LasH Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Etter hva jeg har lest så skal testosteron hjelpe mye på eldre menn, ettersom testosteron verdiene blir lavere til eldre man blir. Endret 19. oktober 2010 av LasH Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg blir bare feitere og feitere, hva skal jeg gjøre for å bli slank og sexy? Har ikke lyst til å trene masse, det er slitsomt!!!! Har lyst til å kjøpe meg en sånn elektrisk maskin som fjerner fett og lager muskler. Kan dere anbefale en? Jeg tror kanskje jeg blir lurt hvis jeg kjøper feil... Haster jeg må slanke vekk 20 kg fett og få muskler til jeg skal på reunion med ungdomsskolen min! Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Interesant dokumentar. Men jeg må si at selve døden til gutten var litt merkelig forklart. Det var tydligvis at gutten kanskje hadde noen sosiale problemer fra før, og dopingen var med på å fremheve, jeg vet ikke. De sa jo også at han på slutten brukte rusmidler. Trist historie, og alt er bare trist liksom at folk vil ta snarveier. Uff nei, nå fikk jeg litt lyst til å trene faktisk Var det bare jeg som fikk følelsen av at det var kanskje litt for enkelt å bestille steroider på nett? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ikke sløs penger på maskiner du ser på TV-shop. Rett mat, rett trening og tid er det du trenger. Men tydligvis ikke har. Det finnes en nybegynnertråd, her på forumet, dog litt usikker på hva den retter seg mot. Men uansett, er nok mange her i tråden som kan forklare mer grundig . Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ikke meningen å være frekk, men denne videoen er 100% korrekt. Det som fungerer er å spise mindre (korrekt) og bevege seg mer. 1 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) ..drittforum Endret 19. oktober 2010 av KjellV Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Etter hva jeg har lest så skal testosteron hjelpe mye på eldre menn, ettersom testosteron verdiene blir lavere til eldre man blir. Det vil jo aldeles ikke hjelpe å tilføre testosteron da kroppen etterhvert vil bli vant til tilførselen og produsere enda mindre enn før. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg blir bare feitere og feitere, hva skal jeg gjøre for å bli slank og sexy? Har ikke lyst til å trene masse, det er slitsomt!!!! Har lyst til å kjøpe meg en sånn elektrisk maskin som fjerner fett og lager muskler. Kan dere anbefale en? Jeg tror kanskje jeg blir lurt hvis jeg kjøper feil... Haster jeg må slanke vekk 20 kg fett og få muskler til jeg skal på reunion med ungdomsskolen min! TROLL... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Interesant dokumentar. Men jeg må si at selve døden til gutten var litt merkelig forklart. Det var tydligvis at gutten kanskje hadde noen sosiale problemer fra før, og dopingen var med på å fremheve, jeg vet ikke. De sa jo også at han på slutten brukte rusmidler. Trist historie, og alt er bare trist liksom at folk vil ta snarveier. Uff nei, nå fikk jeg litt lyst til å trene faktisk Var det bare jeg som fikk følelsen av at det var kanskje litt for enkelt å bestille steroider på nett? Du trenger bare å gå til steroider.net så ligger det linker i alle himmelretninger der... Min oppfatning av "dopere" er at de er hillbillyer som har fått tilgang til juks og blir ekstra føkka i hodet av det. All form for juks er patetisk, UANSETT hvordan man ser på det... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg blir bare feitere og feitere, hva skal jeg gjøre for å bli slank og sexy? Har ikke lyst til å trene masse, det er slitsomt!!!! Har lyst til å kjøpe meg en sånn elektrisk maskin som fjerner fett og lager muskler. Kan dere anbefale en? Jeg tror kanskje jeg blir lurt hvis jeg kjøper feil... Haster jeg må slanke vekk 20 kg fett og få muskler til jeg skal på reunion med ungdomsskolen min! TROLL... VITS... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Etter hva jeg har lest så skal testosteron hjelpe mye på eldre menn, ettersom testosteron verdiene blir lavere til eldre man blir. Det vil jo aldeles ikke hjelpe å tilføre testosteron da kroppen etterhvert vil bli vant til tilførselen og produsere enda mindre enn før. Man tilfører gjerne større doser enn det som er vanlig å produsere (selv for en 16-åring) naturlig i kroppen. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Min oppfatning av "dopere" er at de er hillbillyer som har fått tilgang til juks og blir ekstra føkka i hodet av det. All form for juks er patetisk, UANSETT hvordan man ser på det... Hvor mange såkalte "dopere" kjenner du da? Det er vel strengt tatt ikke juks hvis man ikke deltar i idrett som forbyr det. Folk bør fokusere mer på sin egen trening og mindre på andres moral. 2 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Enig der awkward, om folk som ikke deltar i organisert idrett "juicer" litt for å få ekstra effekt, så ser jeg ikke problemet. Jeg kommer nok aldri til å gjøre det selv, men det å ta administrere doser under overvåking burde ikke være noe problem. VG (tror jeg) hadde en artikkel om en normalt oppgående person med høyere utdanning og skikkelig jobb som hvert år tok 3-4 uker i Thailand hvor han trente og pumpet seg opp uten at dette ødela livet hans på noen som helst måte. Jeg tror at de fleste skrekkhistoriene kommer av at disse personene er "belastede" personer i utgangspunktet og ikke hadde kontroll over inntaket sitt. I flere land kan man få lege til å gi resept og anbefalt dose, samt injisering. Jeg tviler heller ikke på at flere av modellene og forbildene "vi" har, har gått på stoffer som står på doping listen til Norge.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 De jeg kjenner som har brukt anabole steroider har alle sammen hatt seriøse bivirkninger av det. Mister hår, får hår på rare plasser, utslett o.s.v. Mange er blitt helt blåst i hodet og jeg har ikke lenger kontakt med de. Artikkelen i VG som det refereres til finner dere her... Og han har strengt tatt IKKE medisinsk oppfølging... I motsetning så har de jeg kjenner som har brukt "forbrenningsdop" som efedrin, stack o.s.v. ikke hatt bivirkninger utover økt svetting. Ikke det at jeg bifaller slik bruk anyway. Må man bruke dop for å få resultater kan man like gjerne la vær... Den eneste forutsetningen jeg kan se som er "gyldig" for slik bruk må være sykdom som krever bruk av slike medikamenter... Lenke til kommentar
War Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Som jeg har skrevet før, det er flere 14-18 åringer som boler for å holde seg "rippet" ikke bygge, en det er store gymfreaker som brøler. Disse bolerene ser man ikke , blir litt feil å kun henvise til den minste brukergruppen. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Når Tom trener med manualer, tar han lett åtte repetisjoner på hver arm. - Jeg presser meg selv hardt. Det er tilfredstillende å presse grensene, sier han. LOLZ Lenke til kommentar
jahas Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Når Tom trener med manualer, tar han lett åtte repetisjoner på hver arm. - Jeg presser meg selv hardt. Det er tilfredstillende å presse grensene, sier han. LOLZ Jeg synes åtte er ganske bra. Selv klarer jeg maks 5. 6 på en god dag. Lenke til kommentar
Juriloo Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 ja Blir de for fulle sprekker muskelen HAH! Var vel ein spøk dette innlegget her? Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 håper det, ellers så sprekker min start. For den er stor. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har blitt te og kaffoholiker ... Nå snakker vi svart kaffe og rød te enda da så jeg har ikke gått helt over stokk og stein. Bare synes det er så rart... Jeg som aldri har vært noe særlig te eller kaffemenneske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå