Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det som er så gale med peanøtt smøret til Mills? Mye "sunt" fett og proteiner! :)

"Fullherdet vegetabilsk olje".

Takk skal du ha, da lærte jeg noe i dag også :) Ser at det å lage selv ikke er store utfordringen, tror jeg skal prøves!

Coop OBS! selger et peanøttsmør som er sykt godt, billig og ikke minst ØKOLOGISK... :new_woot:

Sjekk denne linken så ser dere innholdet :)

Edit: møkkalink... Viser jo ikke noe innhold. Anyway, det peanøttsmøret inneholder 99,3% peanøtter og resten er havsalt. Spiser faktisk nå en skive speltbrød med det smøret på og leser på boksen "as we speak" :p

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Ser at mange har skrevet at for å være sikker på å komme i kcal-overskudd så kan man ta et par skjeer olivenolje til hvert måltid... (makes sence, det er jo fett)

Jeg har akkurat vært på do å brølt på elgen etter at jeg tok 2 skjeer olivenolje :p

Å fy fan... fy faaaaaaen... :sick:

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Ser at mange har skrevet at for å være sikker på å komme i kcal-overskudd så kan man ta et par skjeer olivenolje til hvert måltid... (makes sence, det er jo fett)

Jeg har akkurat vært på do å brølt på elgen etter at jeg tok 2 skjeer olivenolje :p

Å fy fan... fy faaaaaaen... :sick:

Hahaha, kjenner meg igjen i denne! :ph34r: Prøvde en spiseskje av "extra virgin super duper glassflaske premium" (Ja, den hadde helt utrolig mye mer smak enn vanlig olivenolje) og måtte bare springe på do - noe av det værste jeg har vært borti xD

Spiser litt mandler om jeg ligger langt under planlagt kcal inntak.

Lenke til kommentar

Hehe begynt med Oliven olje jeg og, er ikke digg, men jeg spyr ikke. Men gruer meg altid til å ta det så jeg tar det sammen med Chillinøtter, skjenner nesten ikke den ekle smaken da. Noen som vet hvor mange kcal det er i en spiseskje men oliven olje?

Er det ikke ca 90kcal?

Lenke til kommentar

Ingen som har tenkt på og tilsette litt olje i proteinshaken? :dontgetit: Er ikke så ille det. Kjenner ikke noe særlig til smaken, bortsett fra at den får en litt mer crispy smak eller hvordan jeg skal forklare det :)

Edit: Proteinpulver, helmelk, havregryn og olivenolje = hjemmelaga gainer :cool:

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Ingen som har tenkt på og tilsette litt olje i proteinshaken? :dontgetit: Er ikke så ille det. Kjenner ikke noe særlig til smaken, bortsett fra at den får en litt mer crispy smak eller hvordan jeg skal forklare det :)

Edit: Proteinpulver, helmelk, havregryn og olivenolje = hjemmelaga gainer :cool:

Men skiller ikke oljen seg fra resten av vesken? Eller kanskje ikke når du får annen masse inn :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...