BlueCreature Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Word! Er litt digg å springe ut i regnet faktisk. Lenke til kommentar
storken Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg tror jeg kan ha bestilt 40 kg kosttilskudd 3 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Noen som har forslag til headsett, in-ear, som passer til trening? Må ha en bøyle slik de ikke ramler ut når svetter siger på.. Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Noen som har forslag til headsett, in-ear, som passer til trening? Må ha en bøyle slik de ikke ramler ut når svetter siger på.. Jeg bruker disse: Sennheiser PMX 680 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=588241 Sitter godt, spiller relativt høyt og slipper også inn bakgrunnsstøy/når noen snakker til deg slik at du ikke mister helt fokus på omgivelsene. Anbefales. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Noen som har forslag til headsett, in-ear, som passer til trening? Må ha en bøyle slik de ikke ramler ut når svetter siger på.. Jeg bruker disse: Sennheiser PMX 680 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=588241 Sitter godt, spiller relativt høyt og slipper også inn bakgrunnsstøy/når noen snakker til deg slik at du ikke mister helt fokus på omgivelsene. Anbefales. Takker, har sett på disse selv. Skal prøve dem. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg tror jeg kan ha bestilt 40 kg kosttilskudd Om det er i pulverform så tror jeg du kan dele med kompiser og enda har du nok til ihvertfall et par år Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Tja, det er faktisk ikke så fryktelig mye.. Si at alt er proteinpulver og man trenger 70g tilskudd til kosten daglig så holder det ikke mer enn 1,5 år. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Tja, det er faktisk ikke så fryktelig mye.. Si at alt er proteinpulver og man trenger 70g tilskudd til kosten daglig så holder det ikke mer enn 1,5 år. Vil enda påstå at selv det er mye Men hvorfor ikke, store innkjøp lønner seg omtrent alltid. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg som syntes jeg kjøpte mye når jeg bestilte 12 kg proteinpulver Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Og jeg når jeg kjøpte 6 kilo.. Men har vel litt med måten tn.no pakker på (med shaker), samt at jeg syklet. Dama på posten lo når jeg hentet pakkene (sammen med ting fra x-life) og sa jeg skulle sykle. 2 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Spørsmål rundt kreatins virkemåte... I hvilke rekkefølge kommer vannet som kreatinet fører til musklene? Vil det gjøre at du må drikke mer, eller vil du bare ikke få effekten hvis du ikke drikker nok? Blir man lettere dehydrert ved å bruke kratin? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 STORT SPØRSMÅL!!!!!!!! På deff, rett etter trening... Er det da dumt å tilføre kroppen karbo??????? Tenker på at glykogenlagrene bør være tomme i henhold til denne tråden... Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Jeg vil si at hvis du skal spise karbo på deff, så SKAL det være rett etter trening og ikke ellers. Edit: Med mindre du satser på å gå inn i ketose, da? Kontrer med et spørsmål. Hvor lange pauser bruker dere mellom sett på SL5x5? Endret 4. oktober 2010 av wingeer Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Kontrer med et spørsmål. Hvor lange pauser bruker dere mellom sett på SL5x5? 60-90 sec, slå deg selv litt i ansiktet og go go go! 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg vil si at hvis du skal spise karbo på deff, så SKAL det være rett etter trening og ikke ellers. Edit: Med mindre du satser på å gå inn i ketose, da? Kontrer med et spørsmål. Hvor lange pauser bruker dere mellom sett på SL5x5? Takk for svar, og som svar på ditt spørsmål. Jeg venter til jeg har fått pusten igjen så denger jeg på igjen. Etter at jeg begynte på 5x5 har øktene aldri tatt mer enn 30 minutter Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Spörs helt på vekta, som regel ser det ut slik for meg: uke 1-2: ca 1min uke 2-6: 2-3min uke 6-8: 3-5min Det går ikke å ha 60-90sec på de siste ukene da man er oppe i 90-100%. 1 Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg vil si at hvis du skal spise karbo på deff, så SKAL det være rett etter trening og ikke ellers. Edit: Med mindre du satser på å gå inn i ketose, da? Kontrer med et spørsmål. Hvor lange pauser bruker dere mellom sett på SL5x5? 1-3 min. Varierer. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Tar pause til jeg føler meg klar igjen. Som regel 1-5 minutter alt etter om du er ute etter å trene styrke eller volum. De lengste pausene på de tyngste setta selvfølgelig. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Såg en person ta bicepcurls med belte idag...det var litt sært I tilegg var vekta alt for stor, så han jukket i lufta for å kaste opp vekta, og der etter ramle fram på tærne nå han "senket" vekta. Endret 4. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Klarte 3 set á 8 repetisjoner. 120kg i markløft i dag! 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå