Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Ville anbefalt et som er sammensatt av både myse(whey) og kasein, som gir fordelene til begge typene. Langt bedre enn reint myse som bare er raske proteiner. Det er bra rett før/etter trening, men til bruk generelt ville jeg nok hatt et blaningsprodukt, med mindre du får i deg veldig mye kasein fra andre kilder (melk osv)

Noen som noensinne har funnet en god biokjemisk forklaring på hvorfor f.eks eggeprotein er bedre enn erteprotein mens myseprotein er bedre enn X protein etc.?

Det er jo kun snakk om ulike aminosyreratioer. Hvilke aminosyrer er man med andre ord på jakt etter? Glycin, Leucin, Arginin, Tryptofan? :confused:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yes, idag dro jeg på treningssenteret og tok en prøvetime. Følte meg helt løst da jeg kom inn der. Spurte en kar der om han hadde noen tips. Han viste meg knebøy. Jeg slet veldig med knebøy. Hovedproblemet var at jeg mistet litt balangsen og løftet hælen min. Han tok et par vektskiver og la dem under hølen min, det hjalp. Gleder meg til neste gang. Satser på at jeg gjør det bedre da.

Lenke til kommentar

Yes, idag dro jeg på treningssenteret og tok en prøvetime. Følte meg helt løst da jeg kom inn der. Spurte en kar der om han hadde noen tips. Han viste meg knebøy. Jeg slet veldig med knebøy. Hovedproblemet var at jeg mistet litt balangsen og løftet hælen min. Han tok et par vektskiver og la dem under hølen min, det hjalp. Gleder meg til neste gang. Satser på at jeg gjør det bedre da.

Tips til knebøy er å prøv å løft tærne opp slik at de ikke berører bakken, jeg kjører knebøy uten sko.

Lenke til kommentar

Hva er det som åpentbart er manipulert på dette bildet?

Se på venstre side av den røde streken...

734260.jpeg

Trykk på bildet for større bilde

Det er vel 50cent om jeg ikke tar feil. Jeg sier ikke at han ikke er en bøs jævel, for det er han. Men kan ikke huske å ha sett han med slike magemuskler...

Lenke til kommentar

Ser bare skygger fra vesten jeg, han står jo på en scene og er opplyst av mange lyskilder. Klarer ikke se at dette skal være manipulert, men uansett ikke så nøye.

Og det er ikke 50cent nei! :p

Endret av phax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...