Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg ville, om man skal være pragmatisk, ikke valgt noe som ikke smaker noen ting til noe som smaker dårlig for en såpass marginal bonuseffekt som olivenoljen gir. Med tran er det annerledes, der er jo det en betydelig kvalitetsforskjell, så det er det større forståelse for at folk tvinger i seg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som har tenkt på og tilsette litt olje i proteinshaken? :dontgetit: Er ikke så ille det. Kjenner ikke noe særlig til smaken, bortsett fra at den får en litt mer crispy smak eller hvordan jeg skal forklare det :)

Edit: Proteinpulver, helmelk, havregryn og olivenolje = hjemmelaga gainer :cool:

Men skiller ikke oljen seg fra resten av vesken? Eller kanskje ikke når du får annen masse inn :hmm:

Vil nå si at havregrynen blir mer tydelig i en slik miks. Men Det er jo bare å riste rett før du drikker. Ta oppi alt du trenger i shaken (minus oljen), rist. La den stå litt. Tilsett olje, rist på ny og chug

Lenke til kommentar

Putta bare alt i ett jeg (havregryn, ekstra lett melk, olje og pulver). Smakte ikke noe særlig til oljen. Synes det var godt, og gjør det gjerne igjen :)

Husk og ikke bruk rista i shakeren når du har i havregryn! :p

e: chug! chug! chug! chug! chug! chug! chug! chug! chug! chug! chug! chug!!!

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Jeg maxa knebøy i går på 105x8 :D Skal opp til 110 på Fredag :innocent:. Rimelig fornøyd med teknikken min og. Skulderbredt med beina, svak vinkling utover og dype fine løft.

Alle som ikke "shotter" shaken på en runde: Det er ikke rart det smaker dritt til dere :p. jeg tar hele greia på en gang i stede for å gå å smådrikke av den. Blir jo nesten verdensmester i å styrte halvlitere :ninja:

Endret av Mikkel™
Lenke til kommentar

Er det ikke noe som heter "Om det smaker godt, spytt det ut igjen. Da er det enten for mye sukker eller fett i det" :p ?

Etter jeg startet med kanel i shaken min, så kan M-factor også sippes! :) Men pleier å ta 1/2 literen på 2-4 slurker. Er jeg veldig sulten om morgningen, blir det flere..

Lenke til kommentar

2 scoops med proteinfabrikkens Whey Isolate med Eplesmak eller Appelsinsmak

1 scoop med proteinfabrikkens Kreatin monohydrat

2 scoops med proteinfabrikkens Carbo Fuel

Etter trening er det digg å sitte i badstua å smånippe til den shaken :new_woot:

Whey Tech uansett smak fra PF derimot... Den er så stygg at jeg skulle ønske det gikk an å få den intravenøst... :p

Lenke til kommentar

Ikke om du har runkemuskeln i orden og filteret i :cool:. Nei hva er det jeg sier :ninja:?

Bare oss ynkelige forumgutter som skriver slike ting til damer som har en slik muskel i orden :D

Enn den dagen verden går under og den KUN kan reddes ved å riste opp en form for sær, hard blanding. Hvem skal da trå til? Boleole med luft i musklene eller den ynkelige forumgutten med runkemuskel fra helvette :p ?

Lenke til kommentar

Noen som vet hva jeg kan bruke mitt proteinpulver til? Er med sjokoladesmak. Problemet er at jeg synes det smaker helt grusomt, men det blir liksom for dumt å kaste det også, mener nå jeg. Noen tips? Meningen er at jeg skal drikke det før trening, gjerne rett etter jobb når jeg sliten og trenger litt i kroppen før jeg skal på trening. Viktig å føye til at jeg går lavkarbo, så jeg kan ikke bare blande det inn i hva som helst heller, da det er en del produkter jeg ikke spiser/drikker.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...