salamishit Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg vet ^^, håper bare at det ikke fortsetter til tirsdag for da skal vi løpe 3km i gymmen : Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Trente knebøy for første gang i dag, kjenner det som faen i beina, klarer jo så vidt å gå haha :!: Jeg har ei trapp opp fra garderoben som begynner å bli rimelig STYGG nå for tida Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Den er jeg helt med på Bisk0p. Jeg gjør det samme selv, men jeg synes jeg har lov til å skjemme meg selv bort litt en gang i blant. Det er nettopp det jeg mener. Jeg synes oppriktig synd på folk som ikke tar seg "råd" til det. Jenter som får helt noia om de spiser en sjokolade o.l. Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hva tror dere om denne versjonen av 5x5? http://www.kalibergym.no/5x5.shtml Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hvor lenge er det siden sist, da? 400m økning er ikke dårlig! Rett før sommerferien. Trente ikke noe i sommerferien, begynte å trene igjen for litt over en måned siden. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hater at jeg ikke kan trene når jeg er sjuk Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Den er jeg helt med på Bisk0p. Jeg gjør det samme selv, men jeg synes jeg har lov til å skjemme meg selv bort litt en gang i blant. Det er nettopp det jeg mener. Jeg synes oppriktig synd på folk som ikke tar seg "råd" til det. Jenter som får helt noia om de spiser en sjokolade o.l. Jeg mener kunsten og unne seg noe godt hører hjemme i alle dietter, Ihvertfall hvis man skal forandre kostholdet så er det viktig og unne seg noe..med måte såklart. Var bare de 2 første månedene jeg ikke spiste noe usunt, ellers har jeg hatt en dag innimellom helt siden. Blue: Du blir frisk igjen Kunne vært verre, du kunne foreks. få beskjed av legen at du hadde en sykdom som gjorde at du ikke kunne trene på ubestemt tid Endret 25. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
jahas Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Den er jeg helt med på Bisk0p. Jeg gjør det samme selv, men jeg synes jeg har lov til å skjemme meg selv bort litt en gang i blant. Det er nettopp det jeg mener. Jeg synes oppriktig synd på folk som ikke tar seg "råd" til det. Jenter som får helt noia om de spiser en sjokolade o.l. Jeg mener kunsten og unne seg noe godt hører hjemme i alle dietter, Ihvertfall hvis man skal forandre kostholdet så er det viktig og unne seg noe..med måte såklart. Var bare de 2 første månedene jeg ikke spiste noe usunt, ellers har jeg hatt en dag innimellom helt siden. Jeg tror alle som går på dietter en eller annen gang, og kanskje spesielt i starten, får lyst på noe godt. Det beste er nok da å unne seg noe godt, så lenge man opprettholder dietten, vil ikke en eller annen utskeielse gjør så mye fra eller til. Kan også inngå en avtale med seg selv. Jeg spiser en sjokolade med 500Kcal nå, og tar på meg pulsbelte og sykler til jeg har forbrent 500Kcal i morgen... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 jj_89: Er slik jeg tenker ihvertfall som du beskriver der, koser jeg meg sikkelig i dag så er det 2-3 stramme dager...frem til vekta er på 22.00 i bmi Har blitt litt hektet på det tallet, er det 2kg opp og ned som er vanlig?( hvis 80kg er der man vil ligger så er 78kg(-2) og 82kg(+2) ) Tenker på det at kroppen kan ha mer vann i kroppen, man har spist noe som er tyngre enn det man spiser til vanlig osv. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Personlig varierer det ikke mer enn +-1kg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Er derfor jeg lurer:P Har hørt 2kg i flere år og 0,5-1kg er det jeg går opp dagen etter jeg har hatt kosedag. Og jeg spiser akkuratt det jeg vil ha på kosedagen....alt med måte er ikke i ordboka da Uansett jeg har bare "klart" 2kg.....tror faktisk ikke jeg har klart 2kg opp på en gang. Ihvertfall siden jeg begynte slankingen og gå på vekta fast. Hadde sikkert klart det hvis jeg sluttet med vanndrivende, spist 5-6 liter med grøt osvosv. :!: Endret 25. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hadde sikkert klart det hvis jeg sluttet med vanndrivende, spist 5-6 liter med grøt osvosv. :!: Vanndrivende? Høyt blodtrykk? :s Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Mye medisiner Så på en type som er A-preperat og 2xB-preperater, så for og si det slik jeg opplevde og gå opp 4kg på litt over 2 dager. Da prøvde jeg og se hvor mye de vanndrivende hadde og si, det er vel og merke kosttilskudd..ikke vanndrivende som du får med lege. Ene typen er epleeddik-kapsler og andre typen heter Aquamin:) Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Den er jeg helt med på Bisk0p. Jeg gjør det samme selv, men jeg synes jeg har lov til å skjemme meg selv bort litt en gang i blant. Det er nettopp det jeg mener. Jeg synes oppriktig synd på folk som ikke tar seg "råd" til det. Jenter som får helt noia om de spiser en sjokolade o.l. Jeg mener kunsten og unne seg noe godt hører hjemme i alle dietter, Ihvertfall hvis man skal forandre kostholdet så er det viktig og unne seg noe..med måte såklart. Var bare de 2 første månedene jeg ikke spiste noe usunt, ellers har jeg hatt en dag innimellom helt siden. Jeg tror alle som går på dietter en eller annen gang, og kanskje spesielt i starten, får lyst på noe godt. Det beste er nok da å unne seg noe godt, så lenge man opprettholder dietten, vil ikke en eller annen utskeielse gjør så mye fra eller til. Kan også inngå en avtale med seg selv. Jeg spiser en sjokolade med 500Kcal nå, og tar på meg pulsbelte og sykler til jeg har forbrent 500Kcal i morgen... Nå inneholder seriøse dietter en spisedag så selvfølgelig vil man ha tilgang til en dag i uka hvor man kan bøtte innpå med nær sagt hva man vil Lenke til kommentar
LasH Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Noen her som driver med egenmassasje? Isåfall, hva bruker dere? Som massasjerulle da. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Den er jeg helt med på Bisk0p. Jeg gjør det samme selv, men jeg synes jeg har lov til å skjemme meg selv bort litt en gang i blant. Det er nettopp det jeg mener. Jeg synes oppriktig synd på folk som ikke tar seg "råd" til det. Jenter som får helt noia om de spiser en sjokolade o.l. Jeg mener kunsten og unne seg noe godt hører hjemme i alle dietter, Ihvertfall hvis man skal forandre kostholdet så er det viktig og unne seg noe..med måte såklart. Var bare de 2 første månedene jeg ikke spiste noe usunt, ellers har jeg hatt en dag innimellom helt siden. Jeg tror alle som går på dietter en eller annen gang, og kanskje spesielt i starten, får lyst på noe godt. Det beste er nok da å unne seg noe godt, så lenge man opprettholder dietten, vil ikke en eller annen utskeielse gjør så mye fra eller til. Kan også inngå en avtale med seg selv. Jeg spiser en sjokolade med 500Kcal nå, og tar på meg pulsbelte og sykler til jeg har forbrent 500Kcal i morgen... Nå inneholder seriøse dietter en spisedag så selvfølgelig vil man ha tilgang til en dag i uka hvor man kan bøtte innpå med nær sagt hva man vil Nja, seriøse dietter inneholder ikke alltid spisedager. En seriøs kostholdsplan kan derimot ofte inneholde det. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Stakkars meg som koser meg med sjokolade etter 11 timer med jakt Lenke til kommentar
jahas Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Noen som har erfaring med triathlon? Synes det virker spennende Lenke til kommentar
discostu Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Har fortsatt ikke kommet over et puvler som smaker bedre enn dette: Hvilken smak anbefaler du? Hvordan smaker cookie and cream? (Elsker den smaken i iskrem). Jeg anbefaler helt klart double rich chocholate. Er den folk flest liker best også. Prøvde tilfeldig nok cookie and cream istad (sammentreff :o) og smaken er god, men den er veldig søt og litt kunstig. Tror den kan bli kvalmende i lengden Lenke til kommentar
discostu Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Om fredagen smalt det under knebøyen. Skulle terpe litt på teknikken og kjørte kun 60 kg. 2-settet kjente jeg et skikkelig smell i korsryggen. Snubla meg vekk og krabba nesten ut av gymmet. Fredagen og lørdagen har blitt tilbragt på sofaen da jeg verken klarer å gå eller sitte. Vært på legevakta med akutt lumbago (hekseskudd) og fått smertestillende. Dette blir siste gangen jeg noengang kommer til å kjøre knebøy, for faen så vondt det gjør... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå