Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Den dokumentaren fra NRK minnet meg sykt om broren min ... Noe som er skremmende siden han scorer max pot på alle punktene unntatt det med Boleivars ... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Noen som har tips om hvordan jeg kan aktivisere kjærringa? er sykt vanskei å få henne ut av stolen... Enten: Bytt ut kvalitetstid dere to imellom med trening eller om ikke det virker: det samme, men få med deg ei superheit dame 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Noen som har tips om hvordan jeg kan aktivisere kjærringa? er sykt vanskei å få henne ut av stolen... fjern stolen? Eventuelt bytt den ut med en trimsykkel. 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Kjøp wii med wii fit og se om hu tar hintet 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Noen som har tips om hvordan jeg kan aktivisere kjærringa? er sykt vanskei å få henne ut av stolen... Gi henne mer av manndommen din, det får ethvert menneske i form 2 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Skal du få henne til å trene må hun se fordeler i det hun også. Ikke bare at du syns hun er litt for stor, og trening er slitsomt prøv å gjøre det til noe dere kan gjøre sammen, og finn en treningsform som hun syns er gøy. Er hun et konkurransemenneske? Jeg vet hvertfall at jeg er, og det blir ofte sånn på trening at jeg tenker at den som gir seg er en dritt Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Meny på Lambertseter senter selger 400g kyllingkjøttdeig til 10 kroner nå. De går ut på dato i morgen, er ganske mange igjen. Kjøpte med meg 5 stykker for å fryse ned. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Craaaap! 10kr er billlllig! Fryser dem jo bare, jeg hadde lett lagt fra meg 400,- der Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ja så lenge du fryser ned så har ikke dato noe å si. Hell, jeg har spist elgkjøtt fra 06 uten å merke noe av det. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Holdbarheten i fryser varierer mellom kjøttypene. Generelt kan man si at mørkere kjøtt (elg) har bedre holdbarhet enn lyst kjøtt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det kan så være. Men jeg har generelt ikke hadd noe problem med kjøtt (lyst eller mørkt) etter hldbarehetsdato så lenge det er fryst og stekes umiddelbart etter tining Lenke til kommentar
HValder Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Noen som har tips om hvordan jeg kan aktivisere kjærringa? er sykt vanskei å få henne ut av stolen... Cattle prod. Ta ho med en tur på fjellet, skal godt gjerast å ikkje like norsk natur i godt vær. Kva kjøtt angår så et eg det så lenge det ikkje har skifta farge og luktar normalt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Da blir hun sikkert bare tjukkere. Pluss sikkelig muggen og sur Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hei, skal trene i morgen. Og jeg er så heldig at treningssenteret har basseng og bastu. Vil det å ta bastu etter trening ha noen negativ effekt? Synes bastu er digg og har hørt at det er bra for huden (Har masse kviser for tiden) Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 hater Arnold press, tungt som faen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 jeg elsker det. Merker at det gir resultater. Det liker jeg! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 hater Arnold press, tungt som faen Second that! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 FY FAEN! PÅ et par uker har jeg gått fra ca 50kg til 53,1. SELVTILLITS BOOOST! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Fint om du hadde skrevet litt mer detaljer om vektøkningen.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Spist mye mer en vanlig, et par porsjoner med havregrøt hver dag, spist noen mandler nå og da. Og tatt noen ss olivenolje. Trener stronglift 5x5. Den første uka var bare sånn for å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå