AndyPanda Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Fordi da blir det ikke spennende! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hun har vel strengt tatt ikke lurt deg på noen måte ...enda Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Har jo ikke lurt noen :!: jeg skal jo fortelle hva det er grunnen til at jeg vil vente til i morra er fordi da vet jeg at jeg kommer til å ha litt rolig tid på jobb som jeg trenger å slå ihjel, hehehe.... For å si det sånn, det har med flytting og et visst kurs å gjøre Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Lag blogg og skriv det der. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hehe, neeeida! Endret 31. oktober 2010 av 2bb1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hjeeelp, jeg trenger motivasjon Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hjeeelp, jeg trenger motivasjon -> Om du trener kan du bli like kul som meg. Men hva mangler? Hvorfor ønsker du egentlig å trene? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 For å tørre å vise kroppen min. Ikke det at jeg er overvektig, men jeg har noen valker her og der jeg har lyst til å fjerne. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Da ville jeg tenkt på målet ditt når motivasjonen svikter. Endret 31. oktober 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 For å tørre å vise kroppen min. Ikke det at jeg er overvektig, men jeg har noen valker her og der jeg har lyst til å fjerne. Motivasjon... http://www.youtube.com/watch?v=4uu9jQo1MDk Lenke til kommentar
War Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 0:23 Sånn er man somregel noen timer om man kjører knallhardt etter en vanlig diett og ofrer litt masse også. Men å redusere fettprosenten til 10% +- så man ser litt mer er en stor motivasjonsfaktor for vidre trening. Lenke til kommentar
storken Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Leste et intervju med Rakich, er ikke imponert. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Motivasjon er ikke noe du får, det er noe du skaper! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 God setning, desverre klarer jeg det ikke. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ta en runde med deg selv. Lenke til kommentar
storken Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 God setning, desverre klarer jeg det ikke. For meg hjalp det å innrømme for meg selv at jeg var feit og at jeg måtte gjøre noe med det. Motivasjonen kom som bare det etter at resultatene kom mye raskere enn jeg hadde ventet. Mine 2 cents Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Takk for de ordene. har gjort det samme til meg. Er ikke så misfornøyd med treningen egentlig, selvom den blir slappere og slappere. Er mer urolig for mat. Var veldig ruth på dette for 3 uker siden (ikke noe søtt eller feit mat) nå tar jeg sakte inn småe posjoner av fet mat og søtsaker. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ikke tenk diett. Tenk endring av livsstil. Sulter du deg i en mnd (diett) vil det komme tilbake når man er ferdig. Og siden det er endring av livsstil, skal det være noe man kan leve med. Altså er det bedre å ta en slags mellomting. Skal fortsatt være lov til å nyte søt og fet mat (ellers sprekker man), men i mindre mengder enn før. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 0:23 Du la merke til det du også, ja! Heh.. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Takk for de ordene. har gjort det samme til meg. Er ikke så misfornøyd med treningen egentlig, selvom den blir slappere og slappere. Er mer urolig for mat. Var veldig ruth på dette for 3 uker siden (ikke noe søtt eller feit mat) nå tar jeg sakte inn småe posjoner av fet mat og søtsaker. Leste et intervju med Rakich, er ikke imponert. Fordi? Endret 1. november 2010 av jj_89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå