Matsemann Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Er vel egentlig etter trening det er greit å få det i seg fort? Hvilket pulver har du? Selv synes jeg det smaker ekstra godt med melk, men det er kanskje ikke en mulighet? Som bisk0p skriver over (vel, nå ble det visst på forrige side) han begynt med kanel, men vet ikke akkurat om det passer med sjokolade? Endret 26. oktober 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Joda, jeg pleier å dele det, så litt før trening, og mesteparten etter trening. Må ha litt i kroppen før etter 8 timer på jobb, ellers orker jeg ingenting. Diet Protein heter det, fra Proteinfabrikken, smaken heter chocolate heaven, men det er ikke mye heaven i de greiene altså.. Endret 26. oktober 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det hørtes ærlig talt ut som et rart produkt. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Skrev akkurat om dette i "Ting som irriterer deg så grenseløst"-tråden, men spør her. Hva er egentlig greia med hvileuken i RYP? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Diet Protein fra PF er et kommersielt rettet produkt mot et større marked enn det vi er en del av. Rett og slett for "hvermannsen" :/ Se på innholdfortegnelsen så skjønner dere... Om du vil fortsette å handle hos PF så vil jeg anbefale Whey Tech med skogsbærsmak. Etter egen erfaring den eneste smaken de har som er god. Men det er jo seff en subjektiv sak Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Skrev akkurat om dette i "Ting som irriterer deg så grenseløst"-tråden, men spør her. Hva er egentlig greia med hvileuken i RYP? "complete recovery"? Tror anbefalingen fra de fleste kjente programmer var 16 uker trening og så en uke treningsfri eller noe sånt... På den uka så får alt i kroppen henta seg inn igjen og man er da klar til hva f**n som helst Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Diet Protein fra PF er et kommersielt rettet produkt mot et større marked enn det vi er en del av. Rett og slett for "hvermannsen" :/ Se på innholdfortegnelsen så skjønner dere... Om du vil fortsette å handle hos PF så vil jeg anbefale Whey Tech med skogsbærsmak. Etter egen erfaring den eneste smaken de har som er god. Men det er jo seff en subjektiv sak Vel, nå er det jo også en fordel at det ikke er for mange karber heller i produktet, ergo valgte jeg også det produktet meg ikke for mye karber. Whey Tech med skogsbærsmak er sikkert et fint produkt det, men dessverre ikke passende for mitt vedkommende. Hvor jeg kjøper produktene er for meg helt irrelevant. Jeg fant det uansett i dagligvare og tenkte jeg kunne prøve det ut. Endret 26. oktober 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Diet Protein fra PF er et kommersielt rettet produkt mot et større marked enn det vi er en del av. Rett og slett for "hvermannsen" :/ Se på innholdfortegnelsen så skjønner dere... Tenkte jeg og. Yvonne: Om du går på lavkarbo ville jeg funnet et proteinpulver som faktisk ikke inneholder mye karbohydrater. https://www.tn.no/butikk/produkt/prozyme-3kg#spesifikasjon f. eks. endret: du fikk visst et innlegg i mellom, men det finnes altså bedre pulver. Endret 26. oktober 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Diet Protein fra PF er et kommersielt rettet produkt mot et større marked enn det vi er en del av. Rett og slett for "hvermannsen" :/ Se på innholdfortegnelsen så skjønner dere... Om du vil fortsette å handle hos PF så vil jeg anbefale Whey Tech med skogsbærsmak. Etter egen erfaring den eneste smaken de har som er god. Men det er jo seff en subjektiv sak Vel, nå er det jo også en fordel at det ikke er for mange karber heller i produktet, ergo valgte jeg også det produktet meg ikke for mye karber. Whey Tech med skogsbærsmak er sikkert et fint produkt det, men dessverre ikke passende for mitt vedkommende. Ja men du må jo ha litt karbs også. Selv de som er helt i ketose må ha 10-15 gram karbs om dagen... Med mindre det er fysiske begrensninger som holder deg tilbake da. Har du forresten karbodag i programmet ditt? Hvis ikke vil kroppen til slutt bryte ned muskulatur :o Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Skrev akkurat om dette i "Ting som irriterer deg så grenseløst"-tråden, men spør her. Hva er egentlig greia med hvileuken i RYP? Det står ikke lenger forklart så bra i RYP som før, men i versjon 2, står det. Side 8. Handler om at bindevev overtar belastningen slik at muskelen ikke blir større og sterkere. Derfor må man ta pause slik at bindevevet forsvinner. 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Diet Protein fra PF er et kommersielt rettet produkt mot et større marked enn det vi er en del av. Rett og slett for "hvermannsen" :/ Se på innholdfortegnelsen så skjønner dere... Tenkte jeg og. Yvonne: Om du går på lavkarbo ville jeg funnet et proteinpulver som faktisk ikke inneholder mye karbohydrater. https://www.tn.no/butikk/produkt/prozyme-3kg#spesifikasjon f. eks. endret: du fikk visst et innlegg i mellom, men det finnes altså bedre pulver. Eh, 2,4 karber per servering er ikke mange karber i mine øyne. Å gå på lavkarbo kan være så mangt, men i mitt kosthold hvor jeg holder meg til mellom 20-50 karber om dagen, så er ikke de 2,4 karbene et problem. Uansett, jeg tok det som jeg hadde for hånden, jeg hadde ikke tid til å vente helt enkelt. Uansett, spørsmålet mitt er ikke hvilket produkt jeg skal bruke, men hvordan jeg kan bruke dette produktet på andre måter. Å kjøpe nytt produkt nå er helt uaktuelt. Uansett er jeg veldig kjent med ProZyme, problemet er bare at ikke alle har 3-4-5-6-7-800 kr å bruke på nytt proteinpulver. Enkelt og greit. Ja men du må jo ha litt karbs også. Selv de som er helt i ketose må ha 10-15 gram karbs om dagen... Med mindre det er fysiske begrensninger som holder deg tilbake da. Har du forresten karbodag i programmet ditt? Hvis ikke vil kroppen til slutt bryte ned muskulatur :o Øh, hvor står det at jeg ikke skal ha karber i maten? Jeg skal ha lite, eller ikke så mange karber, det er ikke det samme som ingen. Jeg ligger på mellom 20-50 karber om dagen jeg. Men jeg gidder ikke å bruke opp de karbene på et proteinpulver altså. Endret 26. oktober 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ja men du må jo ha litt karbs også. Selv de som er helt i ketose må ha 10-15 gram karbs om dagen... Med mindre det er fysiske begrensninger som holder deg tilbake da. Har du forresten karbodag i programmet ditt? Hvis ikke vil kroppen til slutt bryte ned muskulatur :o Øh, hvor står det at jeg ikke skal ha karber i maten? Jeg skal ha lite, eller ikke så mange karber, det er ikke det samme som ingen. Jeg ligger på mellom 20-50 karber om dagen jeg. Men jeg gidder ikke å bruke opp de karbene på et proteinpulver altså. Rolig nå, var bare et spørsmål Inntar du karbs rett etter trening? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Rolig nå, var bare et spørsmål Inntar du karbs rett etter trening? Jeg er rolig jeg. Jeg spiser lavkarbomat etter trening, hvis det er det du lurer på, ja. Jeg spiser middag etter trening om kvelden, eventuelt spiser jeg litt hvis jeg drar rett på jobb. Endret 26. oktober 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hvordan funker det for deg med så lite karbo? Har du holdt på lenge? Del erfaringer med oss... Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Jeg har holdt på siden mai, så ikke så fryktelig lenge. Det går egentlig veldig bra. Jeg startet med ketolyse og lå på rundt 15 karber om dagen. Jeg gjorde dette for å avvennes fra sukker. Så i sommer hadde jeg ett opphold på tre uker fordi jeg var i Tyrkia, og jeg er ikke en så rigid kostholdsmessig, så jeg valgte å kose meg der nede. Derimot trente jeg hver dag, så jeg gikk ikke opp de kiloene jeg til da hadde gått ned. Så begynte jeg på igjen, og det var tre uker hvor jeg raste ned i vekt og gikk ned tre buksestørrelser på like mange uker. Det var ganske rart egentlig, for jeg spiser jo f.eks lavkarbopasta (som jeg vet en del ikke kan spise fordi de opplever blodsukkerstigninger osv) og kålrot, som en del lavkarbere holder seg unna. Men jeg tenker at det finner kroppen ut av selv. Akkurat nå ligger jeg i en fase hvor jeg prøver å finne fram til den rette mengden karbohydrater for meg. Jeg går på lavkarbo mest fordi jeg tidligere har slitt med svingninger i blodsukkeret da jeg ikke spiste lavkarbo. Ikke pga vekt eller den typen ting, men fordi det var veldig slitsomt med svingningene. Vil bare presisere at jeg aldri har hatt diabetes, og at jeg har vært til legen uten at de fant noe galt med meg. Uansett, lavkarbo ser ut til å fungere veldig bra. Har ikke hatt noen antydninger engang til blodsukkersvingningene som jeg hadde før. Utover det så er det ikke så stor forskjell i min hverdag. Det har vært litt kjedelig i det siste, og jeg har tillat meg mer den siste uka, men i morgen er det slutt. Skal sies, jeg liker å kose meg, så jeg kan godt spise sukkerfritt godteri, og jeg er ikke så strikt at jeg ikke kan spise mammas kjøttkaker med poteter når jeg er på besøk. Jeg liker å kose meg med mat. Jeg savner veldig lite i kostholdet mitt nå, men merker at jeg faktisk holder lengre mellom hvert måltid enn jeg gjorde før, jeg spiser ikke like ofte, og det er en kos å spise. Deilig å slippe kaloritelling og alt det styret der, å slippe følelsen av at man slanker seg, for det er jo heller ikke min intensjon. Edit: glemte visst en ikke i innlegget mitt, og da fikk det plutselig litt annen mening. Endret 26. oktober 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har drukket flere dårlige proteinshaker i mitt liv, min erfaring er at man må rett og slett venne seg til det. De produktene som har smakt høgg til å begynne med, hiver jeg nedpå med letthet nå. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Liker at det står "play with nature" på ZMA-ampullene fra Proteinfabrikken Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har drukket flere dårlige proteinshaker i mitt liv, min erfaring er at man må rett og slett venne seg til det. De produktene som har smakt høgg til å begynne med, hiver jeg nedpå med letthet nå. Man skal lide for skjønnheten ja, enig med deg her Noen gode mageøvelser jeg kan bruke i RYP? Som går bestemt på mage altså? Vi har kjørt de i maskin nå, men de to siste ukene bunna vi dem fullstendig så Lenke til kommentar
jahas Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 http://www.dagbladet.no/2010/10/26/tema/klikk/helse/tester/14011131/ Test av energibarer og restitusjonsbarer.. Tech Nutriton kommer desidert sist med sine bidrag!! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har drukket flere dårlige proteinshaker i mitt liv, min erfaring er at man må rett og slett venne seg til det. De produktene som har smakt høgg til å begynne med, hiver jeg nedpå med letthet nå. Man skal lide for skjønnheten ja, enig med deg her Noen gode mageøvelser jeg kan bruke i RYP? Som går bestemt på mage altså? Vi har kjørt de i maskin nå, men de to siste ukene bunna vi dem fullstendig så Reverse Crunch O.s.v... Bare å peise på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå