Mikkel™ Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 mmmmm. Fersk brødskive med brunost. Og ja, jeg tror jeg må koke meg noe mer blåbærsyltetøy snart Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Brød er best nybakt, uten tvil. Brunost er veeeeldig godt. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Brød er tørr kjedelig bondemat Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Har du noe imot bønder ? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Nei, men jeg spiser ikke som de Kjøttkaker, klubb og dupp og sodd, fyfaen æsj! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Han har nok trent litt ja, men hvordan han får TID til det som står i sitatet fatter ikke jeg 3000 situpsOgså fotballspiller Christiano Ronaldo har stilt opp i undertøysreklamer tidligere, og har vel strengt tatt heller ikke noe å skamme seg over. Ifølge britiske The Daily Telegraph hevdes det at portugiseren tar over 3000 situps daglig for å holde magemusklene inntakt. Om en situp tar to sekunder så tar alle situpene totalt 100 minutter. Med tanke på at man ikke klarer så mange på en gang så går vi ut i fra at han tar 20 situps og så pause på 10 sekunder. Det blir 150 pauser à 10 sekunder som blir 25 minutter. Totalt 125 minutter, eller 2 timer og 5 minutter. Dette i tillegg til fotballtrening... Mannen er jo en HERO EDIT: Endret 19. september 2010 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Om han virkelig tar 3000 sit-ups hver dag er han ikke veldig smart hva trening angår. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg har vært ute å jogga 5-7 kilometer med 70% motbakke, motvind og striregn 1 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg har vært ute å jogga 5-7 kilometer med 70% motbakke, motvind og striregn Høres herlig ut! They norse way of exercising! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det kan jeg egentlig skrive under på: Jeg tar GLADELIG en joggetur i regnet igjen. Det var så herlig avkjølende at det kan nesten ikke beskrives. Det må føles! SPRING I PISSREGNET! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det kan jeg egentlig skrive under på: Jeg tar GLADELIG en joggetur i regnet igjen. Det var så herlig avkjølende at det kan nesten ikke beskrives. Det må føles! SPRING I PISSREGNET! Vært borte i det før. Trente i voldsomt regnvær en dag i forrige uke her. Ganske godt å ta en dusj etterpå, hvertfall. Lenke til kommentar
storken Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Er småplaga med vonde sener bak knærne. De to som går på hver sin side av kneet. 16 sept hadde jeg ei treningsøkt og oppdaga at benken min hadde utvidelsesmuligheter i form av leg curl. Monterte den på og belasta den med 25 kg, bare for å prøve rett og slett. Rotasjonsbanen føltes litt rar på de to første repetisjonene ("anleggsflata" flytta seg fra hæl oppover mot kneet), så jeg flytta på den "Anleggsflata" (to innstillinger). Prøvde dette og denne vandra mer enn forrige innstilling, noe som resulterte i at jeg kjente det rev i senene bak kneet. Dagen etter gjorde det vondt å "låse ut" knærne, men det ble bedre mot kvelden. 18 september var det greit nok på morran, men jeg kjente det om jeg stramma hamstrings. Kjørte ei økt med endel knebøy, deriblandt noen dype (ass to grass) knebøy som jeg kjente at traff på disse senene. I dag verker de igjen, har planlagt å bare kjøre overkropp i morgen og vente til smertene gir seg. Har hatt mye treningsverk før, men å ha sånn vondt i sener er nytt for meg. Føles litt ut som voksesmerter. Noe å være redd for? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Tips: Vask proteinshaken når du kommer hjem fra trening. Jeg lot min ligge over helgen (fra fredag til mandag) forrige uke. Har gjort dette før, men var ikke så big deal da, litt lukt, men. Derimot med 90+, åååå fytti satan! Det lukta sur bleie! Jeg giddet ikke å prøve å vaske den engan, brakk meg bare av lukten.. Så den endte opp i søppelkassen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det kan jeg egentlig skrive under på: Jeg tar GLADELIG en joggetur i regnet igjen. Det var så herlig avkjølende at det kan nesten ikke beskrives. Det må føles! SPRING I PISSREGNET! Vært borte i det før. Trente i voldsomt regnvær en dag i forrige uke her. Ganske godt å ta en dusj etterpå, hvertfall. Eneste problemet mitt er at jeg blir fort tørr i halsen og får jævlig vondt. Men det går bra uansett. Nå sitter jeg å koser meg med en velfortjent kopp kakao Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kom over denne artikelen akkurat. Kanskje ikke breaking news, men var egentlig veldig interresangt at så små ting kan ha så mye å gjøre. http://www.klikk.no/helse/sykdom/article421525.ece Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kom over denne artikelen akkurat. Kanskje ikke breaking news, men var egentlig veldig interresangt at så små ting kan ha så mye å gjøre. http://www.klikk.no/helse/sykdom/article421525.ece Ingen endringer i min livsstil med andre ord! (Ifølge denne artiklen hvertfall). Eneste problemet mitt er at jeg blir fort tørr i halsen og får jævlig vondt. Men det går bra uansett. Nå sitter jeg å koser meg med en velfortjent kopp kakao Kan ikke si jeg har hatt det problemet akkurat. Eneste er at jeg blir ekstremt irritert i halsen, men det kan være p.g.a. den kroniske tonsilitten min. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 OMG, søndag er spisedag og gjett hva som er nammenam med god samvittighet? 68% protein og 31% fett og ingen karbs... Lenke til kommentar
storken Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Mener det ble sagt at de proteinene var veldig lavverdige og lett ble omgjort til energi (karbs)? Mener det ble sagt at de proteinene var veldig lavverdige og lett ble omgjort til energi (karbs)? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Mulig det, men det driter jo jeg i på en spisedag Proteiner blir forresten brutt sakte ned til glykose som energiform, ikke til karbohydrater. Det er en treg prosess i forhold til nedbryting av karbohydrater som hurtig blir til glykogen så det er en sunnere måte å få i seg energi på om man ser det på den måten EDIT: Proteiner blir forresten brutt sakte ned til glykogen Endret 20. september 2010 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 PS: I kroppen finner du to karbotyper - glukose og glykogen, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå