Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4,5 kg er proteiner,

3,7kg protein, der over halve er billig myse.

86g protein per 100g --> 5 kg pulver gir 4,3 kg protein. Hvordan kom du frem til 3,7? :hmm: Men som du sier, er jo ikke beste proteinpulveret man får.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
4,5 kg er proteiner,

3,7kg protein, der over halve er billig myse.

86g protein per 100g --> 5 kg pulver gir 4,3 kg protein. Hvordan kom du frem til 3,7? :hmm: Men som du sier, er jo ikke beste proteinpulveret man får.

90+ inneholder bare noe og 70 % protein, husker ikke eksakt. Ligger en lab-analyse på den noen sider bak.

Var sikkert litt mer enn 70 % da 70% av 5 kg utgjør 3,5 kilo.

Brekker meg av tanken på 90+ :yucky:

Erteprotein, M-Factor (som er kjent for litt ekkel smak pga råvaren) smaker i mine øyne bedre enn 90+ og er i tillegg mye bedre på alle måter :) Prøvde blindtest på de to.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Ja det er det ettikett-tullet.

Det finnes 5-6 firma som selger samme pulver, og alle har laget sin egen ettikett og alle oppgir råvare-infoen på ettiketten og ved konfrontering sier de at " alle andre gjør det" og da må de også for å selge.

Fagerli prøver å lage det beste han får til med det reneste produktet og han får 86g.

Endret av War
Lenke til kommentar

Stor forskjell på pris fra å kjøpe proteinpulver på nett kontra (pf)butikken nede i byen?

På nettet kan du få rabatt, og jeg regner med at butikken skal lønne personalet, og betale eleie, og derfor må ha større påslag i pris for å drive lønnsommt.

Så lagergutta jobber gratis? + frakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...