Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enn om jeg da trener kun for å trene? Enn om grunnen til at jeg begynner å bli deppa er dårlig økonomi og ikke har råd til high class mat for å få store resultater kjapt?

Hvis grunnen til at du er deppa er dårlig økonomi så må du vel prøve gjøre noe med økonomien din? Trodde du jobbet med et eller annet IT greier?

Og det er ingenting som heter store resultater kjapt forresten, med mindre du putter i deg veksthormoner. (Og forhåpentligvis ikke stryker med)

Lenke til kommentar

jak0b: har ingenting mot YT i seg selv, men pga pris velger jeg andre alternativer som er like gode, da man som student må ha en viss stålkontroll over økonomien. :)

Noen som har en heftig kur mot å forebygge depresjon?

Snakk med en venn! Eller fler. :)

Lenke til kommentar

Enn om jeg da trener kun for å trene? Enn om grunnen til at jeg begynner å bli deppa er dårlig økonomi og ikke har råd til high class mat for å få store resultater kjapt?

Hvis grunnen til at du er deppa er dårlig økonomi så må du vel prøve gjøre noe med økonomien din? Trodde du jobbet med et eller annet IT greier?

Og det er ingenting som heter store resultater kjapt forresten, med mindre du putter i deg veksthormoner. (Og forhåpentligvis ikke stryker med)

Jobber innen IT jeg. Men siden jeg starta 1. Oktober så får jeg ikke lønna for Oktober før 12. November. Og i September fikk jeg kun 3 uker utbetalt lønn som skulle holde hele September og nå hele Oktober i tillegg ... Lifes a bitch. Kanskje jeg skulle begynt med kampsport? Noe MMA f.eks

Lenke til kommentar

Kreating har sine positive sider, ja. Men om du forventer et slikt vidundermiddel blir du nok skuffet.

Du kan trene som vanlig.

Neinei...skjønner jo også at å bygge muskler tar tid (uansett), men dersom den gir dette "eksplosive utbyttet" (jeg siterte for det meste reklamer og sånt) så hadde det vært verdt å prøve. Er ikke så dyrt heller hos gymgrosisten.

Lenke til kommentar

Kreatin er noe alle som trener styrke burde ta fordi det faktisk har en godt dokumentert effekt og koster nær sagt "ingenting".

Men ikke forvent deg enorm styrkeøkning og massivt volum, det gir deg en liten ekstra ytelsesøkning og du vil gå opp en kilo eller to i kroppsvekt da musklene trekker til seg vann.

Du kan lese mer om kreatin her:

http://www.steroider.net/content/view/48/27/

Endret av phax
Lenke til kommentar

Jobber innen IT jeg. Men siden jeg starta 1. Oktober så får jeg ikke lønna for Oktober før 12. November. Og i September fikk jeg kun 3 uker utbetalt lønn som skulle holde hele September og nå hele Oktober i tillegg ... Lifes a bitch. Kanskje jeg skulle begynt med kampsport? Noe MMA f.eks

Jujitsu er jo en vinner, Det er i hvertfall den mest "nyttige" av kampsportene som man kan trene, mtp om noen vil bølle med deg. ALLE slosskamper ender på bakken, og da eier du dem dersom du har trent jujitsu:D

Ellers, så veit jeg ikke hva som kan hjelpe mot depresjon. Tror det har mye med personlighet å gjøre (doh :cool: ) . Jeg tenker bare at "det ordner seg" og går vidre om jeg har problemer. Og så tenker jeg at jeg har det så mye bedre en veldig mange andre at jeg ikke har noe å være deppa for.

Snakk med lege eller helsesøster. Beste er vell å ta tak i det før det blir et problem. Jobb med deg selv, sett deg mål som du klarer å nå i nær fremtid, og nå dem.

Og ang økonomi, så er vell ikke Firstprice Tunfisk, egg, ris og melk det dyreste du kan putte i deg, og det burde være nokk av alt du trenger for å få resultater.

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Da er du i samme situasjon som meg, sånn ca.

Jeg har dårlig økonomi selv, men handler inn stort når det er tilbud på ting og ser for meg at proteinpuvler og denslags kommer når økonomien kommer. Ikke krev kjemperesultater av deg selv, men heller god disiplin og litt fremgang hver gang du holder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...