Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 egg, 100 g mandler, 2 karbonader på 2 fine rundstykker, 1 kyllingfilet, 120 g ris, 225 g 90, samt mammas middag, som varrier fra pizza til en kjøttmiddag.

Er dette nok for en kar på 1.80 og som veier ca 73 kg?

Målet er forøvrig å gå opp i vekt. Har prøvd å spise litt mer i det siste, men uten at jeg helt merker det på størrelsen, dog har styrken økt.

Takk =)

Lenke til kommentar

Ja, du kan trene.

Må bare få kjøpt meg en slik liten digital vekt først, har ingen aning hva disse first price kyllingfiletene veier. Dessuten tror jeg den kan være ganske grei å ha :).

Om jeg kjøper haugevis med kylling pleier jeg å sjekke vekten og dele på antall fileter. Ikke helt nøyaktig, men totalt blir det det samme.

Lenke til kommentar

Takk, Mats :)

Men hva er egentlig riktig angående dosene? Hvor mange ganger om dagen i startfasen?

Men noen som kan forklare i detalj hvordan kreatin skal inntaes? Oppstartsfasen osv?

Den første uka: 5 gram 4 ganger om dagen.

Alle andre uker: 5 gram en gang om dagen. På treningsdager: 5 gram før og 5 gram etter.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Den første uka: 5 gram 4 ganger om dagen.

Alle andre uker: 5 gram en gang om dagen. På treningsdager: 5 gram før og 5 gram etter.

Takk for svar. Vær så snill og ikke bli arrogante, jeg viste sånn nogenluden hvordan jeg skulle ta den, men usikker på siste setninga der ;) Står bare en gang om dagen etter oppladningsfasen på pakken.

Lenke til kommentar

Ville unngått og sprenge muskelen ja... Ikke særlig digg.

Evt, så står det vel skrevet evig mange ganger om kreatin på forumet her. Søkefunksjonen kan være fin, evt leite litt.. Stickyene er et fint sted og begynne :)

Mye lettere å spørre i en generelltråd. Regner med du bare kødder om at muskelen kan sprenge?

Lenke til kommentar

5g , 5ganger pr dag i en uke = fulle lagre

5g pr dag i 20 dager = fulle lagre.

Deretter vedlikeholder du med 5g pr dag .

Forskjellen er hvordan du gjør oppfyllingen, på 1 eller 3 uker.

Resten er likt og resultatet blir det samme.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...