Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Doofen, det var akkurat det jeg sa til denne en av lederne på senteret der jeg var på utplassering idag. (tidligere politimann, og han hadde gått en form for idrettslinje)

 

Han virket fast bestemt på at det var faktisk dopet i seg selv som gjorde deg psykisk dårlig. Huff, følte jeg ble litt ledd av når jeg sa dette, da jeg spiste lunch sammen med de ansatte :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spør igjen, eg:

 

– Få vil ha nytte av å stå i planke, for eksempel. Den funksjonelle nytten av den statiske versjonen av planken er svært liten. Trening av mage og rygg i liggende posisjoner har sin verdi. Mange av disse øvelsene er statiske og det har liten funksjonell verdi, poenget må være at du beveger deg fra ulike startposisjoner. Menneskelig funksjon er elendig ivaretatt i øvelser som “planken” og “båten”. Jeg skulle ønske folk tenkte mer på det, sier Ola Eriksrud.

 

Kva seier de til dette? Var ein eller anna her inne som sa ein gong til meg "hvorfor kjøre ustabile øvelser for å oppnå stabilitet?" (eller noko liknande)

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

Den siden er objektiv og nøytral i forhold til emnet.

I forhold til de som diskuterer på dette forumet er den siden Sverige under andre verdenskrig.

Nå har ikke jeg noen peiling på steroider anent enn det jeg har "hørt" og lest i bisetnigner på forum slik som dette. Men jeg kjenner til funksjonen som kjønnshormonet testosteron har i naturen.

 

Vi kan foreksempel ta et eksempel med han-elefanter, der de i deler av parringstiden kommer i en tilstand som kalles "Musth". I denne perioden har de testosteronnivå som er 60 ganger høyere enn normalt.

Hva skjer med elefanten i denne perioden? Jo, godt gammeldags Roid-Rage. Den klikker helt og angriper alt den ser.

 

Samtidig viser studier at naturen favoriserer moderate nivåer av testosteron. Har du høyt nivå, så får du parre deg mer (pga dyrene blir større, sterkere og mer aggressiv) men samtidig minker du overlevelsesraten fordi dyret blir mer impulsivt og gjør "dumme ting" som koster den livet.

 

Testosteron ahr en funksjon i naturen og det er å sørge for at du får parret deg, og det får du om du er større sterkere og sintere enn alle andre.

 

Og ang artikkelen så likte ejg veldig godt det eksemplet med kvinner og p-pillen, og det skal jeg dra frem neste gang det kommer en tosk og forteller meg at bol ikke påvirker deg.

 

Det være sakt, så bryr jeg meg ikke om folk boler, det er demmes problem. Og jeg kunne faktisk tenkt meg å prøvd det for nysjerrighetens skyld, ikke for å bli arnold på 3 måneder men for å se om små doser kan gi deg den lille ekstra boosten på trening. Men jeg er for glad i håret og balla til å tørre :D

Endret av Zepticon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal ikke påstå at jeg har lest meg inn på emnet, men det inntrykket jeg får er at personer som sliter med bivirkninger av bol er allerede belastede personer som gjerne tar andre ting også. Det finnes flere eksempler hvor bol ikke ødelegger brukeren, men jeg tror at dette er mer mål beviste personer som faktisk klarer å moderere inntaket sitt i forhold til behov.

 

Arnold, Ronnie Coleman, Arild "Hulk" Haugen er vel eksempler på personer som ikke er psykisk ødelagt av boling. Vet at ingen av dem kommer til å bli professor i matematikk med det første, men fremdeles gode eksempler i forhold til de skrekk eksemplene som ofte blir fremstilt i sammenheng med boling.

Lenke til kommentar

Skal ikke påstå at jeg har lest meg inn på emnet, men det inntrykket jeg får er at personer som sliter med bivirkninger av bol er allerede belastede personer som gjerne tar andre ting også. Det finnes flere eksempler hvor bol ikke ødelegger brukeren, men jeg tror at dette er mer mål beviste personer som faktisk klarer å moderere inntaket sitt i forhold til behov.

