Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Proteinpulver smaker ikke sjokomelk

Har du smakt Double Rich Chocolate 100% Gold Standard?

Den LUKTER og SMAKER kakao! Helt ekstremt, akkurat som Oboy! :thumbup:

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/protein/vassleprotein/100-whey-gold-standard

Har latt 4 andre personer lukte på denne og kakao og prøve å kjenne forskjell. Folk kjenner nesten ikke forskjell!

+1

beste proteinpulveret jeg har smakt til dags dato! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at yvonne klarte å rote seg oppi et hjørnet som vanlig, noe som gjorde at diskusjonen rundt å forbedre smaken forsvant nesten helt.. Jeg bruker kanel i min M-factor sjokolade shake, fungere ypperlig og sjuler den vonde ettersmaken M-factor har.

Ellers kan man ta det inn i smoothies, pannekaker, yoghurt..

Haha, den var god! Du er søt, det skal du ha. :fun: Uansett, jeg får holde meg til pannekakene, det var et godt forslag.

discostu: jeg lurer på det samme som bruker over her. Er pulveret noe tess sånn utover at det smaker godt. Ser at det får gode anmeldelser på diverse sider.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Først trodde jeg du hadde fått meg i posten, høhø..

Hva er dette for noe? Sukkererstatning?

Det er fra en plante som heter Stevia, du får ikke tak i det i Norge. Masse blablabla om at det ikke er testet osv. Men de bruker det masse i Asia og har gjort det lenge, uten at noe negativt er påvist :) Antar det er noen sukkerkonger på toppen der som ikke vil ha konkurranse i markedet... og heller selge kilovis med billig sukker som er dårlig for oss.

edit: Hvor bestillte du Stevia fra Juliess?

Bestilte fra www.iherb.com.

Fikk fancy rabattkode dere kan bruke om dere vil ha noe, de har ganske mye rart. Bestilt meg en hudkrem f. eks også, hehe..

VIK906 er koden hvertfall (tror det er $5, noe som gjør det enkelt å holde seg under 200,-). Har en del tilskudd osv til ikke gærne priser, men selvsagt greit å sjekke ut alternativene og ikke bare kjøpe det første og billigste man kommer over. Men som sagt, stort utvalg!

Lenke til kommentar

Nei, den er ikke helt ren stevia ser jeg nå. Uansett, man får ihvertfall ren stevia på norsk helsekost på nettet, dvs at man kan bestille det fra funksjonellmat.no, altshop.no. Vil også anbefale sukrin, det er et like godt alternativ synes jeg - og lettere å få tak i.

Edit: Flere jeg kjenner fra et annet helseforum mener å ha sett ren stevia i hyllene, så det virker som kanskje det har skjedd en endring i det siste.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

– Få vil ha nytte av å stå i planke, for eksempel. Den funksjonelle nytten av den statiske versjonen av planken er svært liten. Trening av mage og rygg i liggende posisjoner har sin verdi. Mange av disse øvelsene er statiske og det har liten funksjonell verdi, poenget må være at du beveger deg fra ulike startposisjoner. Menneskelig funksjon er elendig ivaretatt i øvelser som “planken” og “båten”. Jeg skulle ønske folk tenkte mer på det, sier Ola Eriksrud.

Kva seier de til dette? Var ein eller anna her inne som sa ein gong til meg "hvorfor kjøre ustabile øvelser for å oppnå stabilitet? (eller noko liknande)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...