LasH Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ser ut som det blir lite knebøy og markløft fremover. Knakk 4 tær på hyttetur 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ser ut som det blir lite knebøy og markløft fremover. Knakk 4 tær på hyttetur Bruker da ikke tærne på knebøy 1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det er jo en knallbra måte å få inn teknikken, garantert at du ikke legger vekt på tærne! 1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Turkish Get-ups, er det seriøst noen her som trener denne øvelsen? Ser det er endel av 5x5-advanced.. men frister ikke ligge rulle sånn på gulvet på treningssenteret Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 LOL, den så jævli tilbakestående ut, haha. 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvertfall som trener disse. Sykt. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ser jo ut som en latterlig bra øvelse for hele kroppen, men føler samtidig det er litt waste of time. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Kan ikkje sei eg ser den ofte, men eg kjenner godt til øvelsen og ser den ein gong i blandt. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvilke muskelgrupper trener den primært? Og kan det være lurt og plotte den inn i programmet? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Arh, sliter med å få i meg nok kalorier for tiden så vurderer å legge inn et par spiseskeier med olje pr. dag. Så er det noen oljer å som er lettere å få ned enn andre? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Arh, sliter med å få i meg nok kalorier for tiden så vurderer å legge inn et par spiseskeier med olje pr. dag. Så er det noen oljer å som er lettere å få ned enn andre? Hvorfor ikke peanøttsmør og bananer? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hva som helst, bare ikke oliven som har smak. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Arh, sliter med å få i meg nok kalorier for tiden så vurderer å legge inn et par spiseskeier med olje pr. dag. Så er det noen oljer å som er lettere å få ned enn andre? Hvorfor ikke peanøttsmør og bananer? Går på folkehøyskole så utvalget på mat er ikke akkurat noe å hoppe i taket for. Dessuten har jeg aldri smakt peanøttsmør og bananer er ikke noe jeg er spesielt glad i. Hva som helst, bare ikke oliven som har smak. Takker Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Rapsolje eller linfrøolje anses for å være noen av de beste oljene å bruke til raske kalorier. Ta 1-2 spiseskjeer ved hvert måltid, så kommer du nok til å legge på deg Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 avocado og nøtter er jo og fint tips. Blir fort endel kcal av det, også er det jo godt i tillegg. Peanøttsmør er jo skitgodt, men ikke akkurat sunt. Hvertfall ikke den typen Mills som selges i daglivarebutikkene. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ooooooooooooog jeg er i gang med andre runde med boller . Jeg tror jeg burde finne meg en jobb til så jeg slipper å ha så mye fritid . Vil vel gå ut over treninga mi tilslutt ... Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 avocado og nøtter er jo og fint tips. Blir fort endel kcal av det, også er det jo godt i tillegg. Peanøttsmør er jo skitgodt, men ikke akkurat sunt. Hvertfall ikke den typen Mills som selges i daglivarebutikkene. Meny, Mega og andre fullsortimentsbutikker selger økologisk peanøttsmør med 99% nøtter. Det må vel være bedre? Koster ikke så mye mer enn Mills sin variant heller. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Hva er det som er så gale med peanøtt smøret til Mills? Mye "sunt" fett og proteiner! Ooooooooooooog jeg er i gang med andre runde med boller . Jeg tror jeg burde finne meg en jobb til så jeg slipper å ha så mye fritid . Vil vel gå ut over treninga mi tilslutt ... Stikk og tren! Endret 25. oktober 2010 av bIsk0p Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Skal det om ett par timer! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Skal det om ett par timer! To økter om dagen skader ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå