Mikkel™ Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Blir så jævla mye dusjing av sånt at det gidder jeg ikke Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hva er det som er så gale med peanøtt smøret til Mills? Mye "sunt" fett og proteiner! "Fullherdet vegetabilsk olje". Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hva er det som er så gale med peanøtt smøret til Mills? Mye "sunt" fett og proteiner! "Fullherdet vegetabilsk olje". Takk skal du ha, da lærte jeg noe i dag også Ser at det å lage selv ikke er store utfordringen, tror jeg skal prøves! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Hva er det som er så gale med peanøtt smøret til Mills? Mye "sunt" fett og proteiner! "Fullherdet vegetabilsk olje". Takk skal du ha, da lærte jeg noe i dag også Ser at det å lage selv ikke er store utfordringen, tror jeg skal prøves! Coop OBS! selger et peanøttsmør som er sykt godt, billig og ikke minst ØKOLOGISK... Sjekk denne linken så ser dere innholdet Edit: møkkalink... Viser jo ikke noe innhold. Anyway, det peanøttsmøret inneholder 99,3% peanøtter og resten er havsalt. Spiser faktisk nå en skive speltbrød med det smøret på og leser på boksen "as we speak" Endret 25. oktober 2010 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Takk for tipset, det skal testes! 1 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det er faktisk ganske godt. Litt "tørrere" enn Mills sin, så et glass melk kommer godt med. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Ser at mange har skrevet at for å være sikker på å komme i kcal-overskudd så kan man ta et par skjeer olivenolje til hvert måltid... (makes sence, det er jo fett) Jeg har akkurat vært på do å brølt på elgen etter at jeg tok 2 skjeer olivenolje Å fy fan... fy faaaaaaen... Endret 25. oktober 2010 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Haha! Mange (hvertfall meg selv) sier også at nøtter og rosiner er en fin måte å få det til på. Hvertfall mer overkommelig og tiltalende. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Eller cheezeburgere fra McDonalds Lenke til kommentar
storken Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ser at mange har skrevet at for å være sikker på å komme i kcal-overskudd så kan man ta et par skjeer olivenolje til hvert måltid... (makes sence, det er jo fett) Jeg har akkurat vært på do å brølt på elgen etter at jeg tok 2 skjeer olivenolje Å fy fan... fy faaaaaaen... Hahaha, kjenner meg igjen i denne! Prøvde en spiseskje av "extra virgin super duper glassflaske premium" (Ja, den hadde helt utrolig mye mer smak enn vanlig olivenolje) og måtte bare springe på do - noe av det værste jeg har vært borti xD Spiser litt mandler om jeg ligger langt under planlagt kcal inntak. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hehe begynt med Oliven olje jeg og, er ikke digg, men jeg spyr ikke. Men gruer meg altid til å ta det så jeg tar det sammen med Chillinøtter, skjenner nesten ikke den ekle smaken da. Noen som vet hvor mange kcal det er i en spiseskje men oliven olje? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hehe begynt med Oliven olje jeg og, er ikke digg, men jeg spyr ikke. Men gruer meg altid til å ta det så jeg tar det sammen med Chillinøtter, skjenner nesten ikke den ekle smaken da. Noen som vet hvor mange kcal det er i en spiseskje men oliven olje? Er det ikke ca 90kcal? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hehe begynt med Oliven olje jeg og, er ikke digg, men jeg spyr ikke. Men gruer meg altid til å ta det så jeg tar det sammen med Chillinøtter, skjenner nesten ikke den ekle smaken da. Noen som vet hvor mange kcal det er i en spiseskje men oliven olje? http://www.næringsinnhold.no/olivenolje-vanlig.html Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Blir så jævla mye dusjing av sånt at det gidder jeg ikke Trenger da ikke dusje flere ganger av den grunn, bare tørk av deg og skift, ny svette lukter ikke shit Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvorfor tar dere olje som smaker høgg når det er flere oljer som er så godt som uten smak? Denne f.eks. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Olivenolje har jo beviste helsebringende effekter, så den ser jeg. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Ingen som har tenkt på og tilsette litt olje i proteinshaken? Er ikke så ille det. Kjenner ikke noe særlig til smaken, bortsett fra at den får en litt mer crispy smak eller hvordan jeg skal forklare det Edit: Proteinpulver, helmelk, havregryn og olivenolje = hjemmelaga gainer Endret 25. oktober 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ingen som har tenkt på og tilsette litt olje i proteinshaken? Er ikke så ille det. Kjenner ikke noe særlig til smaken, bortsett fra at den får en litt mer crispy smak eller hvordan jeg skal forklare det Edit: Proteinpulver, helmelk, havregryn og olivenolje = hjemmelaga gainer Men skiller ikke oljen seg fra resten av vesken? Eller kanskje ikke når du får annen masse inn Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Gjorde ikke det når jeg prøvde. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Gjorde ikke det når jeg prøvde. Vær helt ærlig nå å prøv å forklar hvordan det smakte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå