Dufen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Alltid kroppsvekt/frivekter før du tukler med maskiner, du skal ha en GOD unnskylding for å bruke maskin. Selv bruker jeg litt nedtrekk fordi jeg er så svak i pullups, men jeg kjører de allikevel. Nedtrekk er da egentlig ikke en maskin. Den gir ingen fastlåst "løftebane"... Den har maskinform, det er alt... Man kan si at løse kabler er jamngodt med frivekter... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg kryper til korset og innrømmer den, men han må ikke fjerne pullups! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Alltid kroppsvekt/frivekter før du tukler med maskiner, du skal ha en GOD unnskylding for å bruke maskin. Selv bruker jeg litt nedtrekk fordi jeg er så svak i pullups, men jeg kjører de allikevel. Men nå låser ikke nedtrekk på samme måte som andre maskiner. Endret: For sen. Endret 29. september 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg kryper til korset og innrømmer den, men han må ikke fjerne pullups! Å nei nei nei, det er vel den viktigste ryggøvelsen sammen med markløft... Ihvertfall ifølge Scooby Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Etter at man klarer det så avanserer man til 3x5 vektede pullups, menne... Det er tuuuuungt... Det er sånn du vet at det er j*vlig bra for deg! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) LOL, for det første misforstår du det jeg sier. Jeg skriver mens du er i gang, altså mens du er i gang med å skifte ut to øvelser kan du vel fortsette å skifte ut resten. Når du mener at man ved å skifte ut diverse øvelser får et bedre utbytte sier du indirekte at du har mer peiling enn folka bak RYP. Og hvorfor jeg blir litt oppgitt? Fordi jeg ikke fatter og begriper hvorfor du absolutt må skifte ut øvelser, dersom det da ikke er fordi du mangler utstyr for å utføre enkelte øvelser. LOL? Vær så snill å si at 89 i navnet ikke er årstallet ditt Du misforstår det jeg sier! Jeg tviler på at du i det hele tatt leser det jeg skriver. For meg virker det kun som om du er ute etter å trolle. Gå tilbake til side 891 og les alle innlegg jeg har skrevet frem til nå. Si meg NÅR HAR JEG SKREVET AT JEG ØNSKER Å BYTTE UT ØVELSER FOR BEDRE UTBYTTE? Bytte ut øvelser? For siste gang så sier jeg: Jeg spurte om markløft, strakmark og roing bredt var for mange øvelser for ryggen i en økt. Jeg lurte på om jeg skulle KUTTE ut en eller to av disse når jeg begynte på Ekstrem Muskelvekst (noe jeg også sa jeg ville begynne på, men som du sikkert ikke har fått med deg). Okay. Det jeg skulle sagt er; Ja, det blir litt tungt for ryggen. Er du sikker på at du trenger å bytte ut/legge til øvelser på det orginale opplegget(Ekstrem muskelvekst)? Endret 29. september 2010 av jj_89 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Du har 4 ganger så mye mindre god protein å svelge i deg, misunner deg ikke Eggene kunne jeg tatt though Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Okay. Det jeg skulle sagt er; Ja, det blir litt tungt for ryggen. Er du sikker på at du trenger å bytte ut/legge til øvelser på det orginale opplegget(Ekstrem muskelvekst)? Tror ikke jeg kommer til å bytte ut noe i ekstrem muskelvekst nei Men hva er forskjellen på det og grunnprogrammet? Øker den med flere antall kg for hver gang? EDIT: Eller kanskje jeg gjør det? Ser at ekstrem muskelvekst hverken inneholder benkpress, markløft eller pullups :/ Endret 30. september 2010 av Hestekølle Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Du har 4 ganger så mye mindre god protein å svelge i deg, misunner deg ikke Eggene kunne jeg tatt though Mindre god!? Værste jeg har hørt! Er vel det beste proteinet jeg har smakt hittil. Mulig du forveksler det med M-Factor, fordi dette er MyoProtein 120 egg, fyi Fant ut at ZMA'en holder i nærmere 2 år Endret 30. september 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Holder datoen like lenge? Trodde forøvrig det var M-faktor jeg også, helt lik. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Datoen på ZMA? Jeg har selv kjøpt samme ZMA greie som Sir-Andy. Husker ikke i farten, men går ikke ut på veldig, veldig lenge. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Du har 4 ganger så mye mindre god protein å svelge i deg, misunner deg ikke Eggene kunne jeg tatt though Mindre god!? Værste jeg har hørt! Er vel det beste proteinet jeg har smakt hittil. Mulig du forveksler det med M-Factor, fordi dette er MyoProtein 120 egg, fyi Fant ut at ZMA'en holder i nærmere 2 år Ser nå at det er forskjell.. Uansett, fant ut at hvis jeg bare hiver det nedpå, er det god. Kun ettersmaken som er litt kunstig, og får bare 1-2 av de per porsjon. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har akkurat tømt min M-Factor. Ikke direkte god, men går da ann å tømme nedpå. Jeg synes den smakte bedre enn 90+ som jeg aldri klarte å bruke opp pga den smakte ræv Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hvordan rangerer folk smaken på forskjellige proteinpulver? Har ikke hatt noe slikt i hus på flere år, men vurderer å skaffe meg en bøtte. Virker som jeg må trekke tilbake mine tidligere uttalelser om at 90+ smaker bra, for da jeg fikk smake en blanding her en dag smakte det skikkelig dritt (blandet i vann). Er uaktuelt å kjøpe inn noe som jeg må tvinge ned. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Datoen på ZMA? Jeg har selv kjøpt samme ZMA greie som Sir-Andy. Husker ikke i farten, men går ikke ut på veldig, veldig lenge. Har vel holdbarhet fra 1 til 2 år om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det er i hvert fall slik at tilbudet på 4 bokser er veldig bra. Hva mener folket om søvn og ZMA? Lest mange som påstår det gir bedre søvn, drømmer osv. Jeg husker aldri hva jeg drømmer, og merker ikke så mye forskjell, egentlig. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Om ZMA kan gi meg bedre søvn skal jeg helle det i meg! Drømmer voldsomt mye og i det siste har jeg faktisk fått problemer med å sovne. Det har jeg aldri hatt før. Kan ligge våken opp til 1,5-2 timer og det er utrolig irriterende! Når jeg først sovner drømmer jeg masse ville ting, våkner innimellom og det føles som om jeg får en veldig avbrutt søvn. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Okay. Det jeg skulle sagt er; Ja, det blir litt tungt for ryggen. Er du sikker på at du trenger å bytte ut/legge til øvelser på det orginale opplegget(Ekstrem muskelvekst)? Tror ikke jeg kommer til å bytte ut noe i ekstrem muskelvekst nei Men hva er forskjellen på det og grunnprogrammet? Øker den med flere antall kg for hver gang? EDIT: Eller kanskje jeg gjør det? Ser at ekstrem muskelvekst hverken inneholder benkpress, markløft eller pullups :/ Tror hovedforskjellen er at på ekstrem muskelvekst så tar du flere sett på de fleste øvelsene. Jeg vil absolutt anbefale å kjøre grunnprogrammet først, og så ta ekstrem muskelvekst etterpå. Første gang jeg kjørte grunnprogrammet la jeg til nedtrekk, og slet med å opprettholde progresjonen i de andre øvelsene. Når jeg tok det bort kom progresjonen tilbake. Benkpress er erstattet med skråbenk. Om du velger benkpress tror jeg ikke har noe å si. Markløft må vel eventuelt bli istedenfor roing... Pullups tror jeg tar på en del muskler, blant annet rygg, skuldre, biceps og triceps, så ved å ta den øvelsen tror jeg du kan hemme fremgangen i de andre... Endret 30. september 2010 av jj_89 Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg synes den smakte bedre enn 90+ som jeg aldri klarte å bruke opp pga den smakte ræv Jeg var så lur å kjøpe 2 kg med 90+ jordbær... smakte DRIT! Ble rett og slett kvalm. Prøver meg nå på Gold 100% Rich Milk Choclate samt Gold 100% Cookies & Cream. Til morgenshaken bruker jeg Proteinfabrikken Whey Tech som smaker godt i frukt og bær smoothies og morgenshakes! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Om ZMA kan gi meg bedre søvn skal jeg helle det i meg! Drømmer voldsomt mye og i det siste har jeg faktisk fått problemer med å sovne. Det har jeg aldri hatt før. Kan ligge våken opp til 1,5-2 timer og det er utrolig irriterende! Når jeg først sovner drømmer jeg masse ville ting, våkner innimellom og det føles som om jeg får en veldig avbrutt søvn. Jeg har ikke merket noe forskjell fra de gangene jeg har brukt ZMA, men en jeg kjenner fikk syke drømme og sov bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå