Bonna86 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Og da har du vel fått noen gode tips, eller? Jeg føler ærlig talt du setter deg litt på bakbeina her. På hvilken måte setter jeg meg på bakbena? Jeg synes det er kjempeflotte forslag jeg da, det er faktisk ikke noe jeg hadde tenkt over selv, jeg bare kommenterte at det er faktisk noe man kan lage på lavkarbo også. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Ikke for å bryte inn eller være nesevis her, men hvem gidder å lage pannekaker egentlig? Pannekaker smaker jo kuk da?! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Pannekaker jeg kjempegodt, en av mine yndlingsretter faktisk. Spesielt med masse blåbærsyltetøy på. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Det å jogge ute i skogen er vel mye bedre enn å jogge på mølla? JEg har ei løype på 5 Km med masse oppoverbakke i ulent terreng her. På 5 KM på mølla med ca samme motstand så har jeg 380-420 kcal forbrent. Vil jeg forbrenne mer av å jogge ute siden det er mer motstand eller er den eneste måten jeg kan finne ut dette på å kjøpe meg pulsklokke med kcal måler? Om du er kjent med Pytagoras sin læresetning burde det være et elementart spørsmål. Om du jogger i bakke jogger du strengt tatt lenger enn om du jogger flatt. Tenk på det som en rettvinklet trekant. Hypotenusen er alltid lengst. Så, gitt 20 minutter ute i skogen og 20 minutter på tredemølle med samme belastning vil du løpe lenger ute, og følgelig forbrenne fler kalorier. Forutsatt at du ikke jogger med helning på tredemøllen, da. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Prøvde meg på dips i dag, men jeg klarte av en eller annen grunn ikke å komme meg langt nok ned uten å få store smerter i skuldrene. Hvordan er denne øvelsen i forhold? Ble tipset om den av en fra klassen som var på senteret, og jeg syntes den var veldig grei å gjennomføre. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Hva med å prøve dips på benk? Eventuelt prøve å varme opp skuldrene ordentlig først: Link 1 og Link 2 Den øvelsen du har der er nok helt grei. Hvertfall bedre enn pushdowns i tau. Den kan være litt ubehaglig for albuene, men det finner du fort ut. En annen versjon her: JM-press 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Det er noen som har kranglete skuldre når det kommer til dips. Gjelder det uansett hvor vidt grep du bruker? Jeg mener å huske at skulderbredde er veien å gå. Dips er en kroppsøvelse og bruker vel mer muskler enn øvelsen du refererer til. Det kommer jo også an på hvor du vil legge fokus. Jeg antar det er triceps og ikke bryst? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Ikke for å bryte inn eller være nesevis her, men hvem gidder å lage pannekaker egentlig? Pannekaker smaker jo kuk da?! Vil ikke vite hvordan du vet hvordan kuk smaker 1 Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Frankspress som du linket til er ganske tung. Dips på benk er en knall øvelse. Svære armer gir den deg og Endret 26. oktober 2010 av Cauldron2 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Kult. Da skal jeg fortsette med det. Er en del lettere enn vanlig dips merka jeg Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Hva med å prøve dips på benk? Eventuelt prøve å varme opp skuldrene ordentlig først: Link 1 og Link 2 Den øvelsen du har der er nok helt grei. Hvertfall bedre enn pushdowns i tau. Den kan være litt ubehaglig for albuene, men det finner du fort ut. En annen versjon her: JM-press Dips med benk så forholdsvis greit ut, men er det en bedre øvelse enn den jeg postet bilde av? Det er egentlig bare tricepsene jeg er interessert i å trene. Har prøvd å gjøre det med manualer også, men da fikk jeg bare vondt i albuene. Det er noen som har kranglete skuldre når det kommer til dips. Gjelder det uansett hvor vidt grep du bruker? Jeg mener å huske at skulderbredde er veien å gå. Dips er en kroppsøvelse og bruker vel mer muskler enn øvelsen du refererer til. Det kommer jo også an på hvor du vil legge fokus. Jeg antar det er triceps og ikke bryst? Det er ikke stativ til å ta tips på senteret, så den eneste muligheten er å ha en hånd på hver sin maskin. Så det er dessverre umulig å ta dem med mer skulderbredde. Og som nevnt ovenfor er det kun triceps jeg legger fokus på. Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Dips med benk så forholdsvis greit ut, men er det en bedre øvelse enn den jeg postet bilde av? Det er egentlig bare tricepsene jeg er interessert i å trene. Tro meg, kunne lagt ut et bilde av armene mine. De har blitt mye større på bare 2 mnd med dips på benk, og det er omtrent den eneste isolasjonsøvelsen jeg har gjort for armene. Den tar tricepsen godt, og du kan godt kjøre den nesten hver dag. 3 x 8 holder i massevis. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Ok, da prøver jeg den neste gang! Takk for tipsene! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Noen som vet hva jeg kan bruke mitt proteinpulver til? Er med sjokoladesmak. Problemet er at jeg synes det smaker helt grusomt, men det blir liksom for dumt å kaste det også, mener nå jeg. Noen tips? Meningen er at jeg skal drikke det før trening, gjerne rett etter jobb når jeg sliten og trenger litt i kroppen før jeg skal på trening. Viktig å føye til at jeg går lavkarbo, så jeg kan ikke bare blande det inn i hva som helst heller, da det er en del produkter jeg ikke spiser/drikker. Smaksprøver, smaksprøver, smaksprøver. Så slipper man sånt. Hvis du liker kaffe, kan du prøve å blande inn en ts med instant kaffe/røre ut litt kaffe i den. Litt ekstra kakao kan kanskje også hjelpe. Det spørs helt hva man ikke liker med smaken, for å være ærlig. Proteinpulver smaker ikke sjokomelk (selv om Norkost sin Activate Elite Gold er det nærmeste jeg har kommet så langt) og krever av og til litt tilvenning. Men igjen: Bestill smaksprøver til neste gang Alle seriøse aktører sender ut dette om du ber om det. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Og TN.no har vel smaksgaranti? Prozyme sjokolade fra TN smaker dessuten alt for godt. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Folkens, hvordan vet man at har hvilt lenge nok til å gå på trening igjen? Jeg ser det er flere her inne som trener 3 ganger i uken, men hvordan vet dere at det er "lite" slik at musklene får hvilt seg? Jeg har blitt litt fan av å drive med hjemmetrening i form av pushups, hangups og noe som tar magen. Edit: synes forøvrig det er litt artig å lese om folk som sliter med å få i seg tran og lignende ting. Er dere mann eller mus ? Endret 26. oktober 2010 av Ozelot Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg merker det på økten om jeg har vilt lenge nok. Jeg kan godt være stiv når jeg begynner, men går det bort under oppvarming føler jeg det er ok. Jeg har uansett alltid en dag pause mellom styrketrening på hver muskel, så da er det ikke noe stress. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Smaksprøver, smaksprøver, smaksprøver. Så slipper man sånt. Hvis du liker kaffe, kan du prøve å blande inn en ts med instant kaffe/røre ut litt kaffe i den. Litt ekstra kakao kan kanskje også hjelpe. Det spørs helt hva man ikke liker med smaken, for å være ærlig. Proteinpulver smaker ikke sjokomelk (selv om Norkost sin Activate Elite Gold er det nærmeste jeg har kommet så langt) og krever av og til litt tilvenning. Men igjen: Bestill smaksprøver til neste gang Alle seriøse aktører sender ut dette om du ber om det. Nå drikker ikke jeg kaffe, så det er nok uaktuelt. Hvorfor den smaker jævlig? Nei, den bare gjør det, vanskelig å beskrive. Jeg brekker meg slik at jeg får følelsen av å ville kaste opp. Og joda, jeg vet mange sender ut slike smaksprøver, men når de hadde denne lille dunken på tilbud så fant jeg det for godt å prøve. Selv jeg skjønner at det umulig kan smake sjokolademelk, men at det skal smake så jævlig hadde jeg ikke forventet. Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Proteinpulver smaker ikke sjokomelk Har du smakt Double Rich Chocolate 100% Gold Standard? Den LUKTER og SMAKER kakao! Helt ekstremt, akkurat som Oboy! http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/protein/vassleprotein/100-whey-gold-standard Har latt 4 andre personer lukte på denne og kakao og prøve å kjenne forskjell. Folk kjenner nesten ikke forskjell! Endret 26. oktober 2010 av Cauldron2 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Har du smakt Double Rich Chocolate 100% Gold Standard? Den LUKTER og SMAKER kakao! Helt ekstremt, akkurat som Oboy! http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/protein/vassleprotein/100-whey-gold-standard Har latt 4 andre personer lukte på denne og kakao og prøve å kjenne forskjell. Folk kjenner nesten ikke forskjell! Takk for tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå