discostu Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Proteinpulver smaker ikke sjokomelk Har du smakt Double Rich Chocolate 100% Gold Standard? Den LUKTER og SMAKER kakao! Helt ekstremt, akkurat som Oboy! http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/protein/vassleprotein/100-whey-gold-standard Har latt 4 andre personer lukte på denne og kakao og prøve å kjenne forskjell. Folk kjenner nesten ikke forskjell! +1 beste proteinpulveret jeg har smakt til dags dato! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Fikk forresten Stevia i posten i går. Omg så søtt og digg det er og man trenger jo bare bruke en brøkdel av det man gjør med sukker. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Først trodde jeg du hadde fått meg i posten, høhø.. Hva er dette for noe? Sukkererstatning? Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) beste proteinpulveret jeg har smakt til dags dato! Er det et bra pulver utover smaken da? edit: Hvor bestillte du Stevia fra Juliess? Endret 27. oktober 2010 av phax Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Ser at yvonne klarte å rote seg oppi et hjørnet som vanlig, noe som gjorde at diskusjonen rundt å forbedre smaken forsvant nesten helt.. Jeg bruker kanel i min M-factor sjokolade shake, fungere ypperlig og sjuler den vonde ettersmaken M-factor har. Ellers kan man ta det inn i smoothies, pannekaker, yoghurt.. Haha, den var god! Du er søt, det skal du ha. Uansett, jeg får holde meg til pannekakene, det var et godt forslag. discostu: jeg lurer på det samme som bruker over her. Er pulveret noe tess sånn utover at det smaker godt. Ser at det får gode anmeldelser på diverse sider. Endret 27. oktober 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
storken Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Noen som kunne tenke å dele sine tanker om dette? Tenkte egentlig å ta det i denne tråden, men mente at det var viktig nok til å få i gang en egen diskusjon. Ang Optimum Nutrition proteinpulver, jeg skal ordne en mini-review av de fleste smakene når jeg får sakene Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Først trodde jeg du hadde fått meg i posten, høhø.. Hva er dette for noe? Sukkererstatning? Det er fra en plante som heter Stevia, du får ikke tak i det i Norge. Masse blablabla om at det ikke er testet osv. Men de bruker det masse i Asia og har gjort det lenge, uten at noe negativt er påvist Antar det er noen sukkerkonger på toppen der som ikke vil ha konkurranse i markedet... og heller selge kilovis med billig sukker som er dårlig for oss. edit: Hvor bestillte du Stevia fra Juliess? Bestilte fra www.iherb.com. Fikk fancy rabattkode dere kan bruke om dere vil ha noe, de har ganske mye rart. Bestilt meg en hudkrem f. eks også, hehe.. VIK906 er koden hvertfall (tror det er $5, noe som gjør det enkelt å holde seg under 200,-). Har en del tilskudd osv til ikke gærne priser, men selvsagt greit å sjekke ut alternativene og ikke bare kjøpe det første og billigste man kommer over. Men som sagt, stort utvalg! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg kjøper forresten stevia i vanlig helsekost også. Har hendt jeg har sett det på Ultra og diverse andre store daglivarebutikker. Anbefaler også sukrin btw. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Hæ, får man tak i det i Norge? Var SÅ sikker på at det gjorde man ikke Men det er kanskje litt mer praktisk ja. Er det dyrt i butikk, og er det rent? Kanskje bare planta som ikke er lov, da. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Det er ikke lov å selge stevia i norge til menneskelig bruk, men er lov til dyrebruk, så kan være i den sammenheng du har fått tak i det. Ligger riktnok litt i gråsonen Fin artikkel btw: Squat vs. Leg Press for Big Legs Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Nei, den er ikke helt ren stevia ser jeg nå. Uansett, man får ihvertfall ren stevia på norsk helsekost på nettet, dvs at man kan bestille det fra funksjonellmat.no, altshop.no. Vil også anbefale sukrin, det er et like godt alternativ synes jeg - og lettere å få tak i. Edit: Flere jeg kjenner fra et annet helseforum mener å ha sett ren stevia i hyllene, så det virker som kanskje det har skjedd en endring i det siste. Endret 27. oktober 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Fysj og fy! Naturell Skyr smaker ikke godt! Måtte MYE kanel samt litt syltetøy før det var spissenes.. Jaja, 36g proteiner inntatt! Skal bli godt å pisse dem ut snart Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Det er ikke lov å selge stevia i norge til menneskelig bruk, men er lov til dyrebruk, så kan være i den sammenheng du har fått tak i det. Ligger riktnok litt i gråsonen Fin artikkel btw: Squat vs. Leg Press for Big Legs Jojojo det er lov nå Et firma i Steinkjer tror jeg det var har tillatelse Skal sjekke videre om jeg finner link til de... Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 – Få vil ha nytte av å stå i planke, for eksempel. Den funksjonelle nytten av den statiske versjonen av planken er svært liten. Trening av mage og rygg i liggende posisjoner har sin verdi. Mange av disse øvelsene er statiske og det har liten funksjonell verdi, poenget må være at du beveger deg fra ulike startposisjoner. Menneskelig funksjon er elendig ivaretatt i øvelser som “planken” og “båten”. Jeg skulle ønske folk tenkte mer på det, sier Ola Eriksrud. Kva seier de til dette? Var ein eller anna her inne som sa ein gong til meg "hvorfor kjøre ustabile øvelser for å oppnå stabilitet? (eller noko liknande) Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Nå kan man få RYP på iPhone http://itunes.apple.com/no/app/ryp/id397420067?mt=8 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Test av Abtronic på tv2 nå Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Mildt sagt ikke sjokkert ... Lenke til kommentar
jahas Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Og jeg som har brukt den 2timer hver kveld da :/ Lenke til kommentar
War Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 At man må kjøre en test i det hele tatt sier litt om folk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Norge er en nasjon med alt for mange godtroende folk. I hjembygda mi var det noen tyver som brukte en time midt på lyse dagen på å stjele en safe fra ett hotell. De møtte tilogmed ansatte og gjester mens de bar ut safen og de forklarte at det var en vaskemaskin og folk trodde på det ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå