phax Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg er da B-menneske jeg og, men så trener jeg kl 15 og spiser kl 16 Men jeg er B-menneske med jobb. Sliter nok som det er med å komme meg ut døra halv ni om morran Men hvor i svarte får dere tak i store nok burgerbrød da? Og hellst av typen som ikke er vann mel og sukker. Rema har hvertfall "fiberrike" burgerbrød av grei størrelse, passer fint til 200-250g burgere. Eller så kan du jo bake selv da Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Halv ni?! Tenk å väre C-menneske og komme seg ut döra klokken halv 8!? Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Klokken 8 sitter jeg på forelesing Fortsatt B-menneske, sliter på morran jeg og - derfor trener jeg ikke på morran. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja vet det er ikke spesiellt tidlig, men jeg synes det er tungt nok. Sliter med å sove om kvelden uansett hvor tidlig jeg står opp, og blir alltid liggende i timesvis å vri meg hver eneste natt. Jeg er så lei av å være trøtt.. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Får prøve å kutte ut Jack3d, grønn te og Rapid Burn og bare ta protein ca. 30 minutter før trening. Toppa seg selvfølgelig med at det smakte lakseolje av frokostshaken... måtte tappert ta den i etapper på vei til skolen. Tror du trygt kan kjøre på med jack3d. Jeg har iallefall brukt det mye på tom mage uten å bli kvalm. Er grønn te greiene jeg blir kvalm av på tom mage. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Viste dere at sex og svømming er nesten helt likt? Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Googlet litt på jack3d og det så jo litt interessant ut, hvor kjøper folket dette? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Viste dere at sex og svømming er nesten helt likt? Du kler av deg, hopper i dusjen og blir våt, drar på badehetta og går ut til bassenget, som frister sykt! Men bassenget kan lukte litt sterkt, sikkert fordi det var noen eldre menn her før deg og en hel ungdomsskole klasse. Men du venner deg til lukta, og stuper i! Og faen så herlig det er. Du passer på å ikke stupe til bunnen, det kan gjøre vondt. Tar deg opp til overflata og crawler som en tulling til du blir sliten, da snur du deg og svømmer litt rolig ryggsvømming. Slik fortsetter det i 2timer. Så går du opp av bassenget, tørker deg med en handduk, kler på deg og drar hjem Forklarer hvorfor jeg er en så god svømmer 6 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Drøy, Sebbe.. Det er digg! hakk løk, mix med chilimix, cayennepepper, peppermix og karbonade kjøttdeig, lag 2 burgere av ca 200G kj.deig. Stek - NOM +1 for den, tror jeg vil prøve det til middag i kveld Men hvor i svarte får dere tak i store nok burgerbrød da? Og hellst av typen som ikke er vann mel og sukker. Kjøpte slike fiberrike burgerbrød som nevnt over her. Bare på Bunnpris. Jeg valgte kylling som kjøtt, og ble ganske digg. Håper på å poste bilde i matbildetråden etterpå. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 De gangene jeg spiser burger blir det som oftest på vanlig grovbrød, funker fint det også. Middagen i dag ble pytt i panne med 4 poteter, ei løk og 500g kjøttdeig Bruna kjøttdeigen med løk, kokte potetterningene 5-10min(usikker ) for så å dele det opp slik at jeg kunne steke sammen halvparten av potetene sammen med halvparten av kjøttdeigen og hadde på masse ost mot slutten. nomnomnom Lenke til kommentar
LasH Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Sebbe: :!: Endeliggen 100 i markløft på 5x5. 40 kg økning på 5 uker . Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Jeg skrev min første erotiske novelle Endret 11. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Følger i frustrasjon med på spetakkelet rundt Northug og Redbull. Spesielt reagerer jeg på Tines "Yt" serie som jo er reinspikka svindel. Restitusjonsdrikken inneholder 5,6% protein og 8,9% karbo (mest sukker). Vanlig milkshake ligger på 4% protein og 12% karbo. Extra lett melk 3,3% protein og 4,7% karbo. Skyr youghurt er oppe i 11,8% proteiner og gruser alle "Yt" produktene. I tillegg har koffein en gunstig effekt på utholdenhets øvelser. Så debatten må da dreie seg _kun_ om penger? Endret 11. oktober 2010 av Zepticon Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Følger i frustrasjon med på spetakkelet rundt Northug og Redbull. Spesielt reagerer jeg på Tines "Yt" serie som jo er reinspikka svindel. Restitusjonsdrikken inneholder 5,6% protein og 8,9% karbo (mest sukker). Vanlig milkshake ligger på 4% protein og 12% karbo. Extra lett melk 3,3% protein og 4,7% karbo. Skyr youghurt er oppe i 11,8% proteiner og gruser alle "Yt" produktene. I tillegg har koffein en gunstig effekt på utholdenhets øvelser. Så debatten må da dreie seg _kun_ om penger? Jeg hadde tenkt å teste "YT" restitusjonsdrikk som du nevner. Helt til jeg så innholdsdeklarasjonen. Den er nok et produkt som passer på mainstream treningssentre... Pffft... RedBull er i mine øyne et gudegitt produkt, mye koffein og taurin. De 2 sammen gir bra synergier. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ser ikke noe galt med redbull, dog uten sukker. Da unngår man vel også de drøye blodsukkersvingningene? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 YT er bare rein svindel ja, men den sjokolade greia er faen av meg god da hehe Lenke til kommentar
Knife Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 På hvilken måte er YT svindel da? Inneholder jo det de sier. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 ser ikke hvordan YT er svindel, hvis jeg ikke husker feil er det ~20 proteiner i 330ml, noe jeg synes er ganske så bra.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 For min del er det holdningen til Olympiatoppen. De kritiserer all bruk av proteinpulver bla bla, men så er de med og lanserer et produkt som er en dyr form for protein. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 På hvilken måte er YT svindel da? Inneholder jo det de sier. Det markedsføres på en villedende måte. "restitusjonsdrikk" lol. Kan lage bedre restitusjonsdrikk hjemme med 5 min på google, er virkelig ekspertene i Olympiatoppen så korka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå