LasH Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 2 egg, 100 g mandler, 2 karbonader på 2 fine rundstykker, 1 kyllingfilet, 120 g ris, 225 g 90, samt mammas middag, som varrier fra pizza til en kjøttmiddag. Er dette nok for en kar på 1.80 og som veier ca 73 kg? Målet er forøvrig å gå opp i vekt. Har prøvd å spise litt mer i det siste, men uten at jeg helt merker det på størrelsen, dog har styrken økt. Takk =) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Regn ut hvor mye kalorier det er i det, så er det lettere å svare på. Har du styring på hvor mye kalorier du får i deg i løpet av en dag, er det mye lettere å vite hva som skal til. 2 Lenke til kommentar
LasH Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Done deal. Må bare få kjøpt meg en slik liten digital vekt først, har ingen aning hva disse first price kyllingfiletene veier. Dessuten tror jeg den kan være ganske grei å ha . Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Pressa meg på trening etter en 2 ukers pause, fy faen det var digg! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har hatt under 1 ukes pause, var tungt å trene igjen La meg på benken, alt var like tungt. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hei lurer på en ting! Kan jeg begynne oppsteppingsfasen av kreatin mens jeg trener? Eller må det være treningsfritt? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ja, du kan trene. Må bare få kjøpt meg en slik liten digital vekt først, har ingen aning hva disse first price kyllingfiletene veier. Dessuten tror jeg den kan være ganske grei å ha . Om jeg kjøper haugevis med kylling pleier jeg å sjekke vekten og dele på antall fileter. Ikke helt nøyaktig, men totalt blir det det samme. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Takk, Mats Men hva er egentlig riktig angående dosene? Hvor mange ganger om dagen i startfasen? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hvor mye kreatin? Dette står på boksen, ca 5g pr dag. Du kan ta en oppladningsdose på 5g 5ganger pr dag i en uke. Men 5g pr dag vil gi det samme resultatet etter 3-4 uker selv uten oppladningsdose. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Takk, Mats Men hva er egentlig riktig angående dosene? Hvor mange ganger om dagen i startfasen? Men noen som kan forklare i detalj hvordan kreatin skal inntaes? Oppstartsfasen osv? Den første uka: 5 gram 4 ganger om dagen. Alle andre uker: 5 gram en gang om dagen. På treningsdager: 5 gram før og 5 gram etter. 2 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Den første uka: 5 gram 4 ganger om dagen. Alle andre uker: 5 gram en gang om dagen. På treningsdager: 5 gram før og 5 gram etter. Takk for svar. Vær så snill og ikke bli arrogante, jeg viste sånn nogenluden hvordan jeg skulle ta den, men usikker på siste setninga der Står bare en gang om dagen etter oppladningsfasen på pakken. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Bruker du kun 5g pr dag så er lagrene fulle etter 3 uker alikevel, så man kan egentlig ikke drite seg ut. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Bruker du kun 5g pr dag så er lagrene fulle etter 3 uker alikevel, så man kan egentlig ikke drite seg ut. Fulle etter tre uker? Noe jeg ikke har fått med meg her skjønner jeg... Så etter 3 uke er kreatin unødvendig sier du? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 ja Blir de for fulle sprekker muskelen Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ville unngått og sprenge muskelen ja... Ikke særlig digg. Evt, så står det vel skrevet evig mange ganger om kreatin på forumet her. Søkefunksjonen kan være fin, evt leite litt.. Stickyene er et fint sted og begynne Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Du fyller opp og vedlikeholder. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ville unngått og sprenge muskelen ja... Ikke særlig digg. Evt, så står det vel skrevet evig mange ganger om kreatin på forumet her. Søkefunksjonen kan være fin, evt leite litt.. Stickyene er et fint sted og begynne Mye lettere å spørre i en generelltråd. Regner med du bare kødder om at muskelen kan sprenge? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) 5g , 5ganger pr dag i en uke = fulle lagre 5g pr dag i 20 dager = fulle lagre. Deretter vedlikeholder du med 5g pr dag . Forskjellen er hvordan du gjør oppfyllingen, på 1 eller 3 uker. Resten er likt og resultatet blir det samme. Endret 19. oktober 2010 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå