Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
A muscle needs anywhere from 24 to 48 hours to repair and rebuild, and working it again too soon simply leads to tissue breakdown instead of building. For weight training routines, never work the same muscles groups two days in a row.

Tatt rett fra RYP-katalogen

Proteinsyntesen er på topp umiddelbart etter trening og varer

i cirka 36-48 timer, avhengig av belastning og mengde.

Lenke til kommentar

Jeg sitter foraen dataen 7 og en halv time og hjelper folk ... Jeg er møkkelei data. Prøver å holde meg så mye unna som overhodet mulig når jeg kommer hjem. I allefall prøve å finne på en eller annen aktivitet, komme meg ut eller trene før jeg setter meg foran xboxen eller pc-en...

Lenke til kommentar

Jeg har som regel en fin blanding mellom data sitting (spising) og rundt og farte (mosjon) Men noen dager blir det skeivt forhold... For mye gåing og løfting kan gå utover treningen. Det å flytte rundt på 20-30 stasjonære maskiner dagen etter markløft er iallefall IKKE gøy!

Lenke til kommentar

Hva er det liksom som gjør deg psykisk syk av Anabole steroider/doping?

Det kan vel ha en sammenheng med at steroider gir deg en alvorlig heftig boost.

Når man da slutter ser jeg for meg at man blir deppa av at man ikke lenger har den piffen man hadde når man brukte...

At man da ikke kan fortsette på "kuren" fordi man vet at man bruker noe som er livsfarlig (selvfølgelig avhengig av HVA man bruker) gir en et setback som for mange er vanskelig å takle.

Så en gang et intervju av en gammel boler som var sjokkert over hvor ville doser folk inntar "nå til dags".

Han mente folk bare brøt mer og mer inn uten å tenke seg om. Han påsto at folk ble mer og mer uforsiktige med årene.

Noe som i og for seg kan stemme med det presset det har blitt om å se best mulig ut fortest mulig.

Jeg har ingen som helst forutsetninger for å forsvare det jeg har skrevet. Bare noen tanker jeg har om doping...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...