 

Arnold, Ronnie Coleman, Arild "Hulk" Haugen er vel eksempler på personer som ikke er psykisk ødelagt av boling. Vet at ingen av dem kommer til å bli professor i matematikk med det første, men fremdeles gode eksempler i forhold til de skrekk eksemplene som ofte blir fremstilt i sammenheng med boling.

 

Tror du har et poeng her. Alle jeg kjenner som har prøvd/bruker bol har allerede agressive tendenser fra før og tenker lite på konsekvenser generelt.

 

Jeg som i det siste har blitt omgitt av lett tilgang til doping har tenkt lenge på om jeg skal prøve en liten kur eller ikke. Her er det da altså snakk om en kontrollert kur med lave verdier, men har hver gang slått det fra meg rett og slett fordi jeg ikke tørr. Jeg er ikke en agressiv person av natur og tenker meg ofte om 3-4 ganger før noe sånt. Så kommer mest sannsynlig aldri til å prøve selv om det til tider er veldig fristende.

Endret av discostu
Lenke til kommentar

Sikker på at de ikke er agrisive pga de er den de er?

Dvs de hadde vært lik uten dop.

Man må ha penger til dop, kanskje man vil selge /import selv.

Selge til andre under bordet/ kriminell / kriminelle venner/ ond sirkel.

 

De bolerene dere sikter til er ve de her på gymmet

Husk at det er de her som er den største bolergruppen og de dere møter flest av og synnes er helt ok / snill som en katt.

Dvs man synnes det er verre når en på 120 kg brøler og man tenker for en stor taper-boler.

Brøler en 14åring med pipestemme tenker dere noob.

Grunnen til at vanlige unger boler er for eks å holde en rippet kropp hele året uten at de ønsker å gå opp i vekt/trener på kcal-overskudd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Høres ut som et kosttilskudd som har blitt gitt et dopliknende navn sånn at man skal tenke at det er superanabolt og kjøpe det :mrgreen:

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Sikker på at de ikke er agrisive pga de er den de er?

Dvs de hadde vært lik uten dop.

Man må ha penger til dop, kanskje man vil selge /import selv.

Selge til andre under bordet/ kriminell / kriminelle venner/ ond sirkel.

 

De bolerene dere sikter til er ve de her på gymmet

Husk at det er de her som er den største bolergruppen og de dere møter flest av og synnes er helt ok / snill som en katt.

Dvs man synnes det er verre når en på 120 kg brøler og man tenker for en stor taper-boler.

Brøler en 14åring med pipestemme tenker dere noob.

Grunnen til at vanlige unger boler er for eks å holde en rippet kropp hele året uten at de ønsker å gå opp i vekt/trener på kcal-overskudd.

post-53950-1288362192,9486_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Skal ikke påstå at jeg har lest meg inn på emnet, men det inntrykket jeg får er at personer som sliter med bivirkninger av bol er allerede belastede personer som gjerne tar andre ting også. Det finnes flere eksempler hvor bol ikke ødelegger brukeren, men jeg tror at dette er mer mål beviste personer som faktisk klarer å moderere inntaket sitt i forhold til behov.

 

Arnold, Ronnie Coleman, Arild "Hulk" Haugen er vel eksempler på personer som ikke er psykisk ødelagt av boling. Vet at ingen av dem kommer til å bli professor i matematikk med det første, men fremdeles gode eksempler i forhold til de skrekk eksemplene som ofte blir fremstilt i sammenheng med boling.

DER tar du bittelitt feil...

 

Ronnie Coleman har en bachelorgrad i økonomi, så han er nå litt på vei ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Ronnie_Coleman

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

I dokumentaren på NRK kom det vel ganske godt frem at han hadde komplekser for å være tynn, og at han ønsket MER muskler. Man får gjerne et litt annerledes bilde av hva det vil si å være "stor" etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...