Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Matsemann : har lest veldig mye rundt om på nette om teknikk og alt det der. kanskje jeg poster en video en eller annen gang i fremtiden. :-)

Jeg tror at greia med at jeg får vondt i ryggen er at jeg ikke klarer å ha ryggen helt rett, men tenkte å få en instruktør til å se på teknikken og si hva som er feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spurte jo for en tid tilbake om ZMA og søvn, og var visst en del her som merket forskjell på drømmene sine.

Jeg husker ca. aldri hva jeg drømmer, men har gjort det litt i det siste. Og har også nylig begynt på ZMA. Om det er sammenheng vet jeg ikke. Og eneste jeg husket når jeg våknet i dag tidlig var at jeg hadde drikket masse, masse melk. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hvilken stang ville dere investert i om dere hadde et mål å komme på godt over 100 kg. i deadlift/squat osv?

Olympisk vektstang:)

Koster vell mer, men tåler mye.

Tror de jeg trener med på studio veier 20kg, så da er de jo i hvertfall "dobbelt" så sterk som din.

Og jeg har sett folk squat'e 250 på den så er solid i massevis:)

Som sagt: olympisk vektstang er veien å gå hvis man vil ha noe som holder og er "fremtidsrettet". Disse stengene bruker vektskiver med 50mm hull, så vektskiver til stanga du linker til vil ikke passe.

Noooooo! Jeg må altså kjøpe alle vektskiver på nytt igjen :( Jaja, er jeg heldig får jeg solgt det gamle utstyret.

Takk for hjelpen :)

Endret av Danny Boy
Lenke til kommentar

ALLE har bare med å se på NRK1 klokka 21:40 tirsdag 19. oktober...

EDIT: Kan se at det forrige innlegget mitt kan mistolkes heeeelt feil nå :p

Grattis, jeg er stuck på 33cm uflexa i et år nå :(

Og hva er greia med knebøyentusiastene som sier at man like gjerne kan la være å trene dersom man ikke kjører bøy?

Jeg og var engang veldig fan av bøy, men har i senere tid kommet frem til det at bøy bare gir meg faenskap. Har ingen planer om å stille i styrkeløft så har bestemt meg nå at jeg kutter ut bøyen for alltid. Får grove lår av beinpress også. Dessuten vokser låra mine som ugress :p

Lenke til kommentar

Hah! :new_woot: Målte biceps for gøy, men resultatet gjorde det ekstra gøy ;)

Har gått fra 33.1 cm til 34.6 cm :thumbup:

Dette etter bare en måned med 5x5 og overskudd :)

1,5cm vekst på 1 mnd er drøyt, gratulerer! Fortsett sånn så har du biceps på over 50cm om et år. :fun:

Har du målet fettprosenten din før og etter denne måneden?

Lenke til kommentar

Og hva er greia med knebøyentusiastene som sier at man like gjerne kan la være å trene dersom man ikke kjører bøy?

Jeg og var engang veldig fan av bøy, men har i senere tid kommet frem til det at bøy bare gir meg faenskap. Har ingen planer om å stille i styrkeløft så har bestemt meg nå at jeg kutter ut bøyen for alltid. Får grove lår av beinpress også. Dessuten vokser låra mine som ugress :p

Er vel det at han ikke gidder.

Hadde det vært smerte, dårlig teknikk, skader o.l. så hadde det vært forståelig.

Lenke til kommentar

Er vel det at han ikke gidder.

Hadde det vært smerte, dårlig teknikk, skader o.l. så hadde det vært forståelig.

Da er jeg forsåvidt enig. Latskap kommer man ingen vei med og det er ikke no tvil om at knebøy er tungt. :)

Lenke til kommentar

ALLE har bare med å se på NRK1 klokka 21:40 tirsdag 19. oktober...

EDIT: Kan se at det forrige innlegget mitt kan mistolkes heeeelt feil nå :p

Kva som er på TV då?

"Gutten i speilet" En dokumentar i regi av brennpunkt om doping.

Hah! :new_woot: Målte biceps for gøy, men resultatet gjorde det ekstra gøy ;)

Har gått fra 33.1 cm til 34.6 cm :thumbup:

Dette etter bare en måned med 5x5 og overskudd :)

1,5cm vekst på 1 mnd er drøyt, gratulerer! Fortsett sånn så har du biceps på over 50cm om et år. :fun:

Har du målet fettprosenten din før og etter denne måneden?

50 cm :p Når jeg synes biceps står i forhold til resten av kroppen er jeg fornøyd.

Den ligger stabilt på 10% :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...