NothinDoin™ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Stor forskjell på pris fra å kjøpe proteinpulver på nett kontra (pf)butikken nede i byen? På nettet kan du få rabatt, og jeg regner med at butikken skal lønne personalet, og betale eleie, og derfor må ha større påslag i pris for å drive lønnsommt. Så lagergutta jobber gratis? + frakt. Tar det som et "gå å sjekk selv" jeg Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har fortsatt ikke kommet over et puvler som smaker bedre enn dette: Hvilken smak anbefaler du? Hvordan smaker cookie and cream? (Elsker den smaken i iskrem). Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvor lange pauser bruker dere mellom sett? Til jeg føler meg klar til et nytt sett. Føler jeg meg skikkelig utmattet tar jeg av vekt eller avslutter øvelsen. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Da var jeg ferdig med dagens økt! Følte at det gikk veldig bra, men visste ikke at det gikk an å bli så svett av styrketrening! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Sikkert noe bug med ventilasjonen på Life, siden jeg også blei mye svettere enn vanlig Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Spist over en grandis nå. FML Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Spist over en grandis nå. FML Trumfer den lett med 3 kneippbrødskiver med NUGATTI For å være skikkelig selvhøytidelig å dust så tok jeg en shake etterpå... Som om det rettferdiggjør nugattiskivene Endret 23. september 2010 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Haha, tok faktisk en shake etterpå selv. Men det var kun fordi jeg mente jeg mangla proteiner Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Spist over en grandis nå. FML Trumfer den lett med 3 kneippbrødskiver med NUGATTI For å være skikkelig selvhøytidelig å dust så tok jeg en shake etterpå... Som om det rettferdiggjør nugattiskivene Kalorier er kalorier? Med mindre du deffer så har det vell ikke noe å si om det er nugatti eller havregrøt du får energien fra? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Er forskjell på hvor bra det er for kroppen å få i seg proteiner og sukker f.eks da. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Spist over en grandis nå. FML Trumfer den lett med 3 kneippbrødskiver med NUGATTI For å være skikkelig selvhøytidelig å dust så tok jeg en shake etterpå... Som om det rettferdiggjør nugattiskivene Kalorier er kalorier? Med mindre du deffer så har det vell ikke noe å si om det er nugatti eller havregrøt du får energien fra? Nei egentlig ikke. Nugatti har høy GI (glykemisk index), mens havregrøt har lav GI. Høy GI gir svigninger i blodsukkeret som igjen fører til forringet transport av næring til musklene. Man ønsker (enkelt sagt) helst å holde blodsukkeret så stabilt lavt som mulig for både å øke i muskelmasse og å brenne fett. Tror jeg... Lenke til kommentar
corcky Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Fordelen med lav GI er at du slipper hurtig blodsukkerstigning med påfallende fall som kan gjøre deg fort sulten (og trøtt) igjen. Du vil også føle deg mer opplagt med stabilt blodsukker. Inntak av protein sammen med karbohydrater fører til en lavere stigning enn kun karbohydrater alene. Angående opp/ned i vekt så er en kalori fortsatt en kalori og termodynamikkens første lov gjelder såvidt jeg vet også for menneskekroppen. Endret 24. september 2010 av corcky Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Og dagen i dag går vel med til å spise kake siden det er siste arbeidsdag på Steinkjer VGS. Jaja, tror elgjakta veier opp for den kaka. 8 Dager i ulendt terreng og flere mil med jaging av dyr. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg ser egentlig ikke poenget i å ikke kunne nyte god mat, hurtigmat, godteri eller lignende i ok mengder. Jeg er heller feit og lykkelig enn ripped og nazi på mat. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Forstår ikkje kvifor eg framleis får vondt i korsryggen etter ei mark-økt. Har tatt av vektene i lengre tid (6-12veker) og gått oppover for at ryggen skulle bli vant med belastninga. Teknikken er heller ikkje dårlig (så klart ingen krum i ryggen). Trur eg bytter ut mark på lett-dagen (12-15reps). Step-up eller bulgarske utfall istadenfor? Innspel? Endret 24. september 2010 av Scarn Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg ser egentlig ikke poenget i å ikke kunne nyte god mat, hurtigmat, godteri eller lignende i ok mengder. Jeg er heller feit og lykkelig enn ripped og nazi på mat. Jeg har en mening at trening med kosthold burde være med ett kosthold som fungerer livet ut. Ikke ett som er proppa med tilsettninger og begrensninger. Du skal kunne holde sjela ved like selv om du trener kroppen. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg ser egentlig ikke poenget i å ikke kunne nyte god mat, hurtigmat, godteri eller lignende i ok mengder. Jeg er heller feit og lykkelig enn ripped og nazi på mat. Poenget er å finne balansen, det å ha litt ekstra er en ting. Men å ha så mye at det går utover bevegelighet og dagliglivet er noe annet. Nå mens jeg er ung, bygger jeg et best mulig grunnlag for når familie liv og andre ting som kan ta prioriteten fra trening. Jeg spiser relativt normalt (hun jeg bor med lager vanlige middager hver dag), men prøver å velge det sunnere alternativet. Grov pizzabunn isteden for lys, Mer kjøtt/grønnsaker og mindre pasta/ris. Snop og sjokolade har jeg ikke noe driv etter, så det blir det ikke noe av uansett. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Den er jeg helt med på Bisk0p. Jeg gjør det samme selv, men jeg synes jeg har lov til å skjemme meg selv bort litt en gang i blant. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Noen her som har erfaring med The 300 workout? Har akkurat begynt på det selv og må si at det virker ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå