Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var gjennom et mareritt av en knebøyøkt for en times tid siden. På vei til trening klarte jeg ikke å beherske meg og måtte sykle om kapp med bussen, noe som resulterte i lår proppfulle av melkesyre. Oppvarmingssettene var en pine og det ble bare verre etter hvert. Jeg kommer til å ha mareritt om dette i månedvis.

 

Andre som har prøvd noe lignende?

Lenke til kommentar

På vei til jobb i sommer ble jeg forbikjørt av samme buss opptil 6ganger på de 8kilometerne til jobb. Hadde en snittfart på 36kmt hvis jeg husker rett, en skikkelig nedoverbakke i starten som er grunnen til den høye farten :p Hadde vel 28kmt på veien hjem.

Endret av Sink
Lenke til kommentar

De som virker godt og er gode pulver er blant annet de fra Myrevolution og TN. Smaken skal og være veldig god.

 

Du kan jo prøve M-factor. Billig og god, mange som ikke liker den like godt.

 

Men de fleste gode proteinpulver smaker faktisk godt, så å pine seg igjennom er ikke nødvendig. :)

Takkar for svar. :wee:

Lenke til kommentar

Elsker å sykle om kapp med bussen :D

 

Jeg og :new_woot:

Sykler de 7 kilometerne til skolen hver dag, selv om jeg lett kunne tatt bussen. Men jeg sparer ca 35 minutter på å sykle, så... :thumbup: så da sykler jeg forbi bussen opp til 3 ganger på veien til skolen. Men så kommer bussen til en rett strekke hvor den endelig kjører forbi for godt. MEN så tar jeg seinere igjen alle de som SATT på bussen når jeg kommer til skolen, fordi de må gå et godt stykke :new_woot:

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig bestilt meg Myoprotein.

 

lenke

God smak?

 

Oh yes! ;) Godt valg.

 

Er kanskje litt tam smak, men du blir vant til det. Jeg vil si det er en fordel at den ikke smaker så sforferdelig øtt osv, fordi da hadde man fort blitt lei av smaken. Dette er noe ma kan bruke lenge uten å bli lei, og smaken er bra! ;)

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...