Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Syntes det er litt morsomt at børge fagerli hele tiden overdriver frekvensen på DC trening...... En vanlig person kjører hele kroppen 1.5 gang i uka på DC. dersom du har særdeles gode gener / boler går man opp til 2ganger i uka eller 3 ganger per 9 dag.

Hve om disse hadde trent enda en gang mer i uken, hadde dem ikke da voks mer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag gikk det dårlig på treninga. Det var proppfullt, noe som gjorde at jeg ikke gadd vente på at det skulle bli ledig.

 

Hadde en pause i treningen på en 9 dager for litt siden, men valgte å fortsette i programmet. Det er mest sannsynlig grunnen til at vektene nå føles mye tyngre, og at jeg ikke klarte fullføre settene på skråbenk manualer.

 

[put in random swearword here]

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Hva mener du? Hvor mange minutter du skal svømme eller hvor mange økter man må ta?

 

Når du mener utbytte, mener du minskning av fett eller øking av kondisjon?

Ja.

Merker jo at jeg sliter ut armer og ben etter en svømmetur.

Endret av Tøbbi
Lenke til kommentar
Hve om disse hadde trent enda en gang mer i uken, hadde dem ikke da voks mer?

Nei? Jeg tror nok Dante vet hva han driver med ;) Hvis du hadde lest litt om DC ville du visst at man skal kjøre til failure, det er mer krevende for kroppen(sentralnerve systemet) og da krever det naturlig nok mer restitusjon :) Man bruker også teknikker for å øke "intensiteten" enda mer(rest-pause, static holds)

Endret av j0 Ø.
Lenke til kommentar
Hva mener du? Hvor mange minutter du skal svømme eller hvor mange økter man må ta?

 

Når du mener utbytte, mener du minskning av fett eller øking av kondisjon?

Ja.

Merker jo at jeg sliter ut armer og ben etter en svømmetur.

:no: At du tømmer energilagrene får ikke musklene til å vokse, for at de skal bli sterkere må de overbelastes....

 

Du blir ikke sliten etter en trening, du blir pumpet (og får av og til treningsverk dagen etter).

Lenke til kommentar
Hve om disse hadde trent enda en gang mer i uken, hadde dem ikke da voks mer?

Nei? Jeg tror nok Dante vet hva han driver med ;) Hvis du hadde lest litt om DC ville du visst at ...

LOL

 

 

Men det er ikke det omptimale for mest muskelvekst selv om han gjør det sånn.

Grunnen til at hans program fungerer så bra en mer maten enn treningen.

 

Har lest alt om DC ja, skal trene det snart , 2 ganger, en med hans måte og en uten failure. Så skal jeg analysere forskjellene.

Lenke til kommentar

Men det er ikke det omptimale for mest muskelvekst selv om han gjør det sånn.

Grunnen til at hans program fungerer så bra en mer maten enn treningen.

 

Har lest alt om DC ja, skal trene det snart , 2 ganger, en med hans måte og en uten failure. Så skal jeg analysere forskjellene.

Jeg tror han har litt mer erfaring hva trening angår enn deg :) Mye morsommere å ta seg helt ut på ett sett enn å kjede seg med hauger av dem.

Endret av j0 Ø.
Lenke til kommentar

Heller DC enn ryp, men helst ingen av delene.

 

Har aldri vært fan av programmer å slikt.

 

Jeg tar til meg den visdommen som ligger i programmene å prøver og implementere det i treningen, men kjører aldri strikt på et program. Dette kommer sikkert av at jeg liker å varierer veldig på øvelsene.

 

I dag gikk det dårlig på treninga. Det var proppfullt, noe som gjorde at jeg ikke gadd vente på at det skulle bli ledig.

La meg gjette, du trener på sats ?

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Men det er ikke det omptimale for mest muskelvekst selv om han gjør det sånn.

Grunnen til at hans program fungerer så bra en mer maten enn treningen.

 

Har lest alt om DC ja, skal trene det snart , 2 ganger, en med hans måte og en uten failure. Så skal jeg analysere forskjellene.

Jeg tror han har litt mer erfaring hva trening angår enn deg :) Mye morsommere å ta seg helt ut på ett sett enn å kjede seg med hauger av dem.

vinneren av 13 uker , 9 kg på 13 uker.

meg 21 kg på 7 mnd med treninng /(over 8 mnd)

Og DC skryter av at ingen av hans klienter har gått opp mindre enn 20 kg.

Nei det har ikke vi andre heller, så han har i teorien ikke noe bedre prog enn oss andre. og mange som trente/trener DC++ går nå over til HST metoder uten failure for å bygge. failure er effektivt om man vil ha stÿrke og masse, mens mange er mer ute etter kun massen.

 

Det er ingen forskning i hele tatt som støtter DC failure metoden.

Det er det som er så kontroversielt med treningen hans, og mange misstenker det å være maten som står for det meste.

 

Selv folk som trener og spiser seriøst fra før som stangerer , begynner med DC trening og selv de må da bytte kosthold og spise mer, så kommer resultatene med en gang, igjen sansynligvis pga maten.

Men det skal vi finne ut av når vi prøver dette selv.

Lenke til kommentar
Hyrlen, j0 Ø. og War:

 

Jeg har inntrykk av at dere er de mest hardbarka "bodybuilderne" her på forumet.

 

Kan ikke dere legge ut bilder av dere her? :love::cool:

Sånn :love: smiley blir det neppe :!:

 

Kan da legge ut nå som jeg skal begynne på oppturen etter en kraftig diett.

Lenke til kommentar
Kan ikke dere legge ut bilder av dere her?

så snart jeg får denne jævla bluetooth-adapteren til å funke, så langt har jeg kun fått den til å blinke pent. Fikk den idag så har ikke gjort så mye akkurat.

 

Er nok ikke så hardbarka, føler meg enda ganske så liten :dontgetit:

Lenke til kommentar

Husk at det er ikke viten og erfaring som avgjør størrelsen.

Den største her på forumet kan være en som ikke skriver men bare leser.

 

 

Større doser bikarbonat kan imidlertid gi uheldige bivirkninger som for eksempel mageknip, så vi har valgt å redusere dosen i CreaForce til en mengde som er optimal for den prestasjonsøkende effekten uten at det går på bekostning av magen.

 

Til dere som fikk magetrøbbel av creaforce

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...