Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Tror det var helt serriøst ja..

Rs125:

Generell bruksanvisning: Bland 1 porsjonspose med 3dl vann i en flaske eller shaker og drikk 30 minutter før trening, under trening og/eller umiddelbart etter trening. På hviledager, bland 1 pose (40g) med 3dl vann, og innta som mellommåltid, gjerne sammen med protein og litt sunt fett.

Hvis du hadde lest litt om det før du begynnte å whine, hadde du skjønnt at det er pulver..

Takk.. :p

Gadd ikke å lese alt det der skjønner du, så jeg søkte bare i teksten etter "pulver" og "kapsler" og fant ingenting.

Sorry

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, enda en diskusjon om tech nutrition!

Og ingen her inne har gått opp mer i vekt enn jeg har gjort.

Og har så mye erfaring med div lovlige produkter.

Tja, det er en rimelig bastant ting å si. Er det denn enorme erfaringen som gjør at alt du sier om TN er fakta og at vi andre bare skal være stille og hamstre RYP tilskudd og kataloger osv osv?

Hvor mye har du gått opp da?

Lenke til kommentar
Dere som sier at visse produkter er overpriset når de er inkl frakt.

Post dem her da og bevis det!

http://www.tn.no/shop/shopexd.asp?id=518

mot

http://www.proteinfabrikken.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1938

Skal vi se, 20x40g = 800g for 400kr

Så cell max 4000g for 600kr

Nå hadde ikke creaforce noe skikkelig beskrivelse, men så vidt jeg kunne se så var det ikke store forskjellen. Bortsett fra fargestoffer og koffein i creaforce.

Lenke til kommentar

fra 1 mai til 1 feb gikk jeg opp i fra 74 kg til 95 - med samme fett%

Dvs 21 kg . på 8 mnd = 4 ryp program + SN = 72 treninger.

Jeg har handlet for over kr 1000 hos 16 leverandører, inkl protfab,ej osv.

Men handlet for de siste 24.ooo hos TN

Konkurransen vi hadde? jeg la ut bilder og mål , men han andre dreit i hele greia - konkurransen var omkrets- overarm på 9 uker, jeg med ryp og han med sitt høyrep prog.

Lenke til kommentar

PF mangler , dpinitol,koffein, sodium bikarbonat, dikalsiumfosfat, osv da kan man ikke si at det er det samme stoffet.

Ribose har TN kuttet ut pga manglende virkning.

Den gamle creaforce var på 80 gram, halverte dette så vi kan tilsette vår egen karbohydrat.

Endret av War
Lenke til kommentar
Høyrep? pffft.. Da blir det keine konkurranse..

Men si meg, hvor lang tid har du brukt på å bruke 24000 på kosttilskudd?

han som ville det, han sa det byggde mere og bedre og sa at ryp var på jordet.

24k ? bruker vel 2k i mnd

Side 31 og 33 osv er det om denne konk.

Endret av War
Lenke til kommentar
PF mangler Glutamin, dpinitol,koffein, sodium bikarbonat,  dikalsiumfosfat, osv da kan man ikke si at det er det samme stoffet.

Ribose har TN kuttet ut pga manglende virkning.

Den gamle creaforce var på 80 gram, halverte dette så vi kan tilsette vår egen karbohydrat.

Innholdet av peptidbundne aminosyrer fra Hydro-Whey™ og glutaminpeptider gir en eksplosiv økning av nitrogenretensjon i muskulaturen. Myseproteinpeptider og glutaminpeptider tilfører nøkkelaminosyrer for rask og effektiv oppbygging av muskelvev og glykogenlagre

Står vel glutamin der?

Skal vi gå inn på alle småforskjeller så er det mange. Poenget er at creaforce er kreatin og karb, samme er cellmax. Bare til en brøkdel av prisen.

ergo: overpriset, noe som også var mitt poeng.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

og en annen ting

Særavgift: kr 0,00

Fakturagebyr: kr 0,00

Ordregebyr: kr 0,00

Frakt: kr 114,00

Totalt: kr 713,00

Herav mva.: kr 82,00

713 koster bøtta, ikke 600, dere tar aldri med frakt av en eller annen merkelig grunn.

Lenke til kommentar

hydrolysert gluten (37% glutaminpeptider) står det på creaforce. Hydrolysert hveteprotein 4,2 g er det samme, bare at det ikke er nevnt på cell max at det er her glutaminen ligger.

Så HA!

edit: jeg betaler ikke frakt, selv med frakt er det vilt billigere i forhold til creaforce

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Har sendt en forespørsel til TN , så får vi se hva de sier, så slipper vi legge oss oppi det.

Noen som har noen bra resultater vi vil høre om?

Selv har jeg tenkt til å bygge fra 1 juli

Skal legge ut oppdateringer hver mandag.

Lenke til kommentar
hveteprotein = glutamin( mener pf) , det må over 100 aminosyrer til for at det skal bli til protein, kan det være glutamin og protein samtidig?

Nå syns jeg du er barnslig, war. Det han sier er at hveteproteiner inneholder 37% glutaminpeptider :)

EDIT: Jeg har hatt omtrent samme økninger som deg, war. (5-6mer kg men over litt lengre tid, ca ett år, har heller ikke brukt kreatin.........) Og jeg har brukt mye mindre penger på kosttillskudd :) Har heller ikke kjørt noe fancy treningsopplegg i det siste... det vil si at jeg trener lite strukturert :p

Endret av j0 Ø.
Lenke til kommentar

hydrolysert gluten (37% glutaminpeptider), mener jo TN.no. (hvete/gluten sammenheng? )

Er Hydrolysert hveteprotein i glutamin boksen min også, merkelig at PF skal drive med slik svindel :roll:

men som du sier, dette blir for mye biokjemi ellerno.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Dere prater bare om PF og TN produkter..

Hva med Twinlab, Dahlblads, Fairing, Strength og gymgrossisten?

Er ikke det noe bra greier?

Eller prater dere bare om TN og PF fordi dere bare kjøper i Norge?

Snakker generelt, ikke på spesifikke produkter.

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...