Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Om ZMA kan gi meg bedre søvn skal jeg helle det i meg! Drømmer voldsomt mye og i det siste har jeg faktisk fått problemer med å sovne. Det har jeg aldri hatt før. Kan ligge våken opp til 1,5-2 timer og det er utrolig irriterende! Når jeg først sovner drømmer jeg masse ville ting, våkner innimellom og det føles som om jeg får en veldig avbrutt søvn.

Jeg opplevde mange rare drømmer da jeg tok ZMA og innbiller meg at jeg også sov bedre. Det skader ikke å prøve, godt mulig det hjelper for deg.

Pullups tror jeg tar på en del muskler, blant annet rygg, skuldre, biceps og triceps, så ved å ta den øvelsen tror jeg du kan hemme fremgangen i de andre...

Pull ups tar på en drøss med muskler, men skjønner ikke hvorfor den skal ta på triceps. Oversikt over muskler som aktiveres..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes den smakte bedre enn 90+ som jeg aldri klarte å bruke opp pga den smakte ræv :p

Jeg var så lur å kjøpe 2 kg med 90+ jordbær... smakte DRIT! Ble rett og slett kvalm.

Prøver meg nå på Gold 100% Rich Milk Choclate samt Gold 100% Cookies & Cream.

Til morgenshaken bruker jeg Proteinfabrikken Whey Tech som smaker godt i frukt og bær smoothies og morgenshakes!

Rich milk er litt svak i smaken, men god nok. Cookies & cream er god, men litt kvalmende.

Gold double rich chocolate er definitivt best. Så har man rocky road som smaker pistasj is med sjokobiter i. God, men kvalmende i lengden :D

Lenke til kommentar

Jeg synes den smakte bedre enn 90+ som jeg aldri klarte å bruke opp pga den smakte ræv :p

Jeg var så lur å kjøpe 2 kg med 90+ jordbær... smakte DRIT! Ble rett og slett kvalm.

Prøver meg nå på Gold 100% Rich Milk Choclate samt Gold 100% Cookies & Cream.

Til morgenshaken bruker jeg Proteinfabrikken Whey Tech som smaker godt i frukt og bær smoothies og morgenshakes!

Rich milk er litt svak i smaken, men god nok. Cookies & cream er god, men litt kvalmende.

Gold double rich chocolate er definitivt best. Så har man rocky road som smaker pistasj is med sjokobiter i. God, men kvalmende i lengden :D

Hadde blingsa, var visst nok Double Rich Chocolate jeg bestilte. Bestilte 1kg av hver for å prøve.

Får prøve Rocky Road neste gang! Greit å ha litt å variere i ;)

Lenke til kommentar

Var på Löplabbet i dag for å ta en slik test av hvordan jeg løper, o.l. Det viser seg at jeg overpronerer ekstremt mye. Prøvde joggesko med maks stabilitet + en ekstra såle før det ble "akseptabelt". Så da fikk jeg kjøpt meg nye joggesko! Hurra. Det forklarer nok også smertene i leggen jeg noen ganger får.

Endret av wingeer
Lenke til kommentar

Det er i hvert fall slik at tilbudet på 4 bokser er veldig bra. :)

Hva mener folket om søvn og ZMA? Lest mange som påstår det gir bedre søvn, drømmer osv.

Jeg husker aldri hva jeg drømmer, og merker ikke så mye forskjell, egentlig.

Før jeg begynte på ZMA tror jeg ikke at jeg husker en drøm siden barneskolen. Men drømmene mine har blitt sykt mye mer levende etter ZMA, og samtidig sover jeg tyngre. Men det at jeg sovner fortere av ZMA har jeg ikke merket så mye til.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...