - Aalesund i posten i dag, fra Tech Nutrition. Vant gjennom facebook-siden deres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvorfor ikke? Det som står der stemmer jo, protein er viktig, men i ekstreme mengder så er det dyre kalorier. Proteininntak >2 g pr kilo har jo lite vitenskaplig støtte. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Haha, 15% kroppsfett du liksom! haha, lurer på hva slags fettprosent jeg har da. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvorfor ikke? Det som står der stemmer jo, protein er viktig, men i ekstreme mengder så er det dyre kalorier. Proteininntak >2 g pr kilo har jo lite vitenskaplig støtte. Det er jo rett, tenkte mer på dette... Selv verdens største og beste kroppsbygger har høyere fettprosent, sier trener og daglig leder for My Revolution, Børge Andre Fagerli, til Klikk.no. Hvorfor skulle han si det? Over 15% er mye... Tror artikkelforfatteren har enten hørt det han vil høre eller så er det rett å slett en skrivefeil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå