McBitch Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg vil mye heller bli større og sterkere utelukkende pga min egen innsats. Det tar nok lenger tid enn om jeg hadde brukt bol og liknende, men da har jeg hvertfall oppnådd mer enn om jeg brukte slike preparater. 4 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Endelig medlem av et treningsstudio! 1 Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Gjett om jeg fikk spørsmål om mitt bruk av proteinpulver fra moderen som hadde sett på NRK i går... Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har blitt te og kaffoholiker ... Nå snakker vi svart kaffe og rød te enda da så jeg har ikke gått helt over stokk og stein. Bare synes det er så rart... Jeg som aldri har vært noe særlig te eller kaffemenneske Jeg må styre unna koffein pga jeg bruker det som stimuli til trening, så prøver å drikke så lite kaffe som mulig så ikke kroppen blir vandt med koffeinmengden. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Endelig medlem av et treningsstudio! Good for you Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Når Tom trener med manualer, tar han lett åtte repetisjoner på hver arm. - Jeg presser meg selv hardt. Det er tilfredstillende å presse grensene, sier han. LOLZ Jeg klarte bare 4 repetisjoner per arm idag. Tom må være supersterk. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=vrMCedHEAWs Stramt... Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Stramt... Kvalmt:D For mye deff der etter min mening:) Får den "reklameplakat" følelsen og den er ikke noe jeg sikter mot selv:) Noen nevnte NRK sin docu om doping: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/676185/ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg trenger noen som kan denge det inn i hodet til kompisen min at han ikke slanker seg 20 kilo og får sixpack med abtronic... Han hører faen ikke på meg kun fordi det er "vitenskaplig bevist!" Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Vis han vitenskap. Refererer spesielt til termodynamikken. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg trenger noen som kan denge det inn i hodet til kompisen min at han ikke slanker seg 20 kilo og får sixpack med abtronic... Han hører faen ikke på meg kun fordi det er "vitenskaplig bevist!" Klart den virker! Fant jo dette blandt kommentarene på hjemmesiden demmes: jeg bare ELSKER denne ! har brukt den i 3 uker nå og jeg har gått ned 10 kg og har mistet mange cm rundt magen og lårene ! kunne ikke vær mer fornøyd Abtronic ! alle sammen : KJØP den ! Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Sweet, jeg skal også kjøpe denne! Den funker jo Slutt og vær bakstreverske og løft jern alt dere orker. Jeg vil heller ønske fremtiden velkommen! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Noen som har tips om hvordan jeg kan aktivisere kjærringa? er sykt vanskei å få henne ut av stolen... Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Noen som har tips om hvordan jeg kan aktivisere kjærringa? er sykt vanskei å få henne ut av stolen... Si at hun har lagt på seg litt i det siste. 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Da blir hun sikkert bare tjukkere. 1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Stramt... Det var gutten som har trent mye armer og lite rygg hvertfall! Men imponerende deffing uten tvil. Endret 20. oktober 2010 av phax Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Reagerte litt på forholdet mellom armer og overkropp selv Kan bare forestille meg hvordan beina er i forhold til overkroppen Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 nå skal jeg også begynne å trene. Etter å ha sett den videoen med han kjekkasen har jeg bestemt meg for å begynne et nytt og bedre liv. Jeg dro til butikken og hamstret cottage cheese, gulrøtter og snus. Også skal jeg trene utholdenhet 2 ganger i uken! ;D Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 nå skal jeg også begynne å trene. Etter å ha sett den videoen med han kjekkasen har jeg bestemt meg for å begynne et nytt og bedre liv. Jeg dro til butikken og hamstret cottage cheese, gulrøtter og snus. Også skal jeg trene utholdenhet 2 ganger i uken! ;D Haha! Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Noen som har tips om hvordan jeg kan aktivisere kjærringa? er sykt vanskei å få henne ut av stolen... Ta henne med på trening, og ta initiativ til å gjøre aktive ting sammen, som å gå på tur, drive med en eller annen idrett sammen, osv Endret 20. oktober 2010 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå