Laughing Madcap Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Grattis! Du er en mann Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Grattis! Du er en mann Ikke lenge til før jeg skal prøve meg på maks løft og se om jeg klarer bedre enn min gamle rekord, 2x160kg Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hørte en gang noen si at: "man er ikke mann før man veier 0.1 tonn og har egen motorsag"... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hørte en gang noen si at: "man er ikke mann før man veier 0.1 tonn og har egen motorsag"... Første delen har jeg hørt og jobber med å oppfylle, men motorsag.. Hmmz, det får bli juleønske! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Elektrisk motorsag tells ikke Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 så dette er ikke bra nok? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Trodde de fleste fikk sin første motorsag ca. samtidig som den første sykkelen med to hjul kom i hus. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 http://produkter.fk-butikken.no/trade/productlist/800/ Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Personlig er jeg ikke så veldig glad i Stihl, men vet ikke helt hvorfor. Jonsered og Husqvarna det går i hjemme hos oss. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Såg en person ta bicepcurls med belte idag...det var litt sært I tilegg var vekta alt for stor, så han jukket i lufta for å kaste opp vekta, og der etter ramle fram på tærne nå han "senket" vekta. Så en som hadde på seg belte mens han tok shrugs på fredag.. Sære folk. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 På senteret mitt er det et par stykker som tar på seg beltet i garderoben og bruker det under hele treninga, som stort sett består av benkpress og masse isolasjonsøvelser Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Har litt lyst til å ta en prøvetime på et treningsenter i dag, men tviler. Blir så flaut å komme inn der, ikke vite ossen man bruker utstyret, ikke ha riktig teknikk i øvelsene og starte med bare stanga. Noen som har vært i sammme sitvasjon? Har ALDRI trent styrke i hele mitt liv, eneste jeg har gjort før er karate Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 dude, grow some balls! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Alle som begynner å trene styrke løfter minst 100kg i knebøy med perfekt teknikk på første treninga. Eller så har alle vært der en gang, uviten og lite peiling på teknikk og løft med lite vekt. Alle må begynne en plass Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg gikk inn på treningssenteret og prøvde litt ulike aparater og bare trena litt random for å bli kjent med hvordan ting fungerte. Fikk et ferdig oppsatt (som jeg ser nå at var ganske dårlig) program av de som jobba der hvor de viste meg hvordan øvelsene skulle gjøres. Senere begynte jeg og lese om øvelser og teknikk på nettet og så videoer av utførelse på youtube. Gikk så tilbake til treningssenteret og lærte med de nye øvelsene, og har fortsatt å øke derfra. Finn den største og sterkeste personen du finner på treningssenteret og spør om han var like høy i hatten første gangen han gikk inn på et treningsstudio. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Det beste du kan gjøre er vel å laste ned RYP, se på øvelsesguiden der, evt ta bilde av skjermen med mobilen og ha med for å se på. Så finner du 10RM første treningen så du har noen verdier du kan putte inn i ryp-kalkulatoren. Endret 5. oktober 2010 av War Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Har litt lyst til å ta en prøvetime på et treningsenter i dag, men tviler. Blir så flaut å komme inn der, ikke vite ossen man bruker utstyret, ikke ha riktig teknikk i øvelsene og starte med bare stanga. Noen som har vært i sammme sitvasjon? Har ALDRI trent styrke i hele mitt liv, eneste jeg har gjort før er karate Alle har vært i samme situasjon. Ellers støtter jeg Ryp: https://www.tn.no/Assets/Content/File/RYP_Mag_2010_LR.pdf Endret 5. oktober 2010 av jj_89 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Noen som har vært i sammme sitvasjon? Jeg vil påstå alle.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Okei, godt å vite. Takk for tips, men skal bruke Stronglifts. Skal ta en prøvetime i morgen. Hvis senteret er bra, tegner jeg medlemskap. Da får jeg en gratis veiledningstime også, så da kan de vise meg øvelsene. Håper bare de ikke begynner å disse stronglifts og prøver å lage et annent treningsporogram til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå