KjellV Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Om ZMA kan gi meg bedre søvn skal jeg helle det i meg! Drømmer voldsomt mye og i det siste har jeg faktisk fått problemer med å sovne. Det har jeg aldri hatt før. Kan ligge våken opp til 1,5-2 timer og det er utrolig irriterende! Når jeg først sovner drømmer jeg masse ville ting, våkner innimellom og det føles som om jeg får en veldig avbrutt søvn. Jeg opplevde mange rare drømmer da jeg tok ZMA og innbiller meg at jeg også sov bedre. Det skader ikke å prøve, godt mulig det hjelper for deg. Pullups tror jeg tar på en del muskler, blant annet rygg, skuldre, biceps og triceps, så ved å ta den øvelsen tror jeg du kan hemme fremgangen i de andre... Pull ups tar på en drøss med muskler, men skjønner ikke hvorfor den skal ta på triceps. Oversikt over muskler som aktiveres.. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg synes den smakte bedre enn 90+ som jeg aldri klarte å bruke opp pga den smakte ræv Jeg var så lur å kjøpe 2 kg med 90+ jordbær... smakte DRIT! Ble rett og slett kvalm. Prøver meg nå på Gold 100% Rich Milk Choclate samt Gold 100% Cookies & Cream. Til morgenshaken bruker jeg Proteinfabrikken Whey Tech som smaker godt i frukt og bær smoothies og morgenshakes! Rich milk er litt svak i smaken, men god nok. Cookies & cream er god, men litt kvalmende. Gold double rich chocolate er definitivt best. Så har man rocky road som smaker pistasj is med sjokobiter i. God, men kvalmende i lengden Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg synes den smakte bedre enn 90+ som jeg aldri klarte å bruke opp pga den smakte ræv Jeg var så lur å kjøpe 2 kg med 90+ jordbær... smakte DRIT! Ble rett og slett kvalm. Prøver meg nå på Gold 100% Rich Milk Choclate samt Gold 100% Cookies & Cream. Til morgenshaken bruker jeg Proteinfabrikken Whey Tech som smaker godt i frukt og bær smoothies og morgenshakes! Rich milk er litt svak i smaken, men god nok. Cookies & cream er god, men litt kvalmende. Gold double rich chocolate er definitivt best. Så har man rocky road som smaker pistasj is med sjokobiter i. God, men kvalmende i lengden Hadde blingsa, var visst nok Double Rich Chocolate jeg bestilte. Bestilte 1kg av hver for å prøve. Får prøve Rocky Road neste gang! Greit å ha litt å variere i Lenke til kommentar
LasH Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Bruker karbonader å inneholde mye proteiner generelt? Kjøper karbonader fra et lokalt slakteri. Btw, hvor mye PROTEIN inneholder 225 g pulver med 90+? Har ikke innholdsfortegnelsen, har også hørt at den varriere fra side til side? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 http://www.xn--nringsinnhold-3fb.no/index.php?s=karbonader&x=0&y=0 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Btw, hvor mye PROTEIN inneholder 225 g pulver med 90+? Har ikke innholdsfortegnelsen, har også hørt at den varriere fra side til side? Ca 160 gram. Går ut i fra at 90+ inneholder ~70 % protein da. Endret 30. september 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
LasH Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Takk for svar, begge to! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) www.næringsinnhold.no er en veldig god side Endret 30. september 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Var på Löplabbet i dag for å ta en slik test av hvordan jeg løper, o.l. Det viser seg at jeg overpronerer ekstremt mye. Prøvde joggesko med maks stabilitet + en ekstra såle før det ble "akseptabelt". Så da fikk jeg kjøpt meg nye joggesko! Hurra. Det forklarer nok også smertene i leggen jeg noen ganger får. Endret 30. september 2010 av wingeer Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg er og nødt til å ta en sånn test, sliter med smerter i leggene. Nå er joggeskoene mine veldig modne for utskiftning og da. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Fikk kjøpt "footbalance" såler til løpeskoene mine. Det funka som f**n Ironisk nok sluttet jeg å løpe når det ikke gjorde vondt å løpe lengre Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Det er i hvert fall slik at tilbudet på 4 bokser er veldig bra. Hva mener folket om søvn og ZMA? Lest mange som påstår det gir bedre søvn, drømmer osv. Jeg husker aldri hva jeg drømmer, og merker ikke så mye forskjell, egentlig. Før jeg begynte på ZMA tror jeg ikke at jeg husker en drøm siden barneskolen. Men drømmene mine har blitt sykt mye mer levende etter ZMA, og samtidig sover jeg tyngre. Men det at jeg sovner fortere av ZMA har jeg ikke merket så mye til. Endret 30. september 2010 av 2bb1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hva er ZMA? Sliter selv med både å sovne og å sove skikkelig godt, hver morgen er et totalt helvette 70% av tiden, elsket når jeg våknet uten problem og følte meg opplagt fra og med øynene åpnet seg. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Zink, magnesium og vitamin b6. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hm. Kanskje aktuelt. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg merket ingen forskjell. :o Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hvilken type mat er det som inneholder dette? Föler jeg får i meg alle mineralene og vitaminener. Virker litt teit å ty til kosttilskudd for slikt. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Awesome beinpress! http://www.youtube.com/watch?v=VqaNpRCTe_I&feature=player_embedded Slanking er visst avanserte saker http://www.youtube.com/watch?v=VKs0oEIVOck&feature=player_embedded#! Youtube har noen gullkorn 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Kan nokon anbefala eit proteinpulver som er veldigt greit dersom eg vil bli større? Om den smakar dårlegt gjer ingenting, eg vil ha den som virkar best og taklar ein del ting som smakar vondt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Noen som er gode på pullups her? Kom over denne siden og må si det frister å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